Gullhavet Skrevet 12. mai #1 Del Skrevet 12. mai Noen som vet hva som har skjedd med henne? Hun har gått ned mye i vekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 12. mai #2 Del Skrevet 12. mai Hun har vel slanket seg da. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor_Meg Skrevet 12. mai #3 Del Skrevet 12. mai (endret) Jeg husket visst feil Endret 12. mai av Lillemor_Meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 12. mai #4 Del Skrevet 12. mai Sier hun har vært syk, men vil ikke si noe mere enn det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 12. mai #5 Del Skrevet 12. mai Hun venninna hennes har jo gjort det samme. Hun som er nabo? Hun har også rast ned i vekt på kort tid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 12. mai #6 Del Skrevet 12. mai Ozempic? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 12. mai #7 Del Skrevet 12. mai Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JennieB Skrevet 12. mai #8 Del Skrevet 12. mai Gullhavet skrev (13 timer siden): Noen som vet hva som har skjedd med henne? Hun har gått ned mye i vekt! Hun har vært syk: https://www.varden.no/nyheter/helse/i/veE5LV/plutselig-gikk-duracellkaninen-line-victoria-helt-tom-for-energi 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 13. mai #9 Del Skrevet 13. mai Tviler på at å "bare" mangle mye jern er hele sannheten! Hvorfor ikke si det i utgangspunktet når det sladres i såfall? Og hun sa jo selv at hun var noen organer fattigere!!?! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 14. mai #10 Del Skrevet 14. mai Moongirl skrev (18 timer siden): Tviler på at å "bare" mangle mye jern er hele sannheten! Hvorfor ikke si det i utgangspunktet når det sladres i såfall? Og hun sa jo selv at hun var noen organer fattigere!!?! For om man ikke sier sannheten fortsetter folk å klikke innom henne. Det er slik influensere virker. Penger, penger, penger 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skurketjukka Skrevet 14. mai #11 Del Skrevet 14. mai Moongirl skrev (18 timer siden): Tviler på at å "bare" mangle mye jern er hele sannheten! Hvorfor ikke si det i utgangspunktet når det sladres i såfall? Og hun sa jo selv at hun var noen organer fattigere!!?! Hei! Line Victoria her! Om du scroller i forumet så er det en tråd som heter «Supporterfrue» der jeg har svart på litt spørsmål som har dukket opp:-) Jeg syns det er litt ekkelt å måtte svare opp «sladder» som du kaller det, på forumer som dette - om min egen sykdomshistorikk, så hvis du ønsker så er det bare å ta kontakt med meg på DM eller Mail ([email protected]) hvis du lurer på noe eller vil ha opplysninger om sykdommen min som jeg forøvrig ikke har delt på mine sosiale medier da det føles veldig privat.…! 😉 Journalisten i Varden som skrev saken det refereres til har kun skrevet om jernmangelen min, og jeg syns nok at overskriften er litt villedende siden jeg faktisk ikke uttalte meg om min sykdomshistorikk fra tidligere annet enn nåværende jernmangel. (Som er noe veldig mange sliter med uansett form og farge, og vitaminmangel i dagens samfunn er absolutt noe å sette fokus på!) håper du tar deg tid til å lese tidligere tråder der jeg har svart opp på best mulig måte, også håper jeg du tar kontakt privat om du trenger «svar på sladderet» som du kaller det - jeg oppfatter det ikke som sladder, jeg tenker bare at noen åpenbart har et behov for å vite enda mer enn jeg ønsker å dele i sosiale medier…! Og det er helt fair, men da er det fint om man retter det behovet om mer informasjon (!) til meg privat, så skal du få svar om det kan hjelpe på nysgjerrigheten 😉 Ha en fin dag! ❤️ 9 26 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 14. mai #12 Del Skrevet 14. mai Skurketjukka skrev (3 timer siden): Om du scroller i forumet så er det en tråd som heter «Supporterfrue» der jeg har svart på litt spørsmål som har dukket opp:-) ......og den tråden finnes her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 14. mai #13 Del Skrevet 14. mai Skurketjukka skrev (12 timer siden): Hei! Line Victoria her! Om du scroller i forumet så er det en tråd som heter «Supporterfrue» der jeg har svart på litt spørsmål som har dukket opp:-) Jeg syns det er litt ekkelt å måtte svare opp «sladder» som du kaller det, på forumer som dette - om min egen sykdomshistorikk, så hvis du ønsker så er det bare å ta kontakt med meg på DM eller Mail ([email protected]) hvis du lurer på noe eller vil ha opplysninger om sykdommen min som jeg forøvrig ikke har delt på mine sosiale medier da det føles veldig privat.…! 😉 Journalisten i Varden som skrev saken det refereres til har kun skrevet om jernmangelen min, og jeg syns nok at overskriften er litt villedende siden jeg faktisk ikke uttalte meg om min sykdomshistorikk fra tidligere annet enn nåværende jernmangel. (Som er noe veldig mange sliter med uansett form og farge, og vitaminmangel i dagens samfunn er absolutt noe å sette fokus på!) håper du tar deg tid til å lese tidligere tråder der jeg har svart opp på best mulig måte, også håper jeg du tar kontakt privat om du trenger «svar på sladderet» som du kaller det - jeg oppfatter det ikke som sladder, jeg tenker bare at noen åpenbart har et behov for å vite enda mer enn jeg ønsker å dele i sosiale medier…! Og det er helt fair, men da er det fint om man retter det behovet om mer informasjon (!) til meg privat, så skal du få svar om det kan hjelpe på nysgjerrigheten 😉 Ha en fin dag! ❤️ Dagen har vært helt nydelig, takk!❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 14. mai #14 Del Skrevet 14. mai Jeg fikk også sjokk da jeg så LV igjen. Jeg har ikke sett henne på et par år, så plutselig var hun tynn som en flis. Hva skjer med influecere for tiden? Er det en trend ute og går som jeg ikke har fått med meg? Nå vet jeg om 6 ulike influencere som har rast ned i vekt, men som ikke ønsker å dele den egentlige grunnen. Dessverre skaper jo dette bare spekulasjoner, men det gir jo klikk på vedkommende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 14. mai #15 Del Skrevet 14. mai (endret) Skurketjukka skrev (På 14.5.2024 den 8.45): Jeg syns det er litt ekkelt å måtte svare opp «sladder» som du kaller det, på forumer som dette - om min egen sykdomshistorikk, Jeg synes det er litt ekkelt at du henger her jeg da🤣 Synes ellers du er en kul dame! Endret 15. mai av Xmasclovn Skrivefeil 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skurketjukka Skrevet 15. mai #16 Del Skrevet 15. mai Xmasclovn skrev (8 timer siden): Jeg synes det er litt ekkelt at du henger her jeg da🤣 Synes ellers du er en kult dame! Sorry! 😂 ja, jeg føler jeg blander meg inn i en samtale bekjente har om meg rundt kaffemaskinen - og vanligvis bryr jeg meg ikke om sladring og meninger om meg - men akkurat omkring sykdom syns jeg det er viktig å presisere at det er vanskelig å se fremmede konkludere på mine vegne for andre uten å kjenne historien - eller meg…! Så da prøver jeg å formidle at sykdom jeg ikke har brukt som content i mine kanaler ER privat for en grunn..😅 Også er det mange selvutnevnte «leger» der ute som konkluderer og er med på å forvirre - og spesielt er det jo at selv ikke kirurgene og legene som faktisk sitter med hele journalen min IKKE enes om sykdomsåret mitt 2023..! 😂 Alle andre rykter tåler jeg egentlig fint, alle blir snakket om, både influensere med masse følgere OG Trine 42 som jobber i butikk…! Det er en guilty pleasure alle har, og er umulig å unngå, så akkurat sånt bryr jeg meg lite om å dementere eller gi forklaringer på, haha! 🙂 og hey, jeg er jaggu ikke helt uten rulleblad når det kommer til sladring og spekuleringer om andre, dere skulle bare visst hva og hvem jeg sladrer mest om til venninnene mine! 😅🤪 Jeg er en skikkelig KG-kjærring! 😂😂😂 /Line Victoria 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 15. mai #17 Del Skrevet 15. mai Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snakksant Skrevet 22. august #18 Del Skrevet 22. august Hun ser 20 år eldre ut 🥺🥺 Mista helt gløden . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariss@68 Skrevet 22. august #19 Del Skrevet 22. august Snakksant skrev (2 timer siden): Hun ser 20 år eldre ut 🥺🥺 Mista helt gløden . Om hun er/har vært syk - er dette relativt normalt… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 23. august #20 Del Skrevet 23. august Men altså, bryna🤯 Hun må jo få hjelp til de, ser jo heeelt crazy ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå