Justlooking Skrevet lørdag kl 18:49 #141 Del Skrevet lørdag kl 18:49 Skurketjukka skrev (På 9.11.2024 den 22.39): Få med dere at jeg er litt hjerneskadet for tiden og at det er antageligvis derfor jeg plutselig bestemte meg for ikke la meg pille på nesa av noen som er hakket værre enn meg når det kommer til impulskontroll når jeg raser…! rett skal være rett - jeg har spurt han rett ut om ryktene stemmer - men av alle ting han mer enn gjerne ville diskutere med meg så nevnte han ikke noe på akkurat det når jeg spurte han så direkte.🤷🏻♀️🙊 han må jo gjerne si ifra om det ikke stemmer, så skal jeg slutte å gå rundt å tro det! 😂 han har både telefonnummeret mitt, mail og annen kontaktinfo hvis det skulle være noe han ønsker å dementere! 😂 Hei! Jeg var skikkelig fan av den morsomme bloggen din i alle år. Leste alt og den var glimrende. Du vil ikke legge den ut igjen antagelig? Husker du kom med noen velfortjente spark til CBE og andre der også 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeverSayNever Skrevet lørdag kl 19:08 #142 Del Skrevet lørdag kl 19:08 (endret) Justlooking skrev (21 minutter siden): Hei! Jeg var skikkelig fan av den morsomme bloggen din i alle år. Leste alt og den var glimrende. Du vil ikke legge den ut igjen antagelig? Husker du kom med noen velfortjente spark til CBE og andre der også 😊 Så når en får en hjerneskade,er det greit og komme m velfortjente spark og gulpe opp og ut gørr fordi en ikke er enig m andre? Ang CBE,så sier hun det leger og andre har sagt i årevis,nemlig at småspising mellom måltidene,gir flere»gjemte»kalorier! Folk som ønsker gå ned i vekt,får ofte beskjed om og skrive ned alt de spiser iløpet av en dag. Og de fleste tror ikke de spiser så mye,og blir da veldig overrasket over all småspising de ikke tenker på. Jeg har gått opp i vekt nettopp pga småspising. Og jeg vet selvfølgelig at vil jeg ned i vekt,må j kutte snackinga hver dag. Og kun ha en dag der j skeier litt ut. Og nei,jeg er ikke hysterisk ang vekt på noen måte! At da CBE får så mye tildels usakelig skit fra skurkekjukka og dere andre,er bare lavmål. For hva med alle som legger ut om dietter,kun flytende og kun ditt,kun datt og sulter seg på den måten??? Det er jaggu mange som legger ut verre ting ang mat og kalorier en henne! Hørte skurketjukka ikke liker mannen til CBE samt ikke særlig til overs for henne bare slengte ut kritikk og dritt fordi……du ikke liker dem som personer?? Lite voksent gjort i tilfelle. Av og til greit og ta en titt i speilet og tenke litt over hva en selv sier? Eller gir en hjerneskade grønt kort for og slenge dritt og kritisere de du ikke liker/er enig med? Som sagt,alle vet da at småspising gir økt og skjulte kalorier det har vært allment kjent i mange herrens år. Da er det jaggu mange andre influencere som legger ut verre slanke greier altså. Og nope,jeg er ikke hjerneskadet,skjønner bare ikke kritikken mot CBE her.Usunne dietter/sulte seg hele livet eller sunt og greit kosthold hvor en ikke er helt rigid men unner sg innimellom,bare ikke hver dag??Og for ikke og glemme,slankesprøyer!!! Med bivirkninger så det holder og den dagen en slutter,raser de fleste opp igjen i vekt på ett blunk Endret lørdag kl 19:12 av NeverSayNever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet lørdag kl 19:25 #143 Del Skrevet lørdag kl 19:25 NeverSayNever skrev (14 minutter siden): Så når en får en hjerneskade,er det greit og komme m velfortjente spark og gulpe opp og ut gørr fordi en ikke er enig m andre? Ang CBE,så sier hun det leger og andre har sagt i årevis,nemlig at småspising mellom måltidene,gir flere»gjemte»kalorier! Folk som ønsker gå ned i vekt,får ofte beskjed om og skrive ned alt de spiser iløpet av en dag. Og de fleste tror ikke de spiser så mye,og blir da veldig overrasket over all småspising de ikke tenker på. Jeg har gått opp i vekt nettopp pga småspising. Og jeg vet selvfølgelig at vil jeg ned i vekt,må j kutte snackinga hver dag. Og kun ha en dag der j skeier litt ut. Og nei,jeg er ikke hysterisk ang vekt på noen måte! At da CBE får så mye tildels usakelig skit fra skurkekjukka og dere andre,er bare lavmål. For hva med alle som legger ut om dietter,kun flytende og kun ditt,kun datt og sulter seg på den måten??? Det er jaggu mange som legger ut verre ting ang mat og kalorier en henne! Hørte skurketjukka ikke liker mannen til CBE samt ikke særlig til overs for henne bare slengte ut kritikk og dritt fordi……du ikke liker dem som personer?? Lite voksent gjort i tilfelle. Av og til greit og ta en titt i speilet og tenke litt over hva en selv sier? Eller gir en hjerneskade grønt kort for og slenge dritt og kritisere de du ikke liker/er enig med? Som sagt,alle vet da at småspising gir økt og skjulte kalorier det har vært allment kjent i mange herrens år. Da er det jaggu mange andre influencere som legger ut verre slanke greier altså. Og nope,jeg er ikke hjerneskadet,skjønner bare ikke kritikken mot CBE her.Usunne dietter/sulte seg hele livet eller sunt og greit kosthold hvor en ikke er helt rigid men unner sg innimellom,bare ikke hver dag??Og for ikke og glemme,slankesprøyer!!! Med bivirkninger så det holder og den dagen en slutter,raser de fleste opp igjen i vekt på ett blunk Poenget ditt er at Berg Eriksens kaloritelling trumfer hjerneslag (ikke hjerneskade) i ung alder? Gratulerer med kunnskapsnivået. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet lørdag kl 22:35 #144 Del Skrevet lørdag kl 22:35 NeverSayNever skrev (3 timer siden): Så når en får en hjerneskade,er det greit og komme m velfortjente spark og gulpe opp og ut gørr fordi en ikke er enig m andre? Ang CBE,så sier hun det leger og andre har sagt i årevis,nemlig at småspising mellom måltidene,gir flere»gjemte»kalorier! Folk som ønsker gå ned i vekt,får ofte beskjed om og skrive ned alt de spiser iløpet av en dag. Og de fleste tror ikke de spiser så mye,og blir da veldig overrasket over all småspising de ikke tenker på. Jeg har gått opp i vekt nettopp pga småspising. Og jeg vet selvfølgelig at vil jeg ned i vekt,må j kutte snackinga hver dag. Og kun ha en dag der j skeier litt ut. Og nei,jeg er ikke hysterisk ang vekt på noen måte! At da CBE får så mye tildels usakelig skit fra skurkekjukka og dere andre,er bare lavmål. For hva med alle som legger ut om dietter,kun flytende og kun ditt,kun datt og sulter seg på den måten??? Det er jaggu mange som legger ut verre ting ang mat og kalorier en henne! Hørte skurketjukka ikke liker mannen til CBE samt ikke særlig til overs for henne bare slengte ut kritikk og dritt fordi……du ikke liker dem som personer?? Lite voksent gjort i tilfelle. Av og til greit og ta en titt i speilet og tenke litt over hva en selv sier? Eller gir en hjerneskade grønt kort for og slenge dritt og kritisere de du ikke liker/er enig med? Som sagt,alle vet da at småspising gir økt og skjulte kalorier det har vært allment kjent i mange herrens år. Da er det jaggu mange andre influencere som legger ut verre slanke greier altså. Og nope,jeg er ikke hjerneskadet,skjønner bare ikke kritikken mot CBE her.Usunne dietter/sulte seg hele livet eller sunt og greit kosthold hvor en ikke er helt rigid men unner sg innimellom,bare ikke hver dag??Og for ikke og glemme,slankesprøyer!!! Med bivirkninger så det holder og den dagen en slutter,raser de fleste opp igjen i vekt på ett blunk Forsvarer man virkelig CBE?! HEIA LINE 👏 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet lørdag kl 23:44 #145 Del Skrevet lørdag kl 23:44 NeverSayNever skrev (4 timer siden): Så når en får en hjerneskade,er det greit og komme m velfortjente spark og gulpe opp og ut gørr fordi en ikke er enig m andre? Ang CBE,så sier hun det leger og andre har sagt i årevis,nemlig at småspising mellom måltidene,gir flere»gjemte»kalorier! Folk som ønsker gå ned i vekt,får ofte beskjed om og skrive ned alt de spiser iløpet av en dag. Og de fleste tror ikke de spiser så mye,og blir da veldig overrasket over all småspising de ikke tenker på. Jeg har gått opp i vekt nettopp pga småspising. Og jeg vet selvfølgelig at vil jeg ned i vekt,må j kutte snackinga hver dag. Og kun ha en dag der j skeier litt ut. Og nei,jeg er ikke hysterisk ang vekt på noen måte! At da CBE får så mye tildels usakelig skit fra skurkekjukka og dere andre,er bare lavmål. For hva med alle som legger ut om dietter,kun flytende og kun ditt,kun datt og sulter seg på den måten??? Det er jaggu mange som legger ut verre ting ang mat og kalorier en henne! Hørte skurketjukka ikke liker mannen til CBE samt ikke særlig til overs for henne bare slengte ut kritikk og dritt fordi……du ikke liker dem som personer?? Lite voksent gjort i tilfelle. Av og til greit og ta en titt i speilet og tenke litt over hva en selv sier? Eller gir en hjerneskade grønt kort for og slenge dritt og kritisere de du ikke liker/er enig med? Som sagt,alle vet da at småspising gir økt og skjulte kalorier det har vært allment kjent i mange herrens år. Da er det jaggu mange andre influencere som legger ut verre slanke greier altså. Og nope,jeg er ikke hjerneskadet,skjønner bare ikke kritikken mot CBE her.Usunne dietter/sulte seg hele livet eller sunt og greit kosthold hvor en ikke er helt rigid men unner sg innimellom,bare ikke hver dag??Og for ikke og glemme,slankesprøyer!!! Med bivirkninger så det holder og den dagen en slutter,raser de fleste opp igjen i vekt på ett blunk Er det her du skal ta CBE-debatten tenker du? Gå inn i den aktuelle tråden og spy opp oppgulpet ditt der! 8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommerslør Skrevet søndag kl 05:14 #146 Del Skrevet søndag kl 05:14 NeverSayNever skrev (10 timer siden): Så når en får en hjerneskade,er det greit og komme m velfortjente spark og gulpe opp og ut gørr fordi en ikke er enig m andre? Ang CBE,så sier hun det leger og andre har sagt i årevis,nemlig at småspising mellom måltidene,gir flere»gjemte»kalorier! Folk som ønsker gå ned i vekt,får ofte beskjed om og skrive ned alt de spiser iløpet av en dag. Og de fleste tror ikke de spiser så mye,og blir da veldig overrasket over all småspising de ikke tenker på. Jeg har gått opp i vekt nettopp pga småspising. Og jeg vet selvfølgelig at vil jeg ned i vekt,må j kutte snackinga hver dag. Og kun ha en dag der j skeier litt ut. Og nei,jeg er ikke hysterisk ang vekt på noen måte! At da CBE får så mye tildels usakelig skit fra skurkekjukka og dere andre,er bare lavmål. For hva med alle som legger ut om dietter,kun flytende og kun ditt,kun datt og sulter seg på den måten??? Det er jaggu mange som legger ut verre ting ang mat og kalorier en henne! Hørte skurketjukka ikke liker mannen til CBE samt ikke særlig til overs for henne bare slengte ut kritikk og dritt fordi……du ikke liker dem som personer?? Lite voksent gjort i tilfelle. Av og til greit og ta en titt i speilet og tenke litt over hva en selv sier? Eller gir en hjerneskade grønt kort for og slenge dritt og kritisere de du ikke liker/er enig med? Som sagt,alle vet da at småspising gir økt og skjulte kalorier det har vært allment kjent i mange herrens år. Da er det jaggu mange andre influencere som legger ut verre slanke greier altså. Og nope,jeg er ikke hjerneskadet,skjønner bare ikke kritikken mot CBE her.Usunne dietter/sulte seg hele livet eller sunt og greit kosthold hvor en ikke er helt rigid men unner sg innimellom,bare ikke hver dag??Og for ikke og glemme,slankesprøyer!!! Med bivirkninger så det holder og den dagen en slutter,raser de fleste opp igjen i vekt på ett blunk Nok engang, noen bør og skulle ikke ha tilgang til internett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommerslør Skrevet søndag kl 05:20 #147 Del Skrevet søndag kl 05:20 Jeg heier på deg, Line V du er ett forbilde. Håper dagene dine fremover gir deg styrke til å komme der du ønsker å være med din fine familie🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet søndag kl 14:34 #148 Del Skrevet søndag kl 14:34 NeverSayNever skrev (19 timer siden): Så når en får en hjerneskade,er det greit og komme m velfortjente spark og gulpe opp og ut gørr fordi en ikke er enig m andre? Ang CBE,så sier hun det leger og andre har sagt i årevis,nemlig at småspising mellom måltidene,gir flere»gjemte»kalorier! Folk som ønsker gå ned i vekt,får ofte beskjed om og skrive ned alt de spiser iløpet av en dag. Og de fleste tror ikke de spiser så mye,og blir da veldig overrasket over all småspising de ikke tenker på. Jeg har gått opp i vekt nettopp pga småspising. Og jeg vet selvfølgelig at vil jeg ned i vekt,må j kutte snackinga hver dag. Og kun ha en dag der j skeier litt ut. Og nei,jeg er ikke hysterisk ang vekt på noen måte! At da CBE får så mye tildels usakelig skit fra skurkekjukka og dere andre,er bare lavmål. For hva med alle som legger ut om dietter,kun flytende og kun ditt,kun datt og sulter seg på den måten??? Det er jaggu mange som legger ut verre ting ang mat og kalorier en henne! Hørte skurketjukka ikke liker mannen til CBE samt ikke særlig til overs for henne bare slengte ut kritikk og dritt fordi……du ikke liker dem som personer?? Lite voksent gjort i tilfelle. Av og til greit og ta en titt i speilet og tenke litt over hva en selv sier? Eller gir en hjerneskade grønt kort for og slenge dritt og kritisere de du ikke liker/er enig med? Som sagt,alle vet da at småspising gir økt og skjulte kalorier det har vært allment kjent i mange herrens år. Da er det jaggu mange andre influencere som legger ut verre slanke greier altså. Og nope,jeg er ikke hjerneskadet,skjønner bare ikke kritikken mot CBE her.Usunne dietter/sulte seg hele livet eller sunt og greit kosthold hvor en ikke er helt rigid men unner sg innimellom,bare ikke hver dag??Og for ikke og glemme,slankesprøyer!!! Med bivirkninger så det holder og den dagen en slutter,raser de fleste opp igjen i vekt på ett blunk Æsj. Ta CBE debatten i den andre tråden, den er uinteressant her. Og btw, det er hjerneslag - ikke skade. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet søndag kl 15:01 #149 Del Skrevet søndag kl 15:01 NeverSayNever skrev (19 timer siden): Så når en får en hjerneskade,er det greit og komme m velfortjente spark og gulpe opp og ut gørr fordi en ikke er enig m andre? Ang CBE,så sier hun det leger og andre har sagt i årevis,nemlig at småspising mellom måltidene,gir flere»gjemte»kalorier! Folk som ønsker gå ned i vekt,får ofte beskjed om og skrive ned alt de spiser iløpet av en dag. Og de fleste tror ikke de spiser så mye,og blir da veldig overrasket over all småspising de ikke tenker på. Jeg har gått opp i vekt nettopp pga småspising. Og jeg vet selvfølgelig at vil jeg ned i vekt,må j kutte snackinga hver dag. Og kun ha en dag der j skeier litt ut. Og nei,jeg er ikke hysterisk ang vekt på noen måte! At da CBE får så mye tildels usakelig skit fra skurkekjukka og dere andre,er bare lavmål. For hva med alle som legger ut om dietter,kun flytende og kun ditt,kun datt og sulter seg på den måten??? Det er jaggu mange som legger ut verre ting ang mat og kalorier en henne! Hørte skurketjukka ikke liker mannen til CBE samt ikke særlig til overs for henne bare slengte ut kritikk og dritt fordi……du ikke liker dem som personer?? Lite voksent gjort i tilfelle. Av og til greit og ta en titt i speilet og tenke litt over hva en selv sier? Eller gir en hjerneskade grønt kort for og slenge dritt og kritisere de du ikke liker/er enig med? Som sagt,alle vet da at småspising gir økt og skjulte kalorier det har vært allment kjent i mange herrens år. Da er det jaggu mange andre influencere som legger ut verre slanke greier altså. Og nope,jeg er ikke hjerneskadet,skjønner bare ikke kritikken mot CBE her.Usunne dietter/sulte seg hele livet eller sunt og greit kosthold hvor en ikke er helt rigid men unner sg innimellom,bare ikke hver dag??Og for ikke og glemme,slankesprøyer!!! Med bivirkninger så det holder og den dagen en slutter,raser de fleste opp igjen i vekt på ett blunk Kunnskapsnivået du utviser her sier meg at ikke alle burde ha tilgang til internett. Makan til oppgulp! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Skurketjukka Skrevet mandag kl 09:29 Populært innlegg #150 Del Skrevet mandag kl 09:29 (endret) NeverSayNever skrev (På 16.11.2024 den 20.08): Så når en får en hjerneskade,er det greit og komme m velfortjente spark og gulpe opp og ut gørr fordi en ikke er enig m andre? Ang CBE,så sier hun det leger og andre har sagt i årevis,nemlig at småspising mellom måltidene,gir flere»gjemte»kalorier! Folk som ønsker gå ned i vekt,får ofte beskjed om og skrive ned alt de spiser iløpet av en dag. Og de fleste tror ikke de spiser så mye,og blir da veldig overrasket over all småspising de ikke tenker på. Jeg har gått opp i vekt nettopp pga småspising. Og jeg vet selvfølgelig at vil jeg ned i vekt,må j kutte snackinga hver dag. Og kun ha en dag der j skeier litt ut. Og nei,jeg er ikke hysterisk ang vekt på noen måte! At da CBE får så mye tildels usakelig skit fra skurkekjukka og dere andre,er bare lavmål. For hva med alle som legger ut om dietter,kun flytende og kun ditt,kun datt og sulter seg på den måten??? Det er jaggu mange som legger ut verre ting ang mat og kalorier en henne! Hørte skurketjukka ikke liker mannen til CBE samt ikke særlig til overs for henne bare slengte ut kritikk og dritt fordi……du ikke liker dem som personer?? Lite voksent gjort i tilfelle. Av og til greit og ta en titt i speilet og tenke litt over hva en selv sier? Eller gir en hjerneskade grønt kort for og slenge dritt og kritisere de du ikke liker/er enig med? Som sagt,alle vet da at småspising gir økt og skjulte kalorier det har vært allment kjent i mange herrens år. Da er det jaggu mange andre influencere som legger ut verre slanke greier altså. Og nope,jeg er ikke hjerneskadet,skjønner bare ikke kritikken mot CBE her.Usunne dietter/sulte seg hele livet eller sunt og greit kosthold hvor en ikke er helt rigid men unner sg innimellom,bare ikke hver dag??Og for ikke og glemme,slankesprøyer!!! Med bivirkninger så det holder og den dagen en slutter,raser de fleste opp igjen i vekt på ett blunk Så bra du ikke er hjerneskadet 🙂 You do you, og hva som funker for deg. Jeg er bare opptatt av at folk ber om hjelp og råd fra fagfolk, og ikke influensere uten kompetanse på fagfeltet! Grunnen til at jeg kritiserer (les: ikke hetser eller mobber) CBE sitt plutselige endring ved å helt ukritisk snakke om kaloritelling på en usedvanlig dårlig og lite opplysende måte om ernæring er at hun har nesten 300k følgere og dermed har en påvirkningsmakt jeg skulle ønske hun kunne bruke på en mye mer fornuftig måte. Hvis hun hadde vært faglært innen der hun fronter så hadde hun visst at det ikke er vinglasset på fredag eller den skjeen du sleiker etter å ha laget frokost til ungene som er årsaken til at folk går opp i vekt. Det føles bare så ufattelig feil på alle plan å stå der som topptrent idrettsutøver med sixpack å shame oss/de som spiser sjokolade og drikker et glass vin på fredag. Som om hun tror vi er dumme som ikke forstår konseptet «kalorier inn og kalorier ut». resten av det du skriver om slankesprøyter oh vektoppgang etter vektnedgang osv har jeg ikke nevnt et ord med, så det er ikke mitt bord å kommentere. Er ikke fan av å gå inn i diskusjoner som dette om tema jeg vet svært lite om - men som tidligere spiseforstyrret og god kjennskap til påvirkning i sosiale medier - så syns jeg det er greit å presisere at man noenganger bør ta råd fra fagfolk når det kommer til helse - ikke influensere. edit - lagt til etter gjennomlesing av begges innlegg: siden Skurketjukka (meg) deler samme navn som navnet på denne diskusjonen (også meg) så føler jeg behov for å undertegne meg eget navn: mvh Line Victoria Husby PS: jeg har aldri snakket stygt om noen mennesker slik du refererer til, jeg kritiserer oppførselen og måten å påvirke på. Med andre ord er jeg kritisk til bedriften bak CBE og mannen. Vi er forøvrig bransjekollegaer - men går definitivt ikke hverandre i næringa og du trodde jeg «hetset og kom med oppgulp» til de nevnte for egen vinning. Jeg er heller ikke sjalu og missunnelig 😂 Endret mandag kl 09:42 av Skurketjukka 24 17 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå