Gjest Tristessa Skrevet 4. desember 2002 #21 Del Skrevet 4. desember 2002 Nå som det er så kaldt ute, går jeg som regel i knestrømper, ulljumper av det tynne slaget - takk Gud for Bennetton! - tweedkåpe i bruntoner og sjal eller skjerf. Men fryser gjør jeg hver morgen på vei til skolen, har ikke våknet helt enda da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 5. desember 2002 #22 Del Skrevet 5. desember 2002 Kaldt? Er det kaldt?? *ser meg rundt* Alle her går rundt i T-skjorte! Fra spøk til revolver: Når jeg er hjemme i Norge kler jeg meg i mange lag. Luftlagene isolerer godt og så er det bare å "skrelle av seg" etterhvert som man kommer inn i varme rom. Husker at jeg gikk rundt og frøs i gamledager fordi jeg ikke ville tykk ut! Nå er det viktigst å ikke fryse. JA til mange lag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 5. desember 2002 #23 Del Skrevet 5. desember 2002 I dag har drakt på. På bena har jeg vanlige strømper (korte) og støvletter. Under jakken har jeg en kortermet strikkegenser. Utenpå tar jeg en legglang frakk og skjerf og hansker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 5. desember 2002 #24 Del Skrevet 5. desember 2002 Hei Pia K! hehe, jeg bare skjønte ikke innlegget. Kanskje jeg ikke leste det godt nok,jeg vet ikke:) Men hvor kom karamellen inn i bildet? Er jeg veldig blond nå eller? Bruker ikke strømpebukser ennå, syns ikke det er såå kaldt. Men har noen i skapet, så joda kommer nok til å bruke det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PIA Karoline Skrevet 5. desember 2002 #25 Del Skrevet 5. desember 2002 Originally posted by Madison: Er jeg veldig blond nå eller? Ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya sitter her enda Skrevet 5. desember 2002 #26 Del Skrevet 5. desember 2002 Så snart jeg FINNER DEN skal jeg kle på meg min nykjøpte sorte ikke-så-veldig-tykke strømpebukse. Må kjøpe flere.. Når jeg bruker denim trenger jeg kun noe under når det er isvind ute, er det vinstille går det som regel bra. Men de fleste buksene mine ar i viskose, så da blir'e kaldt, gitt. Også har jeg en jakke jeg bestilte fra sportmann for noen år siden som egentlig er et nummer stor. Men så deilig varm den holder meg, med god plass til fleecejakken under. Ser ut som om jeg er høygravid med den, men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 5. desember 2002 #27 Del Skrevet 5. desember 2002 hmmmm..jeg er ikke blond utapå vaffal:) Men hva mente du da? med karameller?? Jeg trenger en te-skje da kanskje:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinocchio Skrevet 5. desember 2002 #28 Del Skrevet 5. desember 2002 Ja, nå vet jeg ikke helt hva jeg skal bidra med her, men skjønner ikke hvor flere av dere har det fra at tynne strømpebukser i sexkillers. Akkurat det plagget er jo ganske kvinnelig? Derimot fire lag med raggsokker og tre tykke stilongser kan nok ta motet fra enhver stakkar.. Men nå var det vel ikke mine meninger som er i fokus her? Uansett, hold dere varme! Viktig ikke å fryse, da! Redda meg på slutten der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PIA Karoline Skrevet 5. desember 2002 #29 Del Skrevet 5. desember 2002 hmmmm..jeg er ikke blond utapå vaffal:) Men hva mente du da? med karameller?? Jeg trenger en te-skje da kanskje:) Heia!! Du er ikke blond.Ok! Karamellen kommer inn som siste ord som følge av at innlegget mitt ble kuttet ned;så det først etterpå selv. Men te-skje? Hmmm...Neida ikke denne gangen.Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 5. desember 2002 #30 Del Skrevet 5. desember 2002 ahhh.. nå begynner jeg i skjønne.. litt ihvertfall :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PIA Karoline Skrevet 7. desember 2002 #31 Del Skrevet 7. desember 2002 Når jeg er inne (slik som nå) har jeg konstant på meg STRØMPEBUKSE nå tykk Rød.Godt og varmt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PIA Karoline Skrevet 15. desember 2002 #32 Del Skrevet 15. desember 2002 HEIA JENTER!!!!! Hva synes Dere om dette?: Jeg har brukt samme STRØMPEBUKSER siden forrige mandag (altså 2 uker) Også har jeg sovet med den på om natten. Lukter LITT,MEN det lukter ERTENDE godt også. Hehe!! Jeg pleier ikke å ha på noe utenpå STRØMPEBUKSEN svært ofte er det best uten noe også,BARE STRØMNPEBUKSER å korse føtterne alt etter hva som blir sagt på tv eller etter smak. Noen ganger kommer det VENNINNER til meg,da er det koselig og bare sitte og prate Jenteprat og DA kan vi jo bytte på og korse føtterne. LER! De er så gode VENNINNER at jeg bare spør de så varmer de føtterne mine også; ER de ikke snille,de varmer lille meg) Hva synes Dere om dette,noen som gjør det samme? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. desember 2002 #33 Del Skrevet 15. desember 2002 Madison: Jeg skjønnte heller ikke innlegget. Er blond sammen med deg Skjønner faktisk ingen av innleggene til PiaK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PIA Karoline Skrevet 15. desember 2002 #34 Del Skrevet 15. desember 2002 Madison:Originally posted by Arwen22: Jeg skjønnte heller ikke innlegget. Er blond sammen med deg Er det meg Du sikter til her Arwen22? Isåfall kommer Du ikke så langt;jeg er nemlig blond.Oi,så syyyynd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. desember 2002 #35 Del Skrevet 15. desember 2002 Er deg jeg sikter til ja. Skjønner ikke bæret av hva du skriver. Har nok andre årsaker en hårfargen da. :-? (hvor gammel er du?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 15. desember 2002 #36 Del Skrevet 15. desember 2002 Hei! Mulig jeg er litt "out of line" nå, men min første innskytelse etter å ha lest noen av innleggene (og profilen, interesser: pikestrømpebukser og Rosenborg..??) til PiaKaroline, er at denne personen er en småpedo pervo type (av hankjønn) som prøver å skli inn i "jentemiljøer" på nettet og har en slags tilfresstillelse av det. Fikk bare enn merkelig følelse etter å ha lest innleggene. Dette er i hvertfall ikke en ung jente!! Hadde vel kastet litt lys over saken om vi hadde visst hva som sto i de innleggene som ble sletta?? Hilsen "hobbypsykologen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 15. desember 2002 #37 Del Skrevet 15. desember 2002 En ting til. Denne Pia Karoline-figuren er bare interessert i sokker/strømpebukser/fottøy osv (PIKE sådanne) hmm. Er det bare jeg som reagerer på denne figuren? Av de 3 trådene om sokker o.l. som han har svart på er den ene lagt ut av ham selv, de 2 andre av en "Gjest" (ham selv det også såklart!) Klikk deg inn på en kjøp/salg annonse Pia Karoline, det finnes sikkert brukte sokker til salgs! GOD BEDRING! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. desember 2002 #38 Del Skrevet 15. desember 2002 Helt enig med deg Petruska, det er noe som skurrer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PIA Karoline Skrevet 17. desember 2002 #39 Del Skrevet 17. desember 2002 Originally posted by Petrusca: Klikk deg inn på en kjøp/salg annonse Pia Karoline, det finnes sikkert brukte sokker til salgs! Ja kanskje det. Bare det er PIKESOKKER/PIKESTRØMPER/PIKESTRØMPEBUKSER!! Så kan det gjerne lukte litt. ERTENDE godt det!!!!!! Har kjøpt noen (kommer flere) over nettet,MÅ ALLTID ha 7-10 PIKESTRØMPEBUKSER å velge iblant om morgenen. Hele året,faktisk. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 17. desember 2002 #40 Del Skrevet 17. desember 2002 Dette har sklidd helt ut og blir tråden stenges. Cassandra - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg