AnonymBruker Skrevet 9. mai #1 Del Skrevet 9. mai Jeg gråter hver dag og angrer og bebreider meg selv, for jeg tenker hvis jeg bare ikke hadde gjort som jeg gjorde. Det gjør så vondt og økonomien er trang. Vet mye blir bedre innen Januar 2026 men føles så lenge til selv om det egentlig ikke er lenge til. Kan ikke snakke med familien om det heller. Jeg vet det ikke hadde blitt godt mottatt. Hvor kan jeg få hjelp med disse vonde følelsene? Flere som har det som meg? Anonymkode: 47aed...43e 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #2 Del Skrevet 9. mai Jeg har vært der hvor du er og nå er jeg ute av det, så det er håp Er det mye gjeld? Kan du øke inntekten din? Du er ikke alene om det her, og det er synd det er så tabu. Har du snakket med gjeldsrådgiver på nav? Anonymkode: bec92...7e1 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #3 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har vært der hvor du er og nå er jeg ute av det, så det er håp Er det mye gjeld? Kan du øke inntekten din? Du er ikke alene om det her, og det er synd det er så tabu. Har du snakket med gjeldsrådgiver på nav? Anonymkode: bec92...7e1 Skjønner 🙂 Så bra du er ute av det 🙂 Jeg har trygd, så ikke så lett å øke inntekten. Får ingen deltidsjobb. Ja, det er synd. Det burde ikke vært sånn. Skal til gjeldsrådgiver, men ikke før i September. Vet ikke om jeg kommer til å få noe hjelp der. Hvordan kom du ut av det? Anonymkode: 47aed...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #4 Del Skrevet 9. mai Anonymkode: 9087a...827 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #5 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner 🙂 Så bra du er ute av det 🙂 Jeg har trygd, så ikke så lett å øke inntekten. Får ingen deltidsjobb. Ja, det er synd. Det burde ikke vært sånn. Skal til gjeldsrådgiver, men ikke før i September. Vet ikke om jeg kommer til å få noe hjelp der. Hvordan kom du ut av det? Anonymkode: 47aed...43e Har du varig trygd? Prøvd å få kreditor til å redusere renter/salær? Jeg fikk avtaler med kreditorer og da ble en god del redusert. Fortsatt myyye gjeld. Men jeg hadde mulighet til å jobbe overtid og tjene mer. Brukte nesten ikke penger på annet enn gjeld i mange år. Bra du skal til gjeldsrådgiver. Da håper jeg du får oppleve at det er lys i tunnelen Anonymkode: bec92...7e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #6 Del Skrevet 9. mai Har du forsøkt å refinansiere gjeld?😊 Anonymkode: b88bf...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #7 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har du forsøkt å refinansiere gjeld?😊 Anonymkode: b88bf...c8b Ja, men har fått avslag overalt der man kan søke uten sikkerhet. Eier heller ikke bolig eller bil så da får jeg heller ikke stilt sikkerhet. Anonymkode: 47aed...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #8 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har du varig trygd? Prøvd å få kreditor til å redusere renter/salær? Jeg fikk avtaler med kreditorer og da ble en god del redusert. Fortsatt myyye gjeld. Men jeg hadde mulighet til å jobbe overtid og tjene mer. Brukte nesten ikke penger på annet enn gjeld i mange år. Bra du skal til gjeldsrådgiver. Da håper jeg du får oppleve at det er lys i tunnelen Anonymkode: bec92...7e1 Ja. Har prøvd det. Men de gikk ikke med på det, de var iskalde hadde ingen forståelse og det var ingenting å diskutere. Det er jo ikke så gammel gjeld og ingenting har gått til inkasso så kanskje derfor.. Men kan jo håpe at gjeldsrådgiver klarer å hjelpe meg sånn at de går med på det. Skjønner. Ja, håper gjeldsrådgiver klarer å hjelpe med noe. Anonymkode: 47aed...43e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #9 Del Skrevet 9. mai Men de vonde tankene er nok verst. Går bra på kvelden men med en gang det blir dag og lyst ute så blir det verre igjen. Vet ikke hvorfor. Anonymkode: 47aed...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #10 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg har vært der hvor du er og nå er jeg ute av det, så det er håp Er det mye gjeld? Kan du øke inntekten din? Du er ikke alene om det her, og det er synd det er så tabu. Har du snakket med gjeldsrådgiver på nav? Anonymkode: bec92...7e1 Følte du deg jævlig også? Anonymkode: 47aed...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #11 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Følte du deg jævlig også? Anonymkode: 47aed...43e Det skal jeg love deg. Hadde alvorlige selvmordstanker 😕 Anonymkode: bec92...7e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #12 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men de vonde tankene er nok verst. Går bra på kvelden men med en gang det blir dag og lyst ute så blir det verre igjen. Vet ikke hvorfor. Anonymkode: 47aed...43e Jeg er der du er. Det føles ikke som om det finnes noen vei ut. Det er fryktelig å ha det sånn! Enda så selvforskylt det er. Anonymkode: 274de...d91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #13 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Skjønner 🙂 Så bra du er ute av det 🙂 Jeg har trygd, så ikke så lett å øke inntekten. Får ingen deltidsjobb. Ja, det er synd. Det burde ikke vært sånn. Skal til gjeldsrådgiver, men ikke før i September. Vet ikke om jeg kommer til å få noe hjelp der. Hvordan kom du ut av det? Anonymkode: 47aed...43e Hvor mye gjeld er det snakk om? Og hvorfor blir det bedre innen januar 2026? Anonymkode: ca294...13a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #14 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvor mye gjeld er det snakk om? Og hvorfor blir det bedre innen januar 2026? Anonymkode: ca294...13a Ca 500000. Men mye smågjeld som jeg har regnet ut er nedbetalt da og utover året. To større lån også men de tar lenger tid. Anonymkode: 47aed...43e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #15 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg er der du er. Det føles ikke som om det finnes noen vei ut. Det er fryktelig å ha det sånn! Enda så selvforskylt det er. Anonymkode: 274de...d91 Klem ♥️ Anonymkode: 47aed...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #16 Del Skrevet 9. mai Hva kan gjeldsrådgiver egentlig gjøre? Anonymkode: 47aed...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #17 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva kan gjeldsrådgiver egentlig gjøre? Anonymkode: 47aed...43e Han/hun kan hjelpe deg å forhandle avtaler og hjelpe deg med et budsjett. Om du er kvalifisert til gjeldsordning kan de hjelpe deg på rett vei Anonymkode: bec92...7e1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #18 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han/hun kan hjelpe deg å forhandle avtaler og hjelpe deg med et budsjett. Om du er kvalifisert til gjeldsordning kan de hjelpe deg på rett vei Anonymkode: bec92...7e1 Da får jeg håpe jeg får hjelp til å snakke med kreditorene sånn at de går med på en avtale. Anonymkode: 47aed...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #19 Del Skrevet 9. mai Er litt trøst også når jeg leser om folk som har flere millioner i gjeld. Jeg har jo ikke en million en gang. En trøst selv om jeg ikke unner noen å ha det sånn. Anonymkode: 47aed...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #20 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er der du er. Det føles ikke som om det finnes noen vei ut. Det er fryktelig å ha det sånn! Enda så selvforskylt det er. Anonymkode: 274de...d91 Hvor mye gjeld har du? Hvis du vil fortelle da. Anonymkode: 47aed...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå