AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Del Skrevet 11. mai Ranger fra 1-8, der 1 er det fineste navnet. Bjørg Anne, Ingebjørg, Annbjørg, Karianne, Odlaug, Kjellrun, Kjellaug, Velaug Anonymkode: 5e0a5...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaane doe Skrevet 11. mai #2 Del Skrevet 11. mai 1- Karianne 2- Annbjørg 3- Ingebjørg 4- Kjellrun 5- Bjørg Anne 6- Kjellaug 7- Odlaug 8- Velaug 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #3 Del Skrevet 11. mai Karianne er det eneste spiselige der, og det er heller ikke blant mine favorittnavn. Anonymkode: b07ba...81b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #4 Del Skrevet 11. mai Jeg synes Velaug er veldig fint. Ingebjørg og Karianne som to og tre. Anonymkode: 9b8f4...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #5 Del Skrevet 11. mai Ingebjørg og Karianne er de eneste som er ok Anonymkode: 7465c...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #6 Del Skrevet 11. mai Er virkelig et kvinnenavn som består 50% av et mannsnavn fint? Ts Anonymkode: 5e0a5...e50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #7 Del Skrevet 11. mai Ingebjørg er det eneste fine navnet der. Anonymkode: 48539...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #8 Del Skrevet 11. mai Bare nei. Liker tradisjonelle navn, men disse navnene var ikke fine. Kjellrun, Kjellaug og Odlaug? Seriøst? Er i samme gate som navnet Olga. Anonymkode: 90bcf...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #9 Del Skrevet 11. mai Anne er fint, men Bjørg Anne?😄 Anonymkode: 90bcf...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #10 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ranger fra 1-8, der 1 er det fineste navnet. Bjørg Anne, Ingebjørg, Annbjørg, Karianne, Odlaug, Kjellrun, Kjellaug, Velaug Anonymkode: 5e0a5...e50 1. Bjørg 2. Karianne 3. Anne de andre er helt grusomme Anonymkode: ac41d...90d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 11. mai #11 Del Skrevet 11. mai 4 hours ago, AnonymBruker said: Bare nei. Liker tradisjonelle navn, men disse navnene var ikke fine. Kjellrun, Kjellaug og Odlaug? Seriøst? Er i samme gate som navnet Olga. Anonymkode: 90bcf...77e Hva er galt med navnet Olga? Er endel kvinner med det navnet i Ukraina feks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 11. mai #12 Del Skrevet 11. mai Jeg synes både Ingebjørg og Anbjørg er pene navn. Ikke så glad i kvinnenavn med Kjell eller -laug. Karianne er OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 12. mai #13 Del Skrevet 12. mai 1. Velaug - aldri hørt det før, men syntes det var ganske kult 2. Kjellrun - liker navn som slutter på -run, selv om Kjellrun ikke var det aller fineste (Solrun, Borgrun. Torun feks. elsker jeg). Så helt innafor. 3.Ingebjørg 4. Annbjørg 5. Odlaug 6. Kjellaug 7. Karianne - så utrolig kjedelig 8. Bjørg Anne - ikke en god kombinasjon, i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silviana Skrevet 12. mai #14 Del Skrevet 12. mai 1. Karianne 2. Ingebjørg 3. Annbjørg 4. Velaug 5. Kjellaug 6. Kjellrun 7. Odlaug 8. Bjørg Anne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #15 Del Skrevet 13. mai Foretrekker Ingebjørg og Karianne. Minst glad i alle -laug-navnene. Anonymkode: 46390...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 13. mai #16 Del Skrevet 13. mai Jeg liker Karianne og Ingebjørg veldig mye bedre enn resten. Annbjørg er heller ikke så aller verst. Karianne Ingebjørg Annbjørg Bjørg Anne Velaug Odlaug Kjellaug Kjellrun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #17 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 15.31): Er virkelig et kvinnenavn som består 50% av et mannsnavn fint? Ts Anonymkode: 5e0a5...e50 Nope. De må utryddes. Anonymkode: e67eb...7fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neteas Skrevet 13. mai #18 Del Skrevet 13. mai Skjønner ikke hva navnet Karianne gjør inni den lista med navn. Er ikke samme sjanger/kategori en gang! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #19 Del Skrevet 13. mai Kjellhaug er greit nok, men sånn unge folk uttaler det i dag Shellhævv så havner det fort nederst. Anonymkode: 27a85...cb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #20 Del Skrevet 13. mai Jeg liker egentlig ingen av disse navnene, så selv det på førsteplass synes jeg er stygt, og så blir navnene bare styggere nedover. I utgangspunktet elsker jeg gammeldagse/tradisjonelle navn, men ikke slike som disse. 1. Ingebjørg 2. Karianne 3. Annbjørg 4. Odlaug 5. Velaug 6. Bjørg Anne 7. Kjellaug 8. Kjellrun Anonymkode: 2203e...f8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå