Gå til innhold

Tips til damene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kanskje det beste tipsa kommer fra det motsatte kjønn? 

Her er noen tips hva du IKKE, skal gjøre, basert på 1 person jeg datet:

• Ikke kom beruset på date, ihvertfall ikke på en mandag kl 16 og det ikke er planlagt "fest" 
  • Ikke lyv til arbeidsgiver på tlf, når daten hører på
  • Ikke gråt og bryt sammen når date din er ærlig og sier ifra når noe ikke er ok, som feks at du er beruset mitt på dagen). Menn er generelt ukomfortabel med overfølsomme ukjente kvinner 
  • Ikke kom med forslag til interiørendringer i hans bolig den første uka. Vi driter i om du ikke liker en kommode eller en såpedispenser. Når du har flyttet inn kan du begynne å endre på ting, men ikke den første uke når du er på besøk. 
  • Ikke holdt ting skjult som kommer frem snart uansett. Som at du har mistet lappen i fyllekjøring, tatt slankeoperasjon, sover på samme rom som datteren din på 8 år osv. Vær ærlig fra starten, ikke hold tilbake vesentlig informasjon

Håper dette var til hjelp! Kan si at hun ble dumpet kjappere enn en sekk med døde kattunger. Beklager at jeg er direkte, men jeg er en mann. Get used to it - hvis du vil bo sammen med en 

Anonymkode: 6a86e...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Men hvis du ikke synes det var greit at hun kom beruset på første date, hvorfor valgte du å fortsette med henne?

Anonymkode: c7aad...24c

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du møtte henne beruset, hun gråt under daten og du overhørte under daten at hun løy til arbeidsgiver hvorfor fortsatte du å se henne og bli kjent med henne nok til å oppleve at hun kritiserte interiøret ditt og fikk vite alle de tingene om henne? 😅Desperat eller ?

Anonymkode: ad197...3ee

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er vel heller ikke så mye tips spesifikt til damer, men mer noe som man kan håpe at alle er klar over,? Altså at alle oppegående mennesker forstår at man gjør ikke så godt førsteinntrykk hvis man møter opp beruset, lyver og gråter foran en fremmed person... 

Anonymkode: ad197...3ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

• Ikke kom beruset på date, ihvertfall ikke på en mandag kl 16 og det ikke er planlagt "fest" 
  • Ikke gråt og bryt sammen når date din er ærlig og sier ifra når noe ikke er ok, som feks at du er beruset mitt på dagen). Menn er generelt ukomfortabel med overfølsomme ukjente kvinner 
  • Ikke kom med forslag til interiørendringer i hans bolig den første uka. Vi driter i om du ikke liker en kommode eller en såpedispenser. Når du har flyttet inn kan du begynne å endre på ting, men ikke den første uke når du er på besøk. 
  • Ikke holdt ting skjult som kommer frem snart uansett. Som at du har mistet lappen i fyllekjøring, tatt slankeoperasjon, sover på samme rom som datteren din på 8 år osv. Vær ærlig fra starten, ikke hold tilbake vesentlig informasjon

Håper dette var til hjelp! Kan si at hun ble dumpet kjappere enn en sekk med døde kattunger. Beklager at jeg er direkte, men jeg er en mann. Get used to it - hvis du vil bo sammen med en 

Aldri møtt slike damer i hele mitt liv, så tipsene dine må jo være til henne du datet. Jeg forstår heller ikke hva som er problemet med å sove på samme rom som sin 8 år gammel datter.

Anonymkode: 54c84...025

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette var merkelig spesifikke «tips», jeg tror du heller må si disse tingene til hun det faktisk gjelder, og ikke generelt til damer. Jeg kan jo lage lignende til menn, basert på en mann som tullet om å voldta og drepe meg, men det er jo ikke normen blant menn flest, så det ville jo bare blitt rart. 

Anonymkode: 469de...b82

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette får du sende på melding til den slankeopererte alenemoren som er alkoholiker det gjelder. 

Anonymkode: ece88...9aa

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du burde også varsle barnevernet! 

Anonymkode: ece88...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...