AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #21 Del Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja. Dette er sommeren vi får i år så fridagen skal utnyttes max. Det blir bare regn og 10 gr i hele landet fra juni til august. Sann mine ord. Anonymkode: 8f729...247 Så fint med optimister blandt oss 🐒 Anonymkode: 94b8b...35e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #22 Del Skrevet 13. mai 2024 Jeg synes stort sett det er ganske kaldt på 17. mai, selv om det er fint vær. Jeg er ganske frossen av meg, så jeg synes det er veldig greit med ullplagg den dagen (hadde fryst i hjel om jeg skulle gått i sommerkjole). Tror ikke det blir noe problem i 25 varmegrader heller, spesielt ikke dersom det er litt vind. 30 grader og vindstille, da hadde det nok blitt for varmt Anonymkode: 11c8a...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #23 Del Skrevet 13. mai 2024 Det var et år jeg holdt på å svette ihjel i bunad i Trondheim 17. mai. Vanligvis er det ganske kaldt her den dagen. Tipper det blir bunad, men frykter reprise fra året det var så varmt🥵 Anonymkode: b7040...7bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppa88 Skrevet 14. mai 2024 #24 Del Skrevet 14. mai 2024 Selvfølgelig. Skal klar et par-tre timer, er så frossen av meg at det går sikkert helt fint😀Blir nok å skifte til en lett kjole til familiemiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 14. mai 2024 #25 Del Skrevet 14. mai 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ja. Dette er sommeren vi får i år så fridagen skal utnyttes max. Det blir bare regn og 10 gr i hele landet fra juni til august. Sann mine ord. Anonymkode: 8f729...247 Bra du ikke er verdt å høre på da..😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #26 Del Skrevet 15. mai 2024 atropos skrev (På 11.5.2024 den 18.46): Det blir bunad med knestrømper under. AnonymBruker skrev (På 13.5.2024 den 12.42): …Vurderer som flere her skriver å ta helt tynne nylonstrømper i knehøyde… Det er så sexy Anonymkode: b19cd...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #27 Del Skrevet 15. mai 2024 Først skal alle 15-årige jenter i Norge kreve å få bunad av foreldrene. Så går årene, og unnskyldninger for å ikke bruke den dukker opp 😉. Er for varmt, regner, den har krympet i skapet, vil heller bruke den nye sommerkjolen...... Anonymkode: 68ca2...010 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #28 Del Skrevet 15. mai 2024 Bunad til frokost og tog. Tar med sommerkjole og skifter etter tog, for leker og så hagefest. Da orker jeg ikke tanken på bunad. Anonymkode: 9de44...22e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #29 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Først skal alle 15-årige jenter i Norge kreve å få bunad av foreldrene. Så går årene, og unnskyldninger for å ikke bruke den dukker opp 😉. Er for varmt, regner, den har krympet i skapet, vil heller bruke den nye sommerkjolen...... Anonymkode: 68ca2...010 Eneste gangen du hørte slik fra meg var da den strammet litt for godt. Var flaut å si det rett ut. Tror det gjelder en del. Anonymkode: 9de44...22e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 15. mai 2024 #30 Del Skrevet 15. mai 2024 Nei. Bruker ikke bunad i 25 grader, gidder ikke å lide unødvendig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 15. mai 2024 #31 Del Skrevet 15. mai 2024 Det blir bunad i toget, så skifter jeg til sommerkjole før resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 15. mai 2024 #32 Del Skrevet 15. mai 2024 Nope, blir kjole i år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #33 Del Skrevet 15. mai 2024 Skal ha den på mens jeg ser på barnetoget, også blir det en rask tur hjem for å skifte før det blir flere timer på skolen til ungene i solsteika. Orker ikke en sykt varm bunad da Anonymkode: ff09a...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #34 Del Skrevet 15. mai 2024 NOPE til bunad her. Den har verken "krympet" eller blitt usmakelig, men jeg svetter så altfor fort når temperaturen stiger over 16 grader (og her blir det godt over 20). Brukte den ikke i fjor heller, da var det også for varmt. Anonymkode: 7b7b2...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 15. mai 2024 #35 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Først skal alle 15-årige jenter i Norge kreve å få bunad av foreldrene. Så går årene, og unnskyldninger for å ikke bruke den dukker opp 😉. Er for varmt, regner, den har krympet i skapet, vil heller bruke den nye sommerkjolen...... Anonymkode: 68ca2...010 Tja. Jeg ble påtvunget bunad helt fra jeg var lite barn (og da hadde ingen andre bunad), så fikk jeg voksenbunad til konfirmasjon som jeg heller ikke var interessert i å ha. Hatet det plagget. Jeg har gitt bort bunaden til dattera, for hun er interessert i å ha den. Så ja, vil heller bruke en sommerkjole, men i år så blir det nok bare bikini og grillings i hagen da, har ikke tenkt meg ut noe sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #36 Del Skrevet 15. mai 2024 Selvfølgelig! Men opplever at det ikke er så varmt med bunad. Tror ullstoffet holder mye av varmen ute. Jeg pleier å gå i knestrømper under bunaden, og når det er møkkvarmt hender det jeg fryser litt på lårene 😂 Anonymkode: 2c73b...3fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #37 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Først skal alle 15-årige jenter i Norge kreve å få bunad av foreldrene. Så går årene, og unnskyldninger for å ikke bruke den dukker opp 😉. Er for varmt, regner, den har krympet i skapet, vil heller bruke den nye sommerkjolen...... Anonymkode: 68ca2...010 hæ? de fleste i tråden sier vel at de vil bruke bunaden uansett. Anonymkode: 0997e...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #38 Del Skrevet 15. mai 2024 Hell no. Dagen skal feires uten at jeg føler at jeg renner bort. Har brukt bunad hele livet i utallige anledninger, og flere skal det bli. Føler ikke for å bruke den bare fordi den er verdt mye eller er fin, på så varme dager. Da kommer trivselen først, dagen feires i like stor grad likevel 🌞 Anonymkode: 758ff...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #39 Del Skrevet 15. mai 2024 Alltid bunad her❤️ Ja, det er varmere i år, men tar forhåndsregler som flere her beskriver. Dessuten er det meldt litt vind her jeg bor (Telemarkskysten), så det hjelper nok litt på. Den skal for egen del ikke brukes hele dagen. Kanskje fire timer totalt😊 Jeg er for glad i den til at jeg klarer la den ligge. For alt jeg vet blir det eneste mulighet til å vise den frem i år også. Anonymkode: 69fa1...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #40 Del Skrevet 15. mai 2024 Jeg vurderer å skifte til noe lettere før jeg går til byen og ser på hovedtoget i år - er meldt varmt her også. Skal bruke bunaden min under frokosten og på formiddagen 😊 Anonymkode: a0043...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå