Gå til innhold

Blir stadig avvist av menn jeg liker

AlexandraX

Anbefalte innlegg

Jeg ble sliten av å lese om deg. Så jeg kan jo godt forstå at mennene også blir lei. 🙈

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Sorry for mye skrivefeil, håper beskjeden kom på tross av det 😅

Anonymkode: 57301...0d1

Du kan bare fortsette, Ts skriver jo haugevis med skrivefeil selv, til tross for at hun leser mye.

Anonymkode: 79a0f...1ab

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AlexandraX skrev (1 time siden):

Ja, og det er veldig mange menn som liker meg. Men jeg har aldri møtt en jente i Norge som ligner på meg

Ligner på deg på hvilken måte?

Anonymkode: 1f942...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Exitmenn liker sånne som deg, veldig mange menn liker søte, omsorgsfulle og snille damer. Du fremstår litt overfladisk og ambisiøs, kanskje de mennene du liker ikke er så keen på det. 

Anonymkode: d71e0...67a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Exitmenn liker sånne som deg, veldig mange menn liker søte, omsorgsfulle og snille damer. Du fremstår litt overfladisk og ambisiøs, kanskje de mennene du liker ikke er så keen på det. 

haha hva er exitmen? jeg liker ikke men som ikke er keen på noe mer enn en middelmådig jente :D så vin vin begge veier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

sorry jeg må være ambisiøs, jeg har klært meg hele livet uten familie 

men jeg er ikke feministisk som norske kviner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ligner på deg på hvilken måte?

Anonymkode: 1f942...d17

når det gjelder personlighet, stil, utseende, utstråling, verdier, interesser, ambisjoner og energi

jeg synes mange norske damer  er veldig lik hverandre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du kan bare fortsette, Ts skriver jo haugevis med skrivefeil selv, til tross for at hun leser mye.

Anonymkode: 79a0f...1ab

jeg bryr meg ikke om mine skrivefeil, det viktisgte er at jeg kan forstå meg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AlexandraX skrev (1 time siden):

Jeg tar veldig godt vare på både utseendte mitt, men også intellekt. Jeg leser mye og har et aktivt og innholdsrik livsstil (syk i dag...)

Du er tjueåtte år. Når du skriver at du tar veldig godt vare på utseende ditt, så tenker jeg du bruker for mye sminke. For hva er det egentlig å ta vare på? Det trengs jo ikke mye stell når du er så ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AlexandraX said:

sorry jeg må være ambisiøs, jeg har klært meg hele livet uten familie 

men jeg er ikke feministisk som norske kviner

Utenlandsk dame uten familie altså. Har du venner? 

Anonymkode: ae510...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (Akkurat nå):

Du er tjueåtte år. Når du skriver at du tar veldig godt vare på utseende ditt, så tenker jeg du bruker for mye sminke. For hva er det egentlig å ta vare på? Det trengs jo ikke mye stell når du er så ung.

Nei, jeg bruker sminke bare på fest/date

-hudpleie

-microneedling, botoks, fillers, kjemisk peel, profhilo, HIFU etc

- LPG cellulite behandling

- laser hårfjerning

- frisør, hårfarging

- hårbehandlinger typ keratin treatment

- pmu

- fikse bryn

- vippe extensions

- kosmetikk ofc

- gym

- klær og sko, kjøper hver mnd

Ja, alt koster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Utenlandsk dame uten familie altså. Har du venner? 

ja, veldig mange. det teller bare sterkt og positivt om meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg faller for, faller ikke for meg, og de som faller for meg, faller ikke jeg for, lurer på om det i heletatt klaffer til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AlexandraX said:

ja, veldig mange. det teller bare sterkt og positivt om meg. 

Gebrokken norsk og ekstremt utseendefokus...det finnes menn for deg. Gå opp 20 år i alder. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AlexandraX skrev (3 minutter siden):

-hudpleie

- laser hårfjerning

- frisør, hårfarging

- pmu

- fikse bryn

- vippe extensions

- kosmetikk ofc

- gym

Ja, alt koster

Men det er jo helt unødvendig. Virkelig. Alt dette sier meg at du kanskje sender ut signaler som ikke faller i god jord. Det meste av det du nevner her vet jeg ikke hva er engang. Du skriver at alt koster. Når man er 28 trenger man ikke særlig mer enn en dusj før man går ut døra. Menn pleier å være interessert uansett.

De fleste menn jeg kjenner (og kvinner) syns dessuten det er grusomt med vippeextensions. Vi vet jo ikke hvordan du ser ut, men ville droppet den biten. Det ser ofte litt merkelig ut. 

Fikse bryn... Hvorfor?? Det er bryn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AlexandraX skrev (5 minutter siden):

-hudpleie

- laser hårfjerning

- frisør, hårfarging

- pmu

- fikse bryn

- vippe extensions

- kosmetikk ofc

- gym

Ja, alt koster

Og med den listen der så ekskluderer du veldig mange menn, få foretrekker damer som endrer så mye på utseende, i beste fall så kan de tolerere det, men det er du sikkert klar over

Anonymkode: 1fe18...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Slok beg leser det har dere datet (?) En stund. Og så er du blitt avist?

Eller har dere bare vært venner og du har blitt avblåst når du viser interesse. 

Jeg får lott vibber her om at du er litt for lik gutta. De liker konkurranse, men med andre menn. Ikke med damer.

Jeg gikk under det de kalte tomboy på 80 og 90 tallet. Google det. Kort fortalt har mer guttete oppførsel , ikke i forbindelse med kjønnsidentitet da det er i mitt tilfelle dame.

Derfor hadde jeg mange guttevenner,og har. Fordi jeg blir ikke interessant for dem. 

Menn liker nok mer damer som er litt mer stereotypisk dame, som de kan føle seg mandig med. Eller så vil de bare bytte ut mora si med en ny "mamma"

En som kan like en tomboy, for det gjør de i utgangspunktet,  men får ikke så lett romantiske følser for dem. Må iallfall få jakte litt på deg.

Min mann var jeg ikke interessert i, jo mindre interessert jeg var , jo mer interessert ble han. Så jeg fant jo ut etter et halvt år, at han hadde jo vært respektfull, og siden det ikke gikk an å friendsone han. Gikk jeg med på date, mest for å få han overbevist om å gi opp. Det ble jeg som ble overbevist om at jeg måtte iallfall gi det en sjanse. Også ble det han.

Han kommer jo av og til med komentarer som at han vil jeg skal la han åpne døra for meg osv. Ikke noe jeg er opptatt av, men viktig for han . Er vel heller ikke vant til at menn gjorde sånt. Da de mennene i mitt liv kun var kompiser. 

Jeg tenker at det kan være fint å ha noen felles interesser,  men også like viktig å ha forskjellige interesser.  Jeg driver feks med foto. Det kunne ikke falt meg inn å finne en annen fotograf kjæreste eller bed min mann inn i det.  Der måles det penis lengder med fotoutstyret. Så å ta bilder en samboer hadde blitt sur for at jeg fikk til bedre ville ha ødelagt min fotointeresse.

Han driver med frisbegolf. Og har ønsket at jeg blir med.  Men dette er så seriøst for han, ar han ikke hadde tålt om jeg gjorde det bedre, samt jeg hadde ikke likt måten han skulle lære meg. Det blir fort sånn ovenfra og ned. Fordi han da skal markere seg som mann ovenfor meg. Og det gidder beg ikke.  Så vi har noen arenaer der vi har felles. Også er ddt veldig fint å ha litt tid for seg selv, og gjøre min greie 100% fri på det 

Kvinner har litt lett for plutselig ta en rolle og styre litt på. Mens menn liker å ha det litt lowkey. Og det kan være også en grunn til at de ikke vil videre. Ps:jeg er ikke et unntak der. 

Anonymkode: 3726f...e44

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

makkapakka skrev (7 minutter siden):

De jeg faller for, faller ikke for meg, og de som faller for meg, faller ikke jeg for, lurer på om det i heletatt klaffer til slutt.

jeg er samme som deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Gebrokken norsk og ekstremt utseendefokus...det finnes menn for deg. Gå opp 20 år i alder. 

du har gebroken norsk. Jeg klarer meg bedre enn 90% norske jenter på min alder.... kjøpte leilighet helt selv, hadde ingen mamma eller pappa som kunne hjelpe meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er en pepperkakemann.

Jeg er en stor fan av kvinner. 

Jeg forstår at dere bruker mye energi, penger og tid på å forbedre utseendet deres.. 

Jeg personlig bryr meg ikke i det hele tatt om øyenbrynene deres. 

Jeg blir bare skremt når dere bruker fillers.. 

Vi er glad i dere uansett ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...