Gå til innhold

Min erfaring som mann på tinder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sveipet nei fordi du er ufør, ja. 

Anonymkode: 00508...013

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Idioti å opplyse om at man er ufør i bio, alt for mange fordommer der ute. Er ufør selv, og kommer naturlig inn på det med potensielle dater. Da er det aldri en hindring, sikker inntekt og mange fordeler.

M55

Anonymkode: ac12e...361

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ufør i seg selv hadde ikke vært noe hinder for meg. Men jeg håper det også står litt om interesser eller egenskaper du har, noe som også gjør bioen lett og lystig 😊

Anonymkode: 47cf5...c59

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hvorfor? (Ikke ts)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så bra, da slipper den uføre å kaste bort tiden på deg.

Anonymkode: ac12e...361

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hadde latt være å informere om at du er ufør i bioen.

Anonymkode: 71e55...d9b

Jeg hadde latt være å opprette profil på Tinder. Da er mye gjort bare der.

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er faktisk en veldig irriterende skrivefeil/språkfeil.

Anonymkode: 1b210...36d

Om nivået ditt for irritasjon ligger der, tror jeg menn flest ser på det som en livets gave at det aldri ble noe date med deg. Godt du er ærlig på slikt, så slipper menn å kaste bort dyrebar tid med deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sveiper nei om det står ufør i bioen, og jeg avslutter også samtalen med matcher hvis det viser seg at de er uføre. Dette fordi jeg er ufør selv, og ikke hadde taklet å ha en annen hjemme med meg hele tiden, ergo er det ingen vits i å bli mer kjent. 

Anonymkode: 7a233...2aa

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er i 40 årene, jeg er slank, utseendemessig vil jeg tro normal. Jeg har ikke barn, Har "bra" økonomi dvs lite gjeld hus og bil. Men jeg er uføre. Jeg har vært på tinder i litt over 1 år, skriver kort at jeg er på utkikk etter en kjæreste for et langvarig forhold, da jeg oppriktig ønsker dette. Bildene jeg har er slik at du får sett både ansiktet og kropp.

Jeg har nok sveipet over 100 stk som jeg synes virker spennende og kunne tenkt meg å møtt for å se om kjemien klaffet.  Har ikke fått en eneste match.... 

Nå vet jo ikke dere hvordan jeg ser ut, men jeg begynner å lure på om jeg faktisk er for stygg til å få kjæreste, eller er det komboen ikke barn og uføre som gjør meg uaktuell for en date? 

Jeg ønsker ærlige svar, og kanskje noen råd :)

Anonymkode: 7bbae...d6e

Nå vet jeg ikke hvor mye du har skrevet bortsett fra det at du er ute etter kjæreste, men jeg tror nøkkelen er at du må formidle hvem du er - personlighet, verdier, interesser og hva du liker å drive med.  Samt hva slags dame du ser etter!

At man kan få et inntrykk av deg som person da, foruten "kalde" opplysninger som: ingen barn, ufør, søker forhold, som reelt sett sier svært lite om hva slags person du er.

Det at du er ufør behøver du heller ikke ha i profilen din, spør du meg. Det er informasjon du gir til en eventuell match - hvor du da også kan sette den i kontekst " jeg er utdannet sånn og sånn. Jobbet med det og det, men ble dessverre ufør, bla bla, men har trygg økonomi bla bla hus og bil."

Det handler jo om å finne en dame som er lik deg selv. Er du da for eksempel hjemmekjær, svært interessert i jakt og fiske, samt i bridge ( tenkte interesser :ler:) så hadde jeg skrevet nettopp det. Du som søker et seriøst forhold er jo ute etter en dame som også elsker bridge osv.

Vil du absolutt dele at du er ufør i profilen din så hadde jeg fortsatt å skrive UFØRE. Slik at du får silt bort damer du virkelig ikke har behov for i livet ditt.

Anonymkode: a3bd9...060

• Liker 4
Gjest ZarahSweet
Skrevet

At du ikke har barn kan skremme bort en del fordi de vil lure på hvorfor du ikke har fått familie i 40 årene. «Hva er galt med deg?»

At du er ufør vil få varsel lamper til å LYSE fordi de da ofte tenker du har mentale problemer eller har noe form for sykdom som hindrer et normalt aktivt liv.

Så hva eksakt har du skrevet i bio?

Har du erfaring med forhold og hvorfor er du ufør?

Nr 1. Hva er historien din?

Nr 2. Ikke skriv i bio at du er ufør. Det forteller du TIDLIG når du vet du ønsker å møte vedkommende igjen og dere har blitt litt kjent. 

AnonymBruker
Skrevet

Enig med mange andre her, ta en titt på hvordan du fremstiller deg selv. Og selv om du har flere bilder av deg selv så se allikevel på hvordan bildene er. Er du en av de som ikke smiler på bilder eller tatt bilde i speilet med masse rot i bakgrunnen hadde jeg ikke sveipet deg uansett, selv om du hadde hatt en toppjobb! 

Anonymkode: c70c8...d62

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker det ikke er nødvendig å skrive at du er ufør i bioen. Det kan bety så mye, og er lettere å informere om på en dat eller i det minste i en chat. Sånn at du kan svare på oppfølgingsspørsmål spørsmål og damene ikke blir gående å tenke "verste senario". 

AnonymBruker
Skrevet
Pippi Lotta skrev (12 minutter siden):

Jeg tenker det ikke er nødvendig å skrive at du er ufør i bioen. Det kan bety så mye, og er lettere å informere om på en dat eller i det minste i en chat. Sånn at du kan svare på oppfølgingsspørsmål spørsmål og damene ikke blir gående å tenke "verste senario". 

Men se her...hvis han ikke skriver om det i bioen, og forteller om det på date, kan noen kvinner føle seg "lurt" og bli sure på ts at han ikke nevnte det tidligere. 

Anonymkode: cd212...cf7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg er i 40 årene, jeg er slank, utseendemessig vil jeg tro normal. Jeg har ikke barn, Har "bra" økonomi dvs lite gjeld hus og bil. Men jeg er uføre. Jeg har vært på tinder i litt over 1 år, skriver kort at jeg er på utkikk etter en kjæreste for et langvarig forhold, da jeg oppriktig ønsker dette. Bildene jeg har er slik at du får sett både ansiktet og kropp.

Jeg har nok sveipet over 100 stk som jeg synes virker spennende og kunne tenkt meg å møtt for å se om kjemien klaffet.  Har ikke fått en eneste match.... 

Nå vet jo ikke dere hvordan jeg ser ut, men jeg begynner å lure på om jeg faktisk er for stygg til å få kjæreste, eller er det komboen ikke barn og uføre som gjør meg uaktuell for en date? 

Jeg ønsker ærlige svar, og kanskje noen råd :)

Jeg har jobb og barn, men ikke utseendet med meg, så jeg har like lite flaks som deg. Er kvinne.  
Jeg ville blitt skeptisk til at du skrev så lite som det du gjengir her. Hvem er du? Hva er du interessert i? (Mulig det står mer i profilen din.) Det betyr veldig mye at man har felles verdier og felles interesser! 

Hvor vil du f eks helst tilbringe en solskinnsdag? Hjemme i stua foran pc eller tv, ute på tur i skog og mark, på uteserveringen på nærmeste pub,, på tribunen på fotballkamp, i hagen med venner/familie…? Er du stue-eller pubtypen, så ville vi vært en veldig dårlig match som kom til å bli skuffa/slitne av hverandre temmelig fort.

Ellers ville jeg allerede fra start vært skeptisk til at du tror du ER uføre, når du faktisk er ufør. Mulig du er i et uføre, men…. Manglende språkforståelse kan være et tegn på at vi kanskje er litt for ulike, men det må ikke være det. Jeg vil nok passe best med en som liker å lære, er interessert i mange ting, som leser og oppfatter mye. Men selvsagt er det ikke utelukket at vi matcher der pga én enkelt språklig misforståelse, så jeg ville ikke latt det stoppe meg. Bare et tips.

Når det gjelder utseende, er jeg ikke så nøye. Vi bør kanskje matche litt i størrelse, men det er mest pga at jeg vet menn vil være størst. Ellers er det noe med øyne og smil, at man ser sympatisk ut. 

Lykke til. Det er ikke lett for de fleste av oss, verken menn eller kvinner.

Anonymkode: e6f6c...d1b

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Send meg en melding hvis du vil. :)

Skrevet
10 hours ago, Thanos said:

Jeg hadde latt være å opprette profil på Tinder. Da er mye gjort bare der.

Hvorfor det? Det koster jo bare et par kalorier, kan være en lærerik øvelse i selvpresentasjon, og selv om det er usannsynlig å få noen særlig respons, er det jo alltid en sjanse.

4 hours ago, ZarahSweet said:

At du ikke har barn kan skremme bort en del fordi de vil lure på hvorfor du ikke har fått familie i 40 årene. «Hva er galt med deg?»

Som en som er i samme situasjon lurer jeg litt på åssen man skal håndtere denne. Hadde ærlig talt ikke tenkt på det før (trodde nesten det var en fordel å være barnefri), men nå ser jeg jo stadig flere kvinner skrive at de automagisk venstresveiper barnløse menn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Okapi skrev (39 minutter siden):

Hvorfor det? Det koster jo bare et par kalorier, kan være en lærerik øvelse i selvpresentasjon, og selv om det er usannsynlig å få noen særlig respons, er det jo alltid en sjanse.

Som en som er i samme situasjon lurer jeg litt på åssen man skal håndtere denne. Hadde ærlig talt ikke tenkt på det før (trodde nesten det var en fordel å være barnefri), men nå ser jeg jo stadig flere kvinner skrive at de automagisk venstresveiper barnløse menn.

Det er jo naturlig at mange søker noen i samme situsjon som seg, og tenker at voksne uten barn har prioritert å ikke stå i en familie situsjon, når de gikk den veien for å skaffe seg det.

Vet at det ikke er så lett. Men om du ønsker å være barnefri, er det jo ikke lurt å date kvinner med barn. Barna er jo livet deres. 

Anonymkode: 51437...156

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er også mann, 37 år og ser ikke meg selv som spessielt attraktivt. Jeg er overvektig, har skjegg som er trimmet ca 4cm langt på bildene. Jeg har tatt litt sol, både for å føle meg selv bedre og at bildene blir penere en om jeg har vært bleik.  Har en selfie hvor jeg smiler til kamera, et fra jobb, hobby et morsomt bilde med meg og et dyr. I bioen har jeg skrevet hva jeg ser etter ikke mye om meg selv. Ble forøvrig veldig fornøyd med den for den får fram at jeg ikke er noe idrettsutøver, men ønsker familie livet med de utfordringene det bærer med.  Her er bioen min "Er ingen tipåtopp utøver, men ser etter noen til å bestige hverdagens Mount Everest. ⛰️Når helgen kommer kan vi fint velge aktivitet med stein,saks og papir. NB! Om jeg har tapt 5 helger på rad må du være med på fisketur 🤪 Ser på meg selv som empatisk, kj-ærlig og snill. Swipe da vell, så finner vi ut av resten." Dette er ingen fasit altså, men jeg har fått overaskende mye likes, og hatt flere samtaler med damer jeg ikke trodde jeg skulle matche med.  Når jeg skal inn i et forhold vil jeg ha noe som er trygt og godt. Det antar jeg jentene ønsker også. Jeg har også en sykdom som høres svært brutal ut i en bio. Når man får forklart den face to face blir det ikke det samme. Ufør er desverre ikke greit på mange vis. Lav inntekt, for mye fritid osv. Ta det under samtale, for du må faktisk gi utrykk for at du er en trygg kjæreste å være sammen med.  Du må selg de beste sidene av deg selv, de dårlige kommer når du har fått folk i tale. 

Anonymkode: 3260c...fb8

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg sveiper nei om det står ufør i bioen, og jeg avslutter også samtalen med matcher hvis det viser seg at de er uføre. Dette fordi jeg er ufør selv, og ikke hadde taklet å ha en annen hjemme med meg hele tiden, ergo er det ingen vits i å bli mer kjent. 

Anonymkode: 7a233...2aa

🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men se her...hvis han ikke skriver om det i bioen, og forteller om det på date, kan noen kvinner føle seg "lurt" og bli sure på ts at han ikke nevnte det tidligere. 

Ja det tenker faktisk jeg også.

AnonymBruker
Skrevet

Hei ts! Ikke gi opp da😊 Jeg ville tatt bort ufør i selve profilen, la dem bli kjent med deg litt først. Skrivefeil er også noe å rette opp der. Hvis det ikke står på dialekt. Skriv gjerne om en interessant hobby. Få litt frem hvem DU er som person❤️
Så vet vi ikke hva slags kvinner du søker på heller. Er de veldig langt over din match? Da må du justere litt ned kanskje og få et litt bredere søk. 

Nå får lett menn selv om jeg er 48 år og litt overvekt. Får høre jeg både holder meg godt, veldig utadvendt, hører jeg er sexy og stråler. Jeg har en sykdom som ikke synes. Ikke psykisk lidelse, men det er ikke det som bør komme før du ser om det er en kjemi. 
Han jeg har noe på gang med er litt tjukk pappagruppe, begynnende grå og litt diverse. Jeg kunne dessverre sveipet feil vei på han hvis han ikke fikk med det jeg falt mest for og det er de nydelige øyene som han har. Vi traff hverandre ikke på Tinder. Menn må prøve gjøre seg litt spennende uten at der blir feil hvis du skjønner. 

Jeg synes aldri muskelmenn, de som blir alt for inn i sport om det skulle være fiskebilder osv. ja jeg liker å fiske jeg også, men slike ting trenger ikke synes på bilde. Det holder med et helt normalt bilde som får frem noe fint i deg😊 Ikke sitt å tell over antall likes eller ikke. Jeg har en kompis som er tidligere modell, men for meg er han alt for selvopptatt igjen og litt kjedelig personlighet. 
Noen av oss liker faktisk pappakropper. Det kjennes trygt og der er godt med en litt stor myk kropp😊

Hva med at du gjør motsatt? Sier ja til alle etter en liten endring på profilen din? Kanskje være mindre selektiv. 

Anonymkode: bb915...faa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...