Gå til innhold

Lang lillefingernegl


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er med min mor sammen med barna for å være her noen dager, er midt opp i samlivsbrudd så ho tilbudte seg å passe barna mens jeg også er her.

Så nå at ho har en lillefinger negl som er lang, mens alle de andre er korte og like lange. Kanskje jeg som er rar og er overfølsom akkurat nå. Men vet at dette med lang negl på lillefinger ofte er en greie innen doping miljøet. Har sett dette tidligere også at ho har hatt det. Men tenkte at det bare var tilfeldig. 
 

Er nå såklart bekymret for om det er noe sånt, selv om jeg aller helst vil tenke at det hadde ho aldri gjort .. Hva ville dere tenkt?

Anonymkode: 8f98a...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mammaen din? 

Er det noen grunn til at du kan komme på å tro at hun driver med dop? Det er jo ikke en spesielt vanlig mamma-aktivitet, men det er jo også mammaer som driver med sånt. Men om hun aldri har drevet med det før, så høres det helt søkt ut. 

Kan alle de andre neglene ha knekt, unntatt lillefingeren? Det ville vært årsaken i mitt tilfelle. Akkurat nå er det bare ringfingeren på den ene hånda som er lang. 

Anonymkode: 8faf5...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serr? Er det det det betyr ? Forklarer en del.  Jeg la godt merke til det for trodde ikke gutter kunne ha lange negler, trodde det var en kulturell greie 😂 

Men kan du ikke bare spørre moren din ? Eller se etter andre tegn ? Har hun to telefoner ? Kontantkort ? Tegn på at hun selv bruker ? Nye, dyre ting ?

Anonymkode: 82edb...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har truffet en del fra Midtøsten som har det. Tror det symboliserer rikdom/penger

Anonymkode: 1cfed...88f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Mammaen din? 

Er det noen grunn til at du kan komme på å tro at hun driver med dop? Det er jo ikke en spesielt vanlig mamma-aktivitet, men det er jo også mammaer som driver med sånt. Men om hun aldri har drevet med det før, så høres det helt søkt ut. 

Kan alle de andre neglene ha knekt, unntatt lillefingeren? Det ville vært årsaken i mitt tilfelle. Akkurat nå er det bare ringfingeren på den ene hånda som er lang. 

Anonymkode: 8faf5...435

Det er min mor ja. Har aldri sett eller visst om at ho har gjort det. Ho har alltid vært yrkesaktiv, jobber innen helse nattevakter. Under min oppvekst så har det vært festing, og ho tar seg gjerne en fest fortsatt. Ho er sammen med en superharry fyr, som jeg har litt blandede inntrykk av. Snill, men spesiell.

Ho tar derimot godt vare på barna når de er på besøk, og de liker godt å være her. Kan godt være det er de andre som er knekt, ho vasker jo ofte hendene på jobb. 

Anonymkode: 8f98a...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...