Gå til innhold

Tatt I gjennomsnittsmåling med Firma bil, ikke hørt noe gått 3 mmd

annnonyyym

Anbefalte innlegg

Hadde tatt adhd medisiner og var veldig hyperfokusert og da zooner jeg litt ut. Blinka rød i boks to, så gult. Gått 3 mnd enda ikke fått noe brev i post. Var med Firma bil, firmaet har ikke hørt noe.. Slapp jeg med skrekken ? Eller kan det ta ta enda lengre tid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

annnonyyym skrev (12 minutter siden):

Hadde tatt adhd medisiner og var veldig hyperfokusert og da zooner jeg litt ut. Blinka rød i boks to, så gult. Gått 3 mnd enda ikke fått noe brev i post. Var med Firma bil, firmaet har ikke hørt noe.. Slapp jeg med skrekken ? Eller kan det ta ta enda lengre tid 

På snittmåling så blinker det vel alltid når du passerer selv om du kjører lovlig hastighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men blinka gult etter rødt og jeg vet jeg hadde over lovlig fart. Men syntes det er rart etter 3 mnd å ikke ha hørt noen ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
annnonyyym skrev (16 minutter siden):

Ja men blinka gult etter rødt og jeg vet jeg hadde over lovlig fart. Men syntes det er rart etter 3 mnd å ikke ha hørt noen ting. 

Du skriver gjennomsnittmåling, det betyr at du kan kjøre fort noen steder og saktere andre steder under målingen. Eller jevn fart hele tiden.

Gjerne viser speedometer litt for mye, kanskje trekk i fra 6 kmt der, så sikkerhetsmargin og i tillegg skal du da ha kjørt over fartsgrensen under HELE målingen. 

Etter tre måneder tror jeg du kan slappe av. 

Anonymkode: f781b...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...