AnonymBruker Skrevet 8. mai #1 Del Skrevet 8. mai Vi har endelig bestemt oss for å starte med IVF, men typisk nok så er mensen veldig sein denne gangen. Er på syklusdag 45 og har hatt sykt med murringer i over en uke uten at det skjer noe (negative g-tester). Noen andre som har erfart det samme ved oppstart og som har fått noe for å få i gang syklusen? Usikker på om det er noe poeng i å høre med klinikken. Feks provera vil jo fort gjerne ta en uke eller to for å få det i gang, og ikke vet jeg om man kan bruke denne ifbm oppstart av IVF. Anonymkode: e4d8e...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #2 Del Skrevet 8. mai Opplevde det ikke ved oppstart, men ved styrt syklus før innsett. Måtte bare vente til mensen kom før jeg kunne begynne. Blir det mye forskyvninger at det krasjer med helligdager/helg etc så ble innsett avbrutt. Men nå er det snart ikke mer helligdager da for din del så det går nok greit. Anonymkode: 06ba6...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sonos Skrevet 8. mai #3 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Opplevde det ikke ved oppstart, men ved styrt syklus før innsett. Måtte bare vente til mensen kom før jeg kunne begynne. Blir det mye forskyvninger at det krasjer med helligdager/helg etc så ble innsett avbrutt. Men nå er det snart ikke mer helligdager da for din del så det går nok greit. Anonymkode: 06ba6...e02 Huff ja, har vært litt stresset for hvordan det ville bli med alle helligdagene, så håper sånn sett at det bare ordner seg av seg selv siden jeg er så forsinket 😅 Veldig dumt å måtte vente en hel syklus til for å starte opp, spesielt når de blir så lange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #4 Del Skrevet 8. mai sonos skrev (8 minutter siden): Huff ja, har vært litt stresset for hvordan det ville bli med alle helligdagene, så håper sånn sett at det bare ordner seg av seg selv siden jeg er så forsinket 😅 Veldig dumt å måtte vente en hel syklus til for å starte opp, spesielt når de blir så lange. Måtte hoppe over 2 sykluser i fjor pga krasj med helligdager.. 🙈 Var noe dritt.. Men kanskje meningen siden det satt på innsettet etterpå 😉 Hvem vet.. Anonymkode: 06ba6...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #5 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Måtte hoppe over 2 sykluser i fjor pga krasj med helligdager.. 🙈 Var noe dritt.. Men kanskje meningen siden det satt på innsettet etterpå 😉 Hvem vet.. Anonymkode: 06ba6...e02 Så kjedelig, men så bra at det klaffet med en gang når en først fikk satt i gang 🤩 Anonymkode: e4d8e...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå