AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #81 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Rart at kvinner enda ikke har skjønt at menn (ekte menn) i 9 av 10 tilfeller går for det naturlige.. Hvis det stemmer at du bruker nærmere 100 000 kroner i året på deg selv så vil du bli valgt bort av de fleste menn. Jeg har enda til gode å høre en mann si - de øyenbrynene du erstattet med maling ser så mye bedre ut på deg - ansiktet ditt ble så mye flottere nå som jeg ikke ser noen smilerynker(eller sinnarynker for den saks skyld) - brystene dine bør du virkelig få fikset - rumpeballene bør oppgraderes - osv Anonymkode: b2d5d...fac hvem prøver du å lure at men liker RYNKER, små pupper og flat rumpe? Estetisk medisin kan se forferdelig ut men kan også forbedre utseende på en naturlig måte (utrolig at man må forklare det i 2024) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10. mai 2024 #82 Del Skrevet 10. mai 2024 AlexandraX skrev (1 minutt siden): Jeg krever veldig mye av meg selv så jeg kan ikke kreve noe mindre av menn jeg treffer. Hvordan føles det å være i forhold med en ''second best'', hvis man skulle 'senke kravene''? Jeg tror forferdelig... Du svarer jo på det selv. Krava dine er såpass høye, at det skal mye til før du treffer en mann du føler matcher, virker det som. Høye krav = mindre utvalg. Ikke umulig å finne en mann selv om krava er høye, men da må du nok smøre deg med tålmodighet. Kan forsåvidt være enig i at jeg opplever krass ordbruk i språket ditt. Krass ordbruk kan vitne om et dårlig ordforråd, som igjen kan gjøre det vanskelig for menn å ta deg seriøst. Ikke bare menn, men damer også forsåvidt. Så er jeg enig i at det er ikke lurt å kalle andre damer for "grå mus". Det i seg selv kan nok virke avtennende for menn, og vitner ikke om god karakter. Husk at det kan være ulikt hvordan du opplever deg selv, kontra hvordan andre mennesker opplever deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #83 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da må du kanskje infine deg i at du forblir singel, sorry, men hard sannhet. Anonymkode: 0bf37...c99 heller det enn å være alenemor eller evig samboer som 90% av unge nå i Norge 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #84 Del Skrevet 10. mai 2024 AlexandraX skrev (14 minutter siden): Ja, sånne små ''bagateller'' utgjør et stort bilde. Jeg kan ikke være med noen som har en annerledes musikksmak enn meg, eller med noen som ikke spiser kjøtt/gluten, eller med noen som ikke har kompatibil klesstil til meg. Viktig å ha felles reisemål og felles reisestil og felles interesser. Og tv er bare søppel for meg og hvis noen bruker tid på det... ja da er vi ikke kompatibel Det er ikke dumt, jeg bare ikke går til den første mann... Og der sprakk trollet. Anonymkode: 98695...a58 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #85 Del Skrevet 10. mai 2024 Irak skrev (1 minutt siden): Du svarer jo på det selv. Krava dine er såpass høye, at det skal mye til før du treffer en mann du føler matcher, virker det som. Høye krav = mindre utvalg. Ikke umulig å finne en mann selv om krava er høye, men da må du nok smøre deg med tålmodighet. Kan forsåvidt være enig i at jeg opplever krass ordbruk i språket ditt. Krass ordbruk kan vitne om et dårlig ordforråd, som igjen kan gjøre det vanskelig for menn å ta deg seriøst. Ikke bare menn, men damer også forsåvidt. Så er jeg enig i at det er ikke lurt å kalle andre damer for "grå mus". Det i seg selv kan nok virke avtennende for menn, og vitner ikke om god karakter. Husk at det kan være ulikt hvordan du opplever deg selv, kontra hvordan andre mennesker opplever deg. Det var et smart kommentar! Men jeg snakker ikke sånt med andre selvfølgelig hehe. Jeg er ikke gal, og dette er forum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #86 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og der sprakk trollet. Anonymkode: 98695...a58 haha kvinner i Norge har så lave forventninger da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #87 Del Skrevet 10. mai 2024 TS du må bare fortsette å lete, til slutt klaffer det begge veiene skal du se 😊. Selv om en mann har de samme interessene, verdier, mål og virker som en perfekt match så kan du være skivebom for hva han ønsker personlighetsmessig i en kjæreste/samboer/kone. Bare ikke gi opp TS, heier på deg. Anonymkode: 122d5...5d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #88 Del Skrevet 10. mai 2024 2 minutter siden, AlexandraX said: heller det enn å være alenemor eller evig samboer som 90% av unge nå i Norge 😕 Høres ut som du har dine planer klart da. Enten så finner du gullfuglen din, eller så forblir du singel og unngår å bli alenemor/evig samboer. Anonymkode: 0bf37...c99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #89 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS du må bare fortsette å lete, til slutt klaffer det begge veiene skal du se 😊. Selv om en mann har de samme interessene, verdier, mål og virker som en perfekt match så kan du være skivebom for hva han ønsker personlighetsmessig i en kjæreste/samboer/kone. Bare ikke gi opp TS, heier på deg. Anonymkode: 122d5...5d9 Takk, endelig positiv energi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #90 Del Skrevet 10. mai 2024 homber skrev (17 minutter siden): Du er bare veldig veldig kresen. Du sitter jo på fasiten selv. Møter en mann i året som du føler passer, da er det utrolig lav sannsynlighet for at du finner den rette. Ikke umulig, men svært sannsynlig at du blir alene ut livet. Men det er du ikke redd for som du selv skriver. Føler du svarer på spørsmålet selv i det opprinnelige innlegget ditt. ''don't settle for any less'' har du hørt om det? Hvem vil uansett være med en ''second best'', eller, enda verre, VÆRE den som er ''second best''? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #91 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høres ut som du har dine planer klart da. Enten så finner du gullfuglen din, eller så forblir du singel og unngår å bli alenemor/evig samboer. Anonymkode: 0bf37...c99 Jeg er optimistisk at jeg finner drømmeprinsen min! Kanskje om en måned, kanskje om 7 år. Men ekte kjærlighet og 100% match finner meg til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ubulu Skrevet 10. mai 2024 #92 Del Skrevet 10. mai 2024 Virker ganske lik det du beskriver, og får mye oppmerksomhet fra jenter. Men jeg er selv veldig var på hvem jeg blir sammen med, og da er det ofte skummelt med jenter som går alt for fort frem. Sikker på at du ikke gjør det? Skremmer dem bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #93 Del Skrevet 10. mai 2024 6 minutter siden, AlexandraX said: Jeg er optimistisk at jeg finner drømmeprinsen min! Kanskje om en måned, kanskje om 7 år. Men ekte kjærlighet og 100% match finner meg til slutt Da er det jo ikke noe stress, og denne tråden blir overflødig. Problem løst. Anonymkode: 44562...163 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #94 Del Skrevet 10. mai 2024 Ubulu skrev (1 minutt siden): Virker ganske lik det du beskriver, og får mye oppmerksomhet fra jenter. Men jeg er selv veldig var på hvem jeg blir sammen med, og da er det ofte skummelt med jenter som går alt for fort frem. Sikker på at du ikke gjør det? Skremmer dem bort? du vet ikke engang hvem jeg beskriver xD jeg er definitivt ikke interessert i en som skriver på kg ;D jeg går ikke fort frem tror jeg, jeg viser ikke for mye interesse, ikke for lite heller. hvordan kan jeg skremme bort en man? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #95 Del Skrevet 10. mai 2024 AlexandraX skrev (14 minutter siden): haha kvinner i Norge har så lave forventninger da 🧌 Anonymkode: 98695...a58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10. mai 2024 #96 Del Skrevet 10. mai 2024 AlexandraX skrev (14 minutter siden): Det var et smart kommentar! Men jeg snakker ikke sånt med andre selvfølgelig hehe. Jeg er ikke gal, og dette er forum Det er ikke farlig å være gal, bare du vet det selv 😉😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #97 Del Skrevet 10. mai 2024 15 minutter siden, AlexandraX said: Jeg er optimistisk at jeg finner drømmeprinsen min! Kanskje om en måned, kanskje om 7 år. Men ekte kjærlighet og 100% match finner meg til slutt Bra du er optimistisk. Men pass på om du ønsker barn for etter 35+ så tikker klokken ganske hardt. Anonymkode: 0bf37...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #98 Del Skrevet 10. mai 2024 Menn som DU vil ha er det veldig mange andre damer som også vil ha. Uten unntak. Og de aller, aller fleste damer tror oppriktig at mennene de selv vil ha ikke er ettertraktet, men det er de. Alltid. Og kan velge og vrake. Jeg skjønner at dette er trolling altså, bare så det er sagt 😄 Anonymkode: 0dd80...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #99 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bra du er optimistisk. Men pass på om du ønsker barn for etter 35+ så tikker klokken ganske hardt. Anonymkode: 0bf37...c99 haha jeg vil ha barn men heller ingen barn enn barn med ''second best'' XD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexandraX Skrevet 10. mai 2024 Forfatter #100 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn som DU vil ha er det veldig mange andre damer som også vil ha. Uten unntak. Og de aller, aller fleste damer tror oppriktig at mennene de selv vil ha ikke er ettertraktet, men det er de. Alltid. Og kan velge og vrake. Jeg skjønner at dette er trolling altså, bare så det er sagt 😄 Anonymkode: 0dd80...6e8 haha du har ikke anelse hva slags menn de er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå