Zenhouse Skrevet 27. oktober #61 Del Skrevet 27. oktober Tror hun mente at hun hadde fått meldinger på det med vaksinen… og bare ville poengtere at om det så hadde vært den som var årsaken så hadde hun aldri angret på at hun tok den, da hun ser på det som overordnet viktig i den store helheten. 8 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Skurketjukka Skrevet 27. oktober Populært innlegg #62 Del Skrevet 27. oktober Zenhouse skrev (43 minutter siden): Tror hun mente at hun hadde fått meldinger på det med vaksinen… og bare ville poengtere at om det så hadde vært den som var årsaken så hadde hun aldri angret på at hun tok den, da hun ser på det som overordnet viktig i den store helheten. Helt korrekt observert! … hjerneblødning og ikke blodpropp. Mamma døde av det samme. Hun var ikke vaksinert. Merkelig hvordan vaksinemotstandere skal mene at vaksinen er grunnen til min hjerneblødning - da de verken sitter med journaler eller innsyn i min medisinske historie. Noen bare kaster seg over en mulighet til å tillegge meg en diagnose som leger har bedre oversikt over. Og jeg undrer meg litt over at det er så viktig å mene at det er koronavaksinen som er grunnen til hjerneblødningen når det ikke finnes reelle holdepunkter for det. Hvorfor skal jeg bruke tid på å gruble over det - når det uansett ikke spiller noen rolle i det lange løp. Og hvorfor er det så «lett å bevise» at det ER koronavaksinen kontra at det ikke er vaksinen sin skyld. Vet man egentlig om jeg i det hele tatt har TATT vaksinen? Kunnskap, erfaring og vitenskap før konspirasjonsteorier, folkens. Alltid. og nei, drit i å sende meg YouTube-videoer av folk med tinnfoliehatten på som har gått i lære på livets harde skole og selvutnevnte biologer/leger/spesialister. Akkurat nå har jeg nok med meg selv om man ikke skal løpe rundt og gi diagnoser til folk som ikke ber om det. Takk! 😂 19 80 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 27. oktober #63 Del Skrevet 27. oktober Folk er sprø. God bedring! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 27. oktober #64 Del Skrevet 27. oktober Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 27. oktober #65 Del Skrevet 27. oktober Ønsker henne god bedring! Noen som vet om hun røyker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gladis Skrevet 27. oktober #66 Del Skrevet 27. oktober Fine herlige Line❤️ Hu er altså så fantastisk skjønn i den situsjonen hun er at jeg bøyer meg i hatten for den jenta❤️ God bedring jenta mi, du er bare fantastisk skjønn❤️ Du er ett forbilde for alle❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 27. oktober #67 Del Skrevet 27. oktober Vi sitter i en alvorlig situasjon mtp sykdom i familien. Men så kom Line Viictoria og vi fikk en avsporing. Masse god bedring ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 28. oktober #68 Del Skrevet 28. oktober Gladis skrev (6 timer siden): Fine herlige Line❤️ Hu er altså så fantastisk skjønn i den situsjonen hun er at jeg bøyer meg i hatten for den jenta❤️ God bedring jenta mi, du er bare fantastisk skjønn❤️ Du er ett forbilde for alle❤️ Jenta mi? 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 28. oktober #69 Del Skrevet 28. oktober Jeg har dårlig samvittighet for at jeg kommenterte bryna dine. Du er kul. God bedring til deg❤️ 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 28. oktober #70 Del Skrevet 28. oktober Vit at vi er mange som tenker på deg og heier på deg! Du er sterk og morsom, ett friskt pust! Masse god bedring! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 28. oktober #71 Del Skrevet 28. oktober Kristine79 skrev (22 timer siden): Ønsker henne god bedring! Noen som vet om hun røyker? Hun sa i dag (tror jeg) at hun hadde vært røykfri en uke i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 28. oktober #72 Del Skrevet 28. oktober Tråden er ryddet for avsporing. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 28. oktober #73 Del Skrevet 28. oktober Klump skrev (På 26.10.2024 den 16.36): Fantastisk dame! Utrolig underholdende å følge! Masse humor og selvironi og dem er det langt mellom i influenser-verden😂 God bedring til Line♥️ Det er her jeg husker henne ifra også. MESS TV. Tror jeg det het. Herregud så mye rart det var der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ada@ Skrevet 28. oktober #74 Del Skrevet 28. oktober Hun er bare sååå herlig å følge😁! Jeg håper hun blir frisk igjen veldig snart!!! Ps, en god latter forlenger livet sies det så satser på at det skjer her også❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 28. oktober #75 Del Skrevet 28. oktober Hun har i hvert fall jobbet i Sonen på TV2. Hvis dere ikke har sett videoen hvor hun vokser neseborene så er den virkelig verdt å se 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 28. oktober #76 Del Skrevet 28. oktober KatteLatte skrev (1 time siden): Hun har i hvert fall jobbet i Sonen på TV2. Hvis dere ikke har sett videoen hvor hun vokser neseborene så er den virkelig verdt å se 😂 Eller når mannen ved et uhell shaver bakhodet hennes😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avispapir Skrevet 28. oktober #77 Del Skrevet 28. oktober Nå har jeg lest deler av denne tråden og må få si to ting: God bedring til Line V. og... KG er et så j*vla sært sted i blant🤯 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 29. oktober #78 Del Skrevet 29. oktober siesta skrev (På 28.10.2024 den 0.25): Vi sitter i en alvorlig situasjon mtp sykdom i familien. Men så kom Line Viictoria og vi fikk en avsporing. Masse god bedring ♥️ Hva mener du? Du fikk en avledning og noe annet og tenke på fordi noen andre har det kjipt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 29. oktober #79 Del Skrevet 29. oktober Tråden er ryddet for avsporinger. Denne tråden handler ikke om coronavaksinen og innlegg om dette blir fjernet som avsporing. Sol, admin. 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 29. oktober #80 Del Skrevet 29. oktober Herregud hva har skjedd med henne? Har hun fått en spiseforstyrrelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå