Gå til innhold

Min erfaring som mann på tinder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er kvinne og ufør selv så en ufør mann er ikke en dealbreaker for meg selv om jeg helst vil ha en som er i jobb mtp at vi fort vil slite hverandre ut når begge går hjemme.

Anonymkode: fd226...bbc

Men hvorfor må dere gå hjemme i samme hus? Trenger du mye alenetid bør du uansett ikke få deg en samboer. Plutselig mister han jobben, må jobbe hjemmefra eller blir ufør selv, hva gjør du da?

Man må jo ikke på død og liv flytte sammen i en fei selv om man er kjærester.

Anonymkode: 6db44...a22

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Men hvorfor må dere gå hjemme i samme hus? Trenger du mye alenetid bør du uansett ikke få deg en samboer. Plutselig mister han jobben, må jobbe hjemmefra eller blir ufør selv, hva gjør du da?

Man må jo ikke på død og liv flytte sammen i en fei selv om man er kjærester.

Anonymkode: 6db44...a22

Å gå oppi hverandre fungerer for noen, men ikke alle. Da bør en ha et større hus, husker jeg og kjersten var mye hjemme sammen, trodde jeg skulle bli gal.

Men det er ikke bare bare å dra et sted heller, for hvor skal du dra? Greit når du har noe å gjøre, men det er jo ganger du trenger en annen type alenetid enn den du får av å gå i skogen eller lese en bok på stranden. Jeg skjønner de som jobber også, de kan også trenge alene tid. 

Å være ufør er dårlig for samlivet på denne måten, også det å se noen kunne være hjemme om du har det vanskelig på jobb. Men å være ufør er et jævlig fengsel av et liv uten mål og mening da, så ikke tro noen er heldige selv om det er mye tid du kan slappe av. Om du ikke har noe som gjør at du aldri får slappe av mentalt eller fysisk. Som smerter. 

Anonymkode: 51437...156

AnonymBruker
Skrevet

Ufør går rett til venstre for min del, om det ikke er utdypet. Siden jeg selv jobber 100%++ og er veldig fysisk aktiv på fritiden er det svært lite sannsynlig at vi hadde vært en god match. I tillegg har jeg barn og ønsker ikke flere, så jeg sveiper som regel menn uten barn til venstre også, dog litt avhengig av hva de skriver rundt det. Men det kan også være veldig mange andre grunner til at man sveiper venstre. Lite informasjon om interesser i bio, dårlige bilder(uklare, tatt nedenfra, bar overkropp, treningsstudiobilder, ingen tydelige ansiktsbilder), ikke oppgitt at du søker noe varig, ikke oppgitt høyde (viktig for oss høye damer som ikke vil han en mann som er 10 cm lavere enn oss) m.m. Om det virker som du har brukt 2 min på å lage profilen så tar jeg deg for å være useriøs, og du går rett til venstre. Legg innsats i det.

Anonymkode: 530fe...13f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...