AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Del Skrevet 11. mai Jeg vurderer og ta IVF på Aleris i Oslo. Noen med solskinnshistorier? Jeg tokk første forsøket i Danmark. Men nå tar jeg det i Norge. Lurer på hvor fort dere startet på runde to? Dere som fikk negativ test og ingen på frys. Vil gjerne ha noen solskinnshistorier også. Er 40 år og håper det klaffer på 2. forsøk. Akkurat ferdig med mensen, etter første negativ IVF forsøk i DK.. og vill gi det er sisste forsøk her. Så starter allerede neste syklus. Lurer også hva andre har tatt av tester i forkant, da klinikkene praktiserer litt forskjellig Lurer også på om noen har prøvd, såkalt "babyklister" eller q10? Og vil dele historier 🙏😊 Anonymkode: 0a675...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #2 Del Skrevet 15. mai Jeg er hos Aleris 😀gravid etter første forsøk, og veldig fornøyd med klinikken! jeg er 32 år og hadde flere mislykkete forsøk på Hausken.opplevde Hausken litt kaotisk og legene var veldig uerfarne. Anonymkode: ef397...91e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #3 Del Skrevet 15. mai Tok neste forsøk så raskt klinikken sa ok i begynnelsen. Ville etterhvert ha litt tid i mellom. Men var bare 28-30. Hadde jeg vært i 40-årene ville jeg bare fortsatt så raskt som mulig. Av teser ble vel alt tatt, såvidt jeg husker. Anonymkode: 4a34e...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #4 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er hos Aleris 😀gravid etter første forsøk, og veldig fornøyd med klinikken! jeg er 32 år og hadde flere mislykkete forsøk på Hausken.opplevde Hausken litt kaotisk og legene var veldig uerfarne. Anonymkode: ef397...91e Så godt og høre.. veldig spent 🧡 Anonymkode: 0a675...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå