Gå til innhold

Elsker som er laaangt over min liga utseendemessig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dame midt i førtiårene her som har etablert et elskerforhold med en litt yngre mann (fem år yngre). Jeg er ikke spesielt trent, er litt dvask for å si det sånn. Ansiktspen er jeg heldigvis og sjarme mener jeg også å ha.
Så til poenget: elskeren er høy, topptrent, kjekk og kunne vært på forsiden av hvilket som helst herremagasin. Vi har begge høy utdanning, så der er vi en god match. Lurer bare på hvorfor han «tar til takke» med meg som elskerinne når han sikkert kunne fått hvem som helst?

Anonymkode: 9f12f...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er jo bare sex. Han er jo ikke ute etter forhold. Menn har mye høyere krav til kvinner de vil ha forhold med, enn kvinner de har sex med. 

Anonymkode: 0b921...8ca

• Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blås i ligaer. Hvis to personer liker hverandre og kjemien stemmer så spiller ikke liga noen rolle.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dame midt i førtiårene her som har etablert et elskerforhold med en litt yngre mann (fem år yngre). Jeg er ikke spesielt trent, er litt dvask for å si det sånn. Ansiktspen er jeg heldigvis og sjarme mener jeg også å ha.
Så til poenget: elskeren er høy, topptrent, kjekk og kunne vært på forsiden av hvilket som helst herremagasin. Vi har begge høy utdanning, så der er vi en god match. Lurer bare på hvorfor han «tar til takke» med meg som elskerinne når han sikkert kunne fått hvem som helst?

Kanskje det er så enkelt at du er den type dame han foretrekker. Ikke alle menn liker tynne damer som ser ut som modeller.

Ikke at jeg ser ut som verdens kjekkeste, men jeg kunne nok funnet ei som er objektivt mer attraktiv, hun er ganske overvektig, men for meg er hun helt nydelig og jeg kunne ikke tenkt meg noen andre. Husk at sjarme og utstråling har veldig mye å si, ikke bare hvor trent man er 

Anonymkode: e476e...b28

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du skal ha fyren som elsker, ikke dele seng og lommebok i 40 år. Ta det beste, vakreste og mest sjarmerende du finner.

Dessuten, mannen kan plutselig bli seriøs med deg, og da er det fint om du synes han er lekker fra før.

Anonymkode: 8c0e7...233

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn elsker formfulle kvinner som er trygge på seg selv. 

Er du dette + hyggelig å være med og sexen er digg så skjønner jeg godt han liker å være med deg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Mayer skrev (3 minutter siden):

Blås i ligaer. Hvis to personer liker hverandre og kjemien stemmer så spiller ikke liga noen rolle.

Les innlegget. De er kun elskere. Hadde han vært interessert i noe mer hadde de vært kjærester.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Lurer bare på hvorfor han «tar til takke» med meg som elskerinne når han sikkert kunne fått hvem som helst?

Altså, det kan jo godt være han ligger med masse "babes" også? Husk at mannlig seksualitet er veldig ulik kvinners. Det at han har sex med deg stopper vel ikke andre sexpartnere.

Kos deg i stedet for å overtenke

Anonymkode: ce293...cb4

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Kanskje det er så enkelt at du er den type dame han foretrekker. Ikke alle menn liker tynne damer som ser ut som modeller.

Ikke at jeg ser ut som verdens kjekkeste, men jeg kunne nok funnet ei som er objektivt mer attraktiv, hun er ganske overvektig, men for meg er hun helt nydelig og jeg kunne ikke tenkt meg noen andre. Husk at sjarme og utstråling har veldig mye å si, ikke bare hvor trent man er 

Anonymkode: e476e...b28

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

han liker vel å pule med deg

Anonymkode: d1d46...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Om jeg forstår deg riktig er det her snakk om en uforpliktende relasjon som ikke forplikter ham til å gi avkall på noe? I så fall har han vel ikke "tatt til takke" men får potensielt i pose og sekk? 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
herzeleid skrev (1 minutt siden):

Om jeg forstår deg riktig er det her snakk om en uforpliktende relasjon som ikke forplikter ham til å gi avkall på noe? I så fall har han vel ikke "tatt til takke" men får potensielt i pose og sekk? 

Ts her. Ja det er en pose og sekk situasjon for oss begge. Bare at han kunne nok lett fått babes på 25 om han ønsket det. Han er rålekker og som sagt topptrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

han liker vel å pule med deg

Anonymkode: d1d46...89f

Tror det😊ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Altså, det kan jo godt være han ligger med masse "babes" også? Husk at mannlig seksualitet er veldig ulik kvinners. Det at han har sex med deg stopper vel ikke andre sexpartnere.

Kos deg i stedet for å overtenke

Ja det er et godt poeng. Han sier vi er eksklusive elskere (vi er begge gift på hver vår kant). Satser på han snakker sant, han vil møte meg veldig ofte. Ts

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fighter83 skrev (31 minutter siden):

Mange menn elsker formfulle kvinner som er trygge på seg selv. 

Er du dette + hyggelig å være med og sexen er digg så skjønner jeg godt han liker å være med deg. 

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her. Ja det er en pose og sekk situasjon for oss begge. Bare at han kunne nok lett fått babes på 25 om han ønsket det. Han er rålekker og som sagt topptrent.

Men hvorfor stopper sex med deg han fra å ligge med fra å ligge med babes på 25?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Les innlegget. De er kun elskere. Hadde han vært interessert i noe mer hadde de vært kjærester.

Jeg kommenterte basert på dette ja. Det samme gjelder forhold. Kjærlighet er kjærlighet. De fleste søker i utgangspunktet etter sin egen liga (omtrent), men det finnes nok en del unntak. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja det er et godt poeng. Han sier vi er eksklusive elskere (vi er begge gift på hver vår kant). Satser på han snakker sant, han vil møte meg veldig ofte. Ts

Da er det jo fordi yngre og penere damer ikke er så desperate, at de puler opptatte menn

Anonymkode: 49635...5cf

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som relativt rutinert mann innen ligging må jeg bare si at den beste sexen har jeg absolutt ikke hatt med de slankeste og mest topptrente damene. Beste elskerinna var litt sånn lav og smålubben egentlig. Ikke tjukk, men hun var ikke den mest trente akkurat. 
Men sexen var helt sjukt bra fordi vi hadde en vanvittig kjemi både sexuelt og ellers. 
Det kan jo hende han har skjønt dette. Og går etter den beste sexen heller enn den mest «perfekte» kroppen. Det ville i alle fall jeg gjort 😉

Anonymkode: 98be9...d5c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Da er det jo fordi yngre og penere damer ikke er så desperate, at de puler opptatte menn

Anonymkode: 49635...5cf

Jeg er gift selv..😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...