Gå til innhold

Arbeidskollega prøver seg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei ei venninne jeg jobber sammen med har begynt å prøve seg på meg med å komme med forskjellige ord. Jeg selv er bifil av meg og jeg forstår ikke om hun tuller eller om hun er seriøs av seg? Skal jeg prøve å ta det lengre eller skal jeg la det ligge,er redd for at det kan bli metoo? Hun gjør det som sagt kun da vi er på jobb sammen og kan plutselig komme med litt sånn sex ordtrykk

Anonymkode: 898a6...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
15 hours ago, AnonymBruker said:

Hei ei venninne jeg jobber sammen med har begynt å prøve seg på meg med å komme med forskjellige ord. Jeg selv er bifil av meg og jeg forstår ikke om hun tuller eller om hun er seriøs av seg? Skal jeg prøve å ta det lengre eller skal jeg la det ligge,er redd for at det kan bli metoo? Hun gjør det som sagt kun da vi er på jobb sammen og kan plutselig komme med litt sånn sex ordtrykk

Skal vi vurdere om hun er seriøs eller ei, basert på at hun kommer med «forskjellige ord»? 

Anonymkode: 3b86d...4ca

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Don't shit where you eat.. 

Det blir bare trøbbel med slikt. 

Anonymkode: 3938e...8e4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oi. Er du helt sikker? 

Jeg spurte en kollega om å gå tur med meg fordi jeg var bekymret og visste at hun hadde gjennomgått noe veldig vanskelig. Så jeg ville bare støtte henne. Hun snakket masse om at hun absolutt ikke var lesbisk. Jeg bare ja okay. 😅🙏 haha. 

Antageligvis vil hun bare være snill. 😊 Tolk det sånn. Evt snakk med henne. 

Anonymkode: 91e4a...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 20.14):

Har du lyst på mer kontakt med henne så syns jeg du skal gjøre det. Nå sier ikke du noe om du er dame eller mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke pul folk du jobber med. På jobb skal dere være profesjonelle. Hva skjer om det blir drama mellom deg og kollegaen din? klarer dere begge å være voksene mennesker som fungerer på jobb, tross at dere hater hverandre privat?

Anonymkode: 34ac2...166

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...