AnonymBruker Skrevet 10. mai #1 Del Skrevet 10. mai Hva ville dere fått han til å gjøre? Anonymkode: 0621f...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #2 Del Skrevet 10. mai Vaske, rydde, støvsuge, bære varer hjem, tømme boden, pusse vinduer. Gjøre jobben min for meg fra hjemmekontor så ingen merket det var meg. Anonymkode: 45502...a1c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #3 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Vaske, rydde, støvsuge, bære varer hjem, tømme boden, pusse vinduer. Gjøre jobben min for meg fra hjemmekontor så ingen merket det var meg. Anonymkode: 45502...a1c Hva ville du gjort med fritiden du fikk i stedet for å jobbe? Anonymkode: 0621f...cbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #4 Del Skrevet 10. mai 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva ville du gjort med fritiden du fikk i stedet for å jobbe? Anonymkode: 0621f...cbb Reise, gå på kino, i teater, i skogen, i fjellet. Og når jeg ble sliten, se tv og slappe av Anonymkode: 45502...a1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai #5 Del Skrevet 12. mai Lage mat, støvsuge, vaske, slipe gulv, luke i bedene i hagen, klippe plenen, bygge terrasse og male huset ute og inne. Hvis jeg hadde hatt en tjener ville jeg fått mer tid til trening, venner og hobbyer. Anonymkode: 0b80d...cfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå