AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #1 Skrevet 9. mai 2024 ... ikke av meg selv. Saken er slik at den moderne norske kvinne knapt kan kalles noe å samle på. Mange er ondsinnede i møte med menn, har et vannvittig kontrollbehov, er blottet for moraler og verdier. Mange kvinner er regelrett ubehagelige å ha med å gjøre. Personlighetsmessig er det langt mellom hver enkelt av dem som er verdt betraktning. Vet ikke hvorfor de har blitt sånn, trolig er det den giftige nuværende kvinnekulturen, men et hvert ønske jeg har om å treffe en dame å slå meg til ro med og stifte familie med slukner hurtig idet jeg beveger meg ut og står ansikt til ansikt med virkeligheten av det som kalles kvinner i dag. Anonymkode: 87948...33a 5 2
Populært innlegg viren Skrevet 9. mai 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 9. mai 2024 Tror det er bra at du er singel med så kvinnefientlige holdninger, det blir best både for deg og kvinnene. 31 1 22
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #3 Skrevet 9. mai 2024 Så det er alle de andre som går i utakt? Offerrollen er et behagelig sted å være, ingenting er din skyld. Anonymkode: ee78d...6b1 17 9
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #4 Skrevet 9. mai 2024 Som i bunn og grunn er årsaken til at mange av oss er single - vi vet hva vi vil ha og ser ingen grunn til å nøye oss med mindre. Men de fleste har selvinnsikt nok til å innse at det er en mer kompleks problemstilling enn "alle andre er teite"... Anonymkode: 3925f...1e3 4 9
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #5 Skrevet 9. mai 2024 Det er sjeldent det er noe galt med alle andre, altså Anonymkode: 465fe...834 10 5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #6 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): ... ikke av meg selv. Saken er slik at den moderne norske kvinne knapt kan kalles noe å samle på. Mange er ondsinnede i møte med menn, har et vannvittig kontrollbehov, er blottet for moraler og verdier. Mange kvinner er regelrett ubehagelige å ha med å gjøre. Personlighetsmessig er det langt mellom hver enkelt av dem som er verdt betraktning. Vet ikke hvorfor de har blitt sånn, trolig er det den giftige nuværende kvinnekulturen, men et hvert ønske jeg har om å treffe en dame å slå meg til ro med og stifte familie med slukner hurtig idet jeg beveger meg ut og står ansikt til ansikt med virkeligheten av det som kalles kvinner i dag. Anonymkode: 87948...33a Hvor gammel er du? Mange av de bra kvinnene er nok i forhold. Og når de er singel blir de fort snappet opp. Jeg tror at internett og skjermer gjør oss negative og mistroiske. Prøv å legge bort skjermen og finn deg en ny hobby - uten baktanker? Anonymkode: 2561d...91a
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #8 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så det er alle de andre som går i utakt? Offerrollen er et behagelig sted å være, ingenting er din skyld. Anonymkode: ee78d...6b1 Det er min skyld. Jeg tar fullt ansvar. Jeg kunne ha hatt en kjæreste om jeg hadde ønsket, ved dette punktet, men jeg sliter med å finne noen som er verdt alt arbeidet jeg har gjort med meg selv. Det var et punkt hvor jeg ikke kunne fått meg noen som helst, fordi kvinner er svært lite tilgivende på det området, men etter årevis med arbeid, trening, sulting, lesing, refleksjon og individuering opplever jeg at de færreste kvinner lever opp til det arbeidet som krever for å være verdige dem. Anonymkode: 87948...33a
Callisto83 Skrevet 9. mai 2024 #9 Skrevet 9. mai 2024 Hva er det meningen jeg skal gjøre med denne informasjonen? 11
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #10 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er min skyld. Jeg tar fullt ansvar. Jeg kunne ha hatt en kjæreste om jeg hadde ønsket, ved dette punktet, men jeg sliter med å finne noen som er verdt alt arbeidet jeg har gjort med meg selv. Det var et punkt hvor jeg ikke kunne fått meg noen som helst, fordi kvinner er svært lite tilgivende på det området, men etter årevis med arbeid, trening, sulting, lesing, refleksjon og individuering opplever jeg at de færreste kvinner lever opp til det arbeidet som krever for å være verdige dem. Anonymkode: 87948...33a Da så. Tror ikke det er så mange som bryr seg. Du får være singel da, siden det er det du vil. Det er helt ok for oss Anonymkode: 465fe...834 16
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #11 Skrevet 9. mai 2024 For egen del som mann så er mitt inntrykk at ting er mye det samme som før(som i for 15 ish) år siden da jeg var på dateren. Men virker som menn er blitt en del vanskeligere, hører bare på dei kvinnelige kollegaene mine som er single hvor vanskelig dei synes det er å finne normale menn. Blir jo litt vanskelig når begge sidene sitter på den måten kvar for seg og ikke treffer rett person for seg. Anonymkode: 760bc...4c8 5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #12 Skrevet 9. mai 2024 Kjenner en som ble sånn som deg TS, han legger ut kvinnefiendtlige innlegg på sosiale medier og fronter at kvinner er djevelens verk. Samtidig så ser jeg en som har en bagasje som vokser på han, det blir bare verre og verre med årene. Han er en av de få jeg faktisk er redd for å møte pågrunn av meningene han har om damer. Anonymkode: 2f361...24e 9 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #13 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er min skyld. Jeg tar fullt ansvar. Jeg kunne ha hatt en kjæreste om jeg hadde ønsket, ved dette punktet, men jeg sliter med å finne noen som er verdt alt arbeidet jeg har gjort med meg selv. Det var et punkt hvor jeg ikke kunne fått meg noen som helst, fordi kvinner er svært lite tilgivende på det området, men etter årevis med arbeid, trening, sulting, lesing, refleksjon og individuering opplever jeg at de færreste kvinner lever opp til det arbeidet som krever for å være verdige dem. Anonymkode: 87948...33a Kvinne 38 her.. Hva søker du helt spesikt etter i en kvinne? Hva mener du spesifikt de mangler? Anonymkode: 62ed8...fb4 6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #14 Skrevet 9. mai 2024 Det er interessant at så mange reagerer på tråden som kvinnefiendtlig. Tittelen på tråden er nemlig lånt, fra en post på et annet forum, skrevet av en kvinne, med kjønnene reversert. Innholdet i TS er også nokså tilsvarende i tone. Ingen kalte henne mannefiendtlig. Anonymkode: 87948...33a
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #15 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er interessant at så mange reagerer på tråden som kvinnefiendtlig. Tittelen på tråden er nemlig lånt, fra en post på et annet forum, skrevet av en kvinne, med kjønnene reversert. Innholdet i TS er også nokså tilsvarende i tone. Ingen kalte henne mannefiendtlig. Anonymkode: 87948...33a Ok. Planen din hadde fungert bedre om du hadde basert deg på en post fra KG. Anonymkode: 2561d...91a 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #16 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok. Planen din hadde fungert bedre om du hadde basert deg på en post fra KG. Anonymkode: 2561d...91a Den var fra crystal.cafe , omtrent det samme bare på engelsk Anonymkode: 87948...33a
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #17 Skrevet 9. mai 2024 Hva i all verden er det for slags miljø du befinner deg i. Det høres ikke sundt ut. Personlig, synes jeg norske kvinner er herlige. De har en helt egen femininitet og styrke som man ikke ser i andre land. Selv har jeg bodd og jobbet i store deler av Sør-Europa og Asia. Norske kvinner er de beste. 1) De er vakre, velstelte, kler seg anstendig og utstråler sunnhet. 2) De er høflige og velutdannede 3) Respektfulle, intelligente og det går faktisk ann å ha en samtale med dem om det meste: både samfunn og politikk 4) De er sjeldent kravstore og avhengige. Hvis det er noe de trenger så ordner de det selv. 5) De smiler, mye! Så mitt råd til deg, fra en globetrotter til en huleboer(??): Gresset er ikke nødvendigvis grønnere på den andre siden. Ta deg en tur til spissen av Sør Italia eller Russland og sjekk ut kvinnene der borte. Jeg skal love deg at du kommer til å endre mening om norske kvinner. Norske kvinner er ikke problemet ditt, men heller hva-det-nå-enn-er for slags dysfunksjonelt miljø du befinner deg i. Anonymkode: e5f25...a84 4 6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #18 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er interessant at så mange reagerer på tråden som kvinnefiendtlig. Tittelen på tråden er nemlig lånt, fra en post på et annet forum, skrevet av en kvinne, med kjønnene reversert. Innholdet i TS er også nokså tilsvarende i tone. Ingen kalte henne mannefiendtlig. Anonymkode: 87948...33a La oss få lese tråden, for å sammenligne Anonymkode: 465fe...834 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #19 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): ... ikke av meg selv. Saken er slik at den moderne norske kvinne knapt kan kalles noe å samle på. Mange er ondsinnede i møte med menn, har et vannvittig kontrollbehov, er blottet for moraler og verdier. Mange kvinner er regelrett ubehagelige å ha med å gjøre. Personlighetsmessig er det langt mellom hver enkelt av dem som er verdt betraktning. Vet ikke hvorfor de har blitt sånn, trolig er det den giftige nuværende kvinnekulturen, men et hvert ønske jeg har om å treffe en dame å slå meg til ro med og stifte familie med slukner hurtig idet jeg beveger meg ut og står ansikt til ansikt med virkeligheten av det som kalles kvinner i dag. Anonymkode: 87948...33a Hahahaha forbli enslig Anonymkode: 442f6...c94
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #20 Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): ... ikke av meg selv. Saken er slik at den moderne norske kvinne knapt kan kalles noe å samle på. Mange er ondsinnede i møte med menn, har et vannvittig kontrollbehov, er blottet for moraler og verdier. Mange kvinner er regelrett ubehagelige å ha med å gjøre. Personlighetsmessig er det langt mellom hver enkelt av dem som er verdt betraktning. Vet ikke hvorfor de har blitt sånn, trolig er det den giftige nuværende kvinnekulturen, men et hvert ønske jeg har om å treffe en dame å slå meg til ro med og stifte familie med slukner hurtig idet jeg beveger meg ut og står ansikt til ansikt med virkeligheten av det som kalles kvinner i dag. Anonymkode: 87948...33a Det er nok bare i møte med sånn menn som deg de blir slik. De fleste damene jeg møter på min vei er (dersom ønskelig) i forhold og klarer seg godt der de ellers er i livet. Dersom du kun møter sure kvinnfolk, bør du gå i deg sjøl.. Anonymkode: b77e8...46f 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå