Gå til innhold

Muslimer, løgnere?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Sitter her og blir mer og mer forbannet!!! Det som skjer nå i midtøsten har ingenting med tegningene å gjøre etter min mening! Når jeg leser i dagens Dagblad at disse var på trykk i en Egyptisk avis i oktober 2005 uten at det kom en eneste liten reaksjon, bekrefter det min teori. Dette er igangsatt av sterkt religiøse ledere som på den måten mener å ramme oss i vesten. Men jaggu er det bra nok å komme hit og "rane" til seg penger! Disse muslimene som nå skal demonstrere har en skatteprosent på 19% og får full opptjening av pensjonspoeng når de får innvilget Norsk statsborgerskap, dette har jeg fra en som jobber med "flyktninger". Med god hjelp av religiøse ledere, såkalte imamer, i de skandinaviske landene er det nå et raseri av en annen verden i den muslimske leiren. Det heter så fint at man ikke skal skjære alle over en kam, men hvem kan vi stole på? Når det kommer til muslimer er jeg sikker på at de snakker med to tunger. Å ikke å forglemme, de hånler bak vår rygg fordi vi er så innmari naive og dumsnille å øser ut på millionvis av kroner til disse "flyktningene" så de kan leve godt i Norge. Ingen skal komme å snakke om rasisme med meg etter det som har skjedd nå. Det forbanner meg meget at mine skattepenger går til bygging og vedlikehold av moskeer. Vi hadde vel fått satt opp en kirke i Iran eller Afghanistan som muslimene har vært med på å finansiere, ja særlig! Jeg kommer ikke til å gi en krone til nødhjelp i de muslimske landene etter dette, vi er gode å ha når det er snakk om kroner og øre. :frustrert::sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter her og blir mer og mer forbannet!!! Det som skjer nå i midtøsten har ingenting med tegningene å gjøre etter min mening! Når jeg leser i dagens Dagblad at disse var på trykk i en Egyptisk avis i oktober 2005 uten at det kom en eneste liten reaksjon, bekrefter det min teori. Dette er igangsatt av sterkt religiøse ledere som på den måten mener å ramme oss i vesten. Men jaggu er det bra nok å komme hit og "rane" til seg penger! Disse muslimene som nå skal demonstrere har en skatteprosent på 19% og får full opptjening av pensjonspoeng når de får innvilget Norsk statsborgerskap, dette har jeg fra en som jobber med "flyktninger". Med god hjelp av religiøse ledere, såkalte imamer, i de skandinaviske landene er det nå et raseri av en annen verden i den muslimske leiren. Det heter så fint at man ikke skal skjære alle over en kam, men hvem kan vi stole på? Når det kommer til muslimer er jeg sikker på at de snakker med to tunger. Å ikke å forglemme, de hånler bak vår rygg fordi vi er så innmari naive og dumsnille å øser ut på millionvis av kroner til disse "flyktningene" så de kan leve godt i Norge. Ingen skal komme å snakke om rasisme med meg etter det som har skjedd nå. Det forbanner meg meget at mine skattepenger går til bygging og vedlikehold av moskeer. Vi hadde vel fått satt opp en kirke i Iran eller Afghanistan som muslimene har vært med på å finansiere, ja særlig! Jeg kommer ikke til å gi en krone til nødhjelp i de muslimske landene etter dette, vi er gode å ha når det er snakk om kroner og øre.  :frustrert:  :sinna:

Endelig er det et menneske som mener det samme som meg.

Og hvorfor skal vi gi masse penger til landene når de ødelegger alt de får alikevel.

Respekten falt bort da de begynte å opptre som villmenn.

TAKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Den egyptiske avisen har ikke bekreftet at de har trykket tegningene. enn så lenge er det ikke noe annet enn en påstand fra den danske avisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kah-dorian

To elementer dere glemmer:

Dette gjelder ikke alle i disse landene. Jeg har kontakt med ganske siviliserte mennesker.

Og: Vi er med i en krig mot Al-Queda der målet er å støtte de moderate kreftene og ramme de ekstreme kreftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er denne flyttet? Den belyser en annen side av saken som ikke kommer så godt frem i media! Jeg synes dette er forsøk på å ufarliggjøre uttalelsene uten å sensurere dem helt. Denne tråden hører inn under Aktuelle saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter og neste gjest:

Helt enig med dere!!! :klappe:

Og neste gang jeg hører de sutre om rasisme, så ler jeg bare.

Min toleranse har vært strukket langt allerede, basert på opplysninger som de trådstarter også kommer med når det gjelder økonomisk hjelp/ordninger til muslimer i og utenfor norge. Men nå er den ikke bare strukket langt, den er slitt i fillebiter.

Burde ikke vi nordmann begynt å protestere litt også? Nekte å betale skatt hvis noe av dette skal gå til muslimer. Men da blir vi vel satt i fengsel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den egyptiske avisen har ikke bekreftet at de har trykket tegningene. enn så lenge er det ikke noe annet enn en påstand fra den danske avisen.

Danmarks ambassadør har bekreftet at avisen trykte tegningene. Nå kan man innvende at han er part i saken, men det er i høyeste grad den egyptiske avisen også. Forøvrig virker det jo suspekt at avisen har fjernet akkurat den utgaven fra nettet.

Hvorfor er denne flyttet? Den belyser en annen side av saken som ikke kommer så godt frem i media! Jeg synes dette er forsøk på å ufarliggjøre uttalelsene uten å sensurere dem helt. Denne tråden hører inn under Aktuelle saker.

Veldig enig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...