AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #21 Skrevet 19. mai 2024 Jeg hadde likt å visst det, så jeg ikke har blitt glad i en som ikke er like interisert i meg som jeg er i han. Hadde tenkt at om vi har fullført 1 date og han er åpen for å møte andre enda, så er det jo et dårlig tegn. Da kan en liksågodt gå videre til noen nye. Anonymkode: 82a54...221 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #22 Skrevet 19. mai 2024 Jeg skjønner tanken til TS, og dette er jo nå i en veldig tidlig fase, da kan det til nød godtas. Synes ikke at du trenger å opplyse om det en gang. Men, jeg synes at etter andre treff bør du ta en avgjørelse om hvem du vil velge å gå videre med (eller kanskje er det du som blir valgt bort). Bør ikke holde på sånn over lengre tid, kun i en startfase. Anonymkode: 30d37...75b
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2024 #23 Skrevet 19. mai 2024 Jeg ville avtalt andresdate med den mest aktuelle først, og hvis det fortsatt klaffet så hadde jeg ikke møtt de andre flere ganger. Vet ikke helt hva jeg hadde gjort med dem. Noen ganger har jeg "parkert" folk og sagt jeg har møtt noen jeg vil møte flere ganger, men det har vært før vi har møttes. Tipper jeg ikke ville sagt noe, og håpet de andre ikke hadde spurt om å møtes igjen før nummer 1 var sjekket ordentlig ut. 😎 Anonymkode: c2a54...b98
Hans Tore Lem Skrevet 20. mai 2024 #24 Skrevet 20. mai 2024 En helt naturlig fremgangsmåte. Lurt å treffe flere. Kjenne litt på hvordan dette føltes i forhold til den forrige. Får du sjansen til å ha sex med flere av dem, er jo det også lurt å få testa ut. Kanskje dere har en fantastisk kjemi i praten, men en forferdelig kjemi i senga. Jeg kunne foreksempel aldri blitt sammen med ei som ikke liker å gi oralsex til meg. Da hadde jeg blitt direkte ulykkelig i forholdet. Så mitt råd er enkelt. Hvis du vil finne en fremtidig partner bør du date flere og prøve å få testa de ut i senga før du tar steget videre. Har man flere å sammenligne med, har man bedre grunnlag for å gjøre et klokt valg. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå