Gå til innhold

Line Victoria Huseby

Gullhavet

Anbefalte innlegg

Voksne (?) damer (?) som sitter på nett og kritiserer utseende, kroppen og helsen til andre. Man kommer knapt lavere enn dere. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Voksne (?) damer (?) som sitter på nett og kritiserer utseende, kroppen og helsen til andre. Man kommer knapt lavere enn dere. 

Enig! Denne tråden var vemmelig lesning. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (3 timer siden):

Dette er jo noe kvinner gjør utenom nett også, sladrer om andre :) Om alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenelarsen skrev (5 timer siden):

I dag vet vi jo hva som er bivirkninger av covid-vaksinen, blodpropp er veldig godt kjent.

Ja. Men ordet «konspirasjonsteoretiker» blir fortsatt flittig brukt mot de som har prøvd å si noe. Spesielt…

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu får jo ikke gjort en sheit med det om det skulle være vaksinen..  men moren hennes døde jo av hjerneblødning så tror vel at tankene faller andre steder enn vaksinen. Håper uansett hun blir bra og får god oppfølging ❣️

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gladis
Hallepalle2 skrev (5 timer siden):

Enig med deg her👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruK skrev (På 25.10.2024 den 2.40):

Stakkars LVH, hun har hatt hjerneblødning. Se story på snap. 

Ønsker deg god bedring @Skurketjukka❤️

Unge jenta ❤️

God bedring.

Brukte mange timer på å se den chatten hun hadde på tv 😄 

Endret av Margit777
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenelarsen skrev (2 timer siden):

Dette er jo noe kvinner gjør utenom nett også, sladrer om andre :) Om alt!

Ja, er det nå det? Jeg har til gode å delta i en samtale som kritiserer folk på det nivået man ser her. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk dame! Utrolig underholdende å følge! Masse humor og selvironi og dem er det langt mellom i influenser-verden😂 God bedring til Line♥️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenelarsen skrev (8 timer siden):

I dag vet vi jo hva som er bivirkninger av covid-vaksinen, blodpropp er veldig godt kjent.

Jeg kjenner to unge som er døde av blodpropp etter koronavaksinen, og en ung gutt som har vært syk lenge pga blodpropp etter vaksinen. Før koronavaksinasjonen kjente jeg ingen unge som var døde av det, eller plaget med det.

Mange vil ikke at man skal vurdere koronavaksinen som en mulig årsak til overdødeligheten, engang. Og dør noen uventet er det ok å tenke at det kan være alt annet enn vaksinen. Enkelte skriver til og med i kommentarfelt at dødsfall IKKE skyldes vaksinen, selv om det gjelder saker der de umulig kan vite dette. Men det viktigste for mange er tydeligvis å UTELUKKE vaksinen som årsak, også i tilfeller der den kan være en årsak… Skummel utvikling at enkelte ting skal skjules og/eller ikke snakkes om…

Endret av Tartufo
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tartufo skrev (2 timer siden):

Jeg kjenner to unge som er døde av blodpropp etter koronavaksinen, og en ung gutt som har vært syk lenge pga blodpropp etter vaksinen. Før koronavaksinasjonen kjente jeg ingen unge som var døde av det, eller plaget med det.

Mange vil ikke at man skal vurdere koronavaksinen som en mulig årsak til overdødeligheten, engang. Og dør noen uventet er det ok å tenke at det kan være alt annet enn vaksinen. Enkelte skriver til og med i kommentarfelt at dødsfall IKKE skyldes vaksinen, selv om det gjelder saker der de umulig kan vite dette. Men det viktigste for mange er tydeligvis å UTELUKKE vaksinen som årsak, også i tilfeller der den kan være en årsak… Skummel utvikling at enkelte ting skal skjules og/eller ikke snakkes om…

Hva har dette med LV sin situasjon å gjøre? Hun er på sykehus med hjerneblødning, da blir det for min del veldig feil å trekke inn vaksinekritikk. 

håper hun kommer seg raskt på bena igjen og ikke leser for mye i denne tråden. God bedring!

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa hun ikke at moren hennes hadde dødd av hjerneblødning, da? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tartufo skrev (3 timer siden):

Men nå har LV som denne tråden handler om hatt hjerneBLØDNING da, ikke blodpropp. Så blir liksom litt dumt å dra inn blodpropper etter vaksinen da.

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Summer lady skrev (3 timer siden):

Men nå har LV som denne tråden handler om hatt hjerneBLØDNING da, ikke blodpropp. Så blir liksom litt dumt å dra inn blodpropper etter vaksinen da.

Jeg vet forskjellen på blodpropp og hjerneblødning. Begge deler kan være en bivirkning av vaksinen. Det finnes mange alvorlige og mindre alvorlige bivirkninger.

Jeg svarte på en kommentar som svarte på at det var rart å ikke bry seg om at vaksinen var årsaken i tilfeller der den faktisk var det. Jeg har aldri skrevet noe om LV sitt tilfelle, vi vet ikke hvorfor hun fikk hjerneblødning. Det må da være lov å svare på kommentarer i en tråd.

Det er mange andre kommentarer her som er svar på kommentarer og ikke HI, men det er tydeligvis kun kommentarer som handler om bivirkninger av koronavaksinen som du reagerer på… 

Endret av Tartufo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JennieB skrev (5 timer siden):

Hva har dette med LV sin situasjon å gjøre? Hun er på sykehus med hjerneblødning, da blir det for min del veldig feil å trekke inn vaksinekritikk. 

håper hun kommer seg raskt på bena igjen og ikke leser for mye i denne tråden. God bedring!

Det er flere som har fått hjerneblødning, blodpropp og hjertesykdom av vaksinen. Hvordan kan du vite sikkert at vaksinen ikke kan ha vært en medvirkende årsak i dette tilfellet? Jeg har forøvrig kun svart på en kommentar som var et svar på en kommentar om vaksinen, og det må være lov. Ingen vet hvorfor LV fikk hjerneblødning, og jeg har heller ikke påstått at jeg vet det.

Merkelig hvor hissige folk blir om man nevner noe som kan være negativt med vaksinen… Det er mange andre kommentarer som også er svar på kommentarer og ikke HI, men det er tydeligvis helt ok…

Endret av Tartufo
  • Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tartufo skrev (4 minutter siden):

Jeg har svart på en kommentar som var et svar på en kommentar om vaksinen, og det må være lov. Ingen vet hvorfor LV fikk hjerneblødning, og jeg har heller ikke påstått at jeg vet det.

Merkelig hvor hissige folk blir om man nevner noe som kan være negativt med vaksinen… Det er mange andre kommentarer som også er svar på kommentarer og ikke HI, men det er tydeligvis helt ok…

Jeg har ingen problem med kritikk av vaksine på steder der dette diskuteres. Her trekker du og andre inn Vaksinekritikk i en tråd som handler om et menneske som nå er syk av helt andre grunner enn blodpropp pga vaksine. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JennieB skrev (3 timer siden):

Jeg har ingen problem med kritikk av vaksine på steder der dette diskuteres. Her trekker du og andre inn Vaksinekritikk i en tråd som handler om et menneske som nå er syk av helt andre grunner enn blodpropp pga vaksine. 

Koronavaksinen kan føre til både hjerneblødning, blodpropp og hjertesykdom.

Men innlegget mitt var et svar på et svar som handlet om å ikke bry seg om alvorlige bivirkninger av vaksinen. Så det var ikke jeg som trakk inn vaksinen her. Mener du at andre kan skrive positive ting om vaksinen selv om tråden handler om noe annet, uten at det er lov å komme med motsvar?

Jeg har kun kommentert et eller to innlegg i tråden, og det hadde stoppet der om ikke dere fortsatte å svare meg…

Endret av Tartufo
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt henne før, men for et herlig menneske. Til tross for en skremmende og smertefull situasjon så klarer hun å få oss til å le. For en fabelaktig kontrast til Berg Eriksen sitt plastunivers og den avataren de påstår er influenseren. 

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summer lady skrev (17 timer siden):

Det var Line selv som skrev om det i storyen sin, hun skrev bl.a.: “Hva så om det var vaksinen?”  Det får hun jo dessverre aldri vite. Folk kan likevel bli sinte på hennes vegne, da denne skulle være helt “trygg og effektiv”, og alle tok den i god tro. 

Håper hun får en fin tilfriskning ♥️

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iliah skrev (46 minutter siden):

Det var Line selv som skrev om det i storyen sin, hun skrev bl.a.: “Hva så om det var vaksinen?”  Det får hun jo dessverre aldri vite. Folk kan likevel bli sinte på hennes vegne, da denne skulle være helt “trygg og effektiv”, og alle tok den i god tro. 

Håper hun får en fin tilfriskning ♥️

Ja, merkelig at folk som umulig kan vite årsaken til sykdom og dødsfall absolutt skal utelukke vaksinen.

Ikke rart at mange bivirkninger av koronavaksinen aldri blir registrert, for vaksinen utelukkes i omtrent alle tilfeller der man ikke er sikre på at den er årsaken.

Fint at hun hvertfall tør å nevne at vaksinen kan ha noe med sykdommen å gjøre, mange tenker ikke engang den tanken når noe skjer. Og jeg ønsker henne også god bedring, uavhengig av årsak til sykdommen.

Endret av Tartufo
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...