AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #41 Del Skrevet 15. mai 2024 Meldt 25 her også, og min bunad er litt trang så bruker det som unnskyldning for å ta på sommerkjole😅 Har hatt på meg bunad en gang før i 25 grader og det var grusomt🥵 Anonymkode: 086dd...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 15. mai 2024 #42 Del Skrevet 15. mai 2024 Jeg bruker gakti (samisk drakt) og vurderer å droppe den i år. Tenker at livet består av mange 17. mai-er, kun et fåtall av de med sol og varmt vær, hvorfor ikke nyte været i stedetfor å sole meg i glansen av en flott drakt mens jeg lider i det stille? 😂 Den er laget av ull, så det er varmt. Må sy meg en sommergakti med korte ermer så jeg slipper dette dilemmaet igjen, noen sinne. 😂 Det er heldigvis et reelt alternativ med gakti. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #43 Del Skrevet 15. mai 2024 Jeg blir så svett av ungene og kommer til å renne vekk om jeg skal ha bunad i tillegg, så har tros på en rosa silkekjole jeg har. Ikke brukt den siden før jeg fikk barn så veldig spent på om jeg får den på meg. Anonymkode: cb499...cc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #44 Del Skrevet 15. mai 2024 Nei, kjøpt meg en sommerkjole Anonymkode: 063df...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå