AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #21 Skrevet 10. mai 2024 Anonymjente1997 skrev (1 time siden): mommyaka skrev (1 time siden): Har du hat en 2 åring før? Aner du hvor mye krutt det er i dem og hvor kjappe de kan være? ja, jeg har barn, men jeg er ikke så tung i rumpa at en 2-åring løper fortere enn meg. Anonymjente1997 skrev (1 time siden): Til alle: . Vi løper etter, så fort vi kan. Men dette er noen skjøre spesialdesigreier som faktisk rivner og et veldig lite rykk. Jeg hold han hardt fast i hånden mens han hadde tak i lamellen, og han vridde håndleddet og den røyk. Vi prøver som sagt så godt vi kan! Vi sitter kontant en voksen med han på gulvet. Jeg bruker heller aldri telefon eller lignende heller. Det kan hende jeg snur meg i 30 sekunder for å svare svigersøster og han har løpt. Jeg stopper han fysisk sikker 10 ganger for dagen, tar tak og sier strengt ifra. Jeg er enig med harde leker, og vi tar med mye mykt (bamser og gummi, som han ikke er interessert i). Men er det farlig for gulvet med "hardplast" (favorittleken med knapper og lyd) eller en lekebil i plast? Vi snakker ikke om tunge treleker liksom. Dere gjør jo tydeligvis en dårlig jobb siden han har nådd frem til de lamellene og ødelagt dem 6 (!!!) ganger! Hva gjør dere om dere er på besøk hos noen med ildsted, bare lar ungen løpe rett bort og brenne opp? Hva om dere er ved et vann, faller ungen ofte av brygga og løper ut i vannet på stranda? Beveger dere dere noen gang i trafikken? Hva om dere møter noen med hund, evner dere å hindre ungen i å løpe bort for å klappe fremmede hunder? Hvordan gjør dere det, om dere ikke evner å stoppe barnet i å gjøre nøyaktig som det vil? Og plastleker som lager lyd, er du seriøs? Anonymjente1997 skrev (1 time siden): De er nesten laget av papir! Jeg har skrevet det som kommentar nå. Men de revner OPPRIKTIG av en lett drag!! Det er jo derfor det skjer. Han tar og veiver med de og de ryker. Vi holder hånden hans fast og de ryker av at han vrikker håndleddet! Jeg tviler ikke på de blir lett ødelagt, jeg har bare vanskelig for å forstå at dere er fysisk ute av stand til å forhindre en 2-åring i å gå bort til dem. Anonymkode: 5e411...c64 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå