AnonymBruker Skrevet 9. mai #1 Del Skrevet 9. mai Jeg ønsker å lande navnet før fødsel. Vi har en datter fra før som heter Olivia. Jeg har foreslått Amalie, Anine, Louise, Linnea/Linéa, Eline, Oline ... Men de er alle nei hos mannen. Celine eller Sofie har han sagt at kan gå. Jeg har tidligere likt Sofie, men er ikke like fan av det lenger. Synes egentlig Celine er fint, men litt farget av at jeg har innrykk av at mange mener det er harry. Mannen er halvt britisk og ønsker navn som funker greit på engelsk også. Innspill tas imot med stor takk. Anonymkode: 8e26b...7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #2 Del Skrevet 9. mai Olivia og Sophie er barna i The Holiday Anonymkode: cab4a...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #3 Del Skrevet 9. mai Jeg har selv ei Olivia og har valgt a ending på søstrene også. Hva med Sofia? Anonymkode: c00a2...fd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #4 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har selv ei Olivia og har valgt a ending på søstrene også. Hva med Sofia? Anonymkode: c00a2...fd7 Jeg har liksom tenkt at det blir litt mye med "ia" på begge. Tror kanskje jeg synes Sofia er bedre enn Sofie... Tips til andre navn? Anonymkode: 8e26b...7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #5 Del Skrevet 9. mai Karoline passer til Olivia syns jeg. Eller et litt kortere navn siden Olivia allerede har 4 stavelser. Solveig? Anonymkode: 95851...e9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josephine Skrevet 9. mai #6 Del Skrevet 9. mai Helena, Josefine, Amanda, Thea, Lydia, Matilda, Sofia, Hennie, Iben, Hedda, Leah, Nora? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josephine Skrevet 9. mai #7 Del Skrevet 9. mai Glemte Aurora:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #8 Del Skrevet 9. mai Helene, Ella, Cathrine, Sara, Adele, Heidi, Iris Anonymkode: 1ca06...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #9 Del Skrevet 9. mai Henny, Ella, Ava, Alba, Alma, Alva, Eva, Amelia, Victoria, Emma, Felicia, Klara, Charlotte, Mia, Nora, Selma, Dina, Aurora, Celina, Hedvig, Jenny, Augusta, Wilma, Hanna, Kristina, Anna, Paula, Sara. Anonymkode: 72159...ef0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 9. mai #10 Del Skrevet 9. mai Oliver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #11 Del Skrevet 9. mai Nora? Anonymkode: 0fe07...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #12 Del Skrevet 9. mai Nora eller Klara. Anonymkode: 607b3...eed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #13 Del Skrevet 9. mai Bella, Isabella, Sara, Anna, Maria, Mia, Maia, Luna, Tina, Stina, Lina, Dina, Mina, Gina, Jenny, Joanna, Julia, Lotta, Lottie, Charlotta, Tilia, Tillie, Millie, Lilia, Lilliana, Henny, Penny, Bonnie, Ninni. Anonymkode: 0c989...308 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #14 Del Skrevet 9. mai Ellie, Julie, Jenny, Kornelia, Maria, Agnes. Anonymkode: c1d4f...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #15 Del Skrevet 9. mai Petra Anonymkode: 16d7e...b48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #16 Del Skrevet 9. mai VetAlt skrev (1 time siden): Oliver? Leste du ikke overskriften? Anonymkode: 1bcdc...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 9. mai #17 Del Skrevet 9. mai Mathilda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 9. mai #18 Del Skrevet 9. mai Olivia og Emilie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #19 Del Skrevet 9. mai Gudrun Anonymkode: ffc97...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 9. mai #20 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Leste du ikke overskriften? Anonymkode: 1bcdc...236 Passer jo fint det 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå