AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #41 Del Skrevet 9. mai 2024 Oliver og Hedvig Oliver og Linde Oliver og Vera Oliver og Lydia Oliver og Iris Oliver og Signe Oliver og Helle Oliver og Ester Anonymkode: bccdb...0ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #42 Del Skrevet 9. mai 2024 Oliver og selma Anonymkode: 31b7f...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #43 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Olivia er fint det, men ligger øverst på navnestatistikken for 2023. Oliver ligger også høyt oppe, så det er ikke sikkert ts bryr seg. Selv ville jeg skydd slike toppnavn, men hver sin smak. Anonymkode: cd1c8...c20 Jeg er enig med deg i det, jeg har ikke fulgt med på hvilke navn som er populære om dagen - det er lenge siden jeg trengte å tenke på navn for mine barn. Jeg holdt meg unna navnetoppen jeg også med mine tre. Når det er sagt så kan jeg forstå hvorfor Olivia ligger på navnetoppen da, det er jo et fint navn. Anonymkode: 8508b...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #44 Del Skrevet 9. mai 2024 Mathea, så får dere nesten brukt Mathias! Anonymkode: 1ef21...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #45 Del Skrevet 9. mai 2024 Tusen takk for svar visst pappan siden, og han er jo selvagt ektremt kresen, eneste han var enig i var Mathea og Selma ,ellers var han uenig i alle. Jeg er så fan av Selma,men synes Mathea er veldig fint. Anonymkode: 3be41...59e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #46 Del Skrevet 9. mai 2024 men synes også Mathea er veldig fint, skulle det stå Anonymkode: 3be41...59e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #47 Del Skrevet 9. mai 2024 Kjell og Kjellfrid Mathea og Matheo Olivia og Oliver Anonymkode: 71325...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 9. mai 2024 #48 Del Skrevet 9. mai 2024 Syntes det er fint med tvillingnavn som rimer litt. Oliver og Olivia Eventuelt på s: Sanna, Sofie, Silje, Samantha, Sunniva, Simone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå