Gå til innhold

Damer på 40+, "drukner" dere i beilere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Fremmed fugl skrev (På 16.5.2024 den 18.20):

Nå er som jeg skrev den eneste studie jeg har sett på temaet, en studie som viste at de mennene er penere enn gjennomsnittet. 

Men lurer fælt på hvordan du kjenner alle disse uvanlige parene. 

Dette er par jeg har sett i hverdagen opp igjennom årene. Folk jeg er blitt kjent med gjennom skole, jobb, nabolag og bekjente av min mann.

Anonymkode: e1641...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det kommer med alderen å være mer opptatt av kvalitet enn kvantitet. Det var flere som tok kontakt da jeg var 20 fordi jeg var penere, men det er bedre kvalitet generelt på menn som tar kontakt med en voksen dame. Som 20-åring ble jeg snakket og plystret etter som en hund. Som voksen er det forventet at en relasjon og en kommunikasjon har mer innhold enn: hei.    Hei.     Hei     Pupper. Jeg tror ikke alle på 20 eller alle på 40 har samme opplevelse av ønsket eller uønsket oppmerksomhet, og jeg tror de som er forvirret over at en del voksne menn foretrekker partnere som er jevngamle da de vekter felles interesser, verdier og erfaringer høyere enn: så digg som mulig, er de mennene som vi som er voksne kvinner er glade for å slippe oppmerksomhet fra. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfon skrev (7 timer siden):

Det er nok på et helt annet nivå. Jeg var på Granka for en tid tilbake. I mellom noen sjapper i homsestrøket ved Jumbo kjøpesenter så var det et sted som kunne tilby dark rooms. Jeg ser ikke akkurat dette vil fly med en heteroseksuell kundebase.

Tenkte på at du skrev at du skulle smile og si hei til meg... Men hadde lurt fælt hvis det ikke kom noe mer etter "hei". 

Men tilbake til tema, så hører jeg fra de unge kvinner som jeg snakker med hvordan dem for eksempel velger bort enkelte utesteder fordi det blir direkte uhyggelig med alle mye eldre menn som skal prøve seg og gjør at gjengen som gikk ut for å ha det gøy sammen egentligen kun har det kjipt. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 15.00):

Hahaha, skal hilse på deg når du har kjørt kuk-karusellen i et par års tid og er stadig like singel - men ikke lengre forholdsmateriale 😆. Du tror du de vil ha forhold vettu, men de kjekke kara vil ikke det. De vil bare tømme seg i noen. 

Anonymkode: ee030...8d6

Og her føler jeg du avslører at du er fordomsfull med tanke på antall sexpartnere en kvinne kan ha....

Er man ikke forholdsmateriale om man prøver seg fram litt lurer jeg på? 

"Kuk-karusellen" 😆🤣😂😵‍💫. Det var et morsomt uttrykk. Det har jeg ikke hørt før 😂.

Trenger en mann å være kjekk, for å ha en slik tankegang som at han bare vil 'tømme' seg i noen?

Kan du begrunne disse påstandene dine? Hvor har du disse opplysningene fra lurer jeg på? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dette er par jeg har sett i hverdagen opp igjennom årene. Folk jeg er blitt kjent med gjennom skole, jobb, nabolag og bekjente av min mann.

Anonymkode: e1641...c3c

Ok, spennende. For vi snakker om få promille av befolkningen, og så har du sett de uvanlige varianter av dette. Men du må ha blitt treffet av det som vi alle kan, det svært uvanlige. Men dine observasjoner stemmer ikke med systematiske undersøkelser av dette når man har følgt folk fra tenårene og fremover i livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg er kvinne på nesten 50, jeg drukner i OPPTATTE beilere. Fikk det virkelig bekreftet i går kveld😆

Anonymkode: 51b68...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

On 5/11/2024 at 4:13 PM, AnonymBruker said:

Hva gjør en kvinne sexy? 

Anonymkode: 62776...6b4

Utstrålning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...