AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #1 Del Skrevet 8. mai 2024 Er det sånn at det er flere dødsulykker på bygda enn i ett tettested/liten by ? Jeg bodde på ett tettested/liten by i mange år og etter at jeg flytta ut på bygda har jeg hørt om så mange. Det er jo færre folk på bygda så ting henger ikke helt i hop. Anonymkode: d242d...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #2 Del Skrevet 8. mai 2024 Finnes det noen statistikker på dette? Anonymkode: d242d...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #3 Del Skrevet 8. mai 2024 Da er det sikkert bare meg da. Anonymkode: d242d...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #4 Del Skrevet 8. mai 2024 Det vil jeg tro, masse kjøring uten førerkort, liten respekt for fartsgrenser og masse promillekjøring på bygda. Anonymkode: 60f14...2ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #5 Del Skrevet 8. mai 2024 Lengre kjøreavstander mellom hverandre og steder, små, svingete og tæle- ødelagte veier spiller nok inn. Lange strekninger med lite trafikk kan friste til høy hastighet for mange… Anonymkode: a0ac9...ffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #6 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det vil jeg tro, masse kjøring uten førerkort, liten respekt for fartsgrenser og masse promillekjøring på bygda. Anonymkode: 60f14...2ec Her vi bor er det lite fyllekjøring. Ungdommen her vi har kontakt med er utrolig flinke med å ha sjafør eller at foreldre kjører når de er ute på noe. Ser ofte i avisa fra Tønsberg og Oslo at de har mye vilmanskjøring de tar jo folk der opp i 200km/t på hovedveier, de stenger E18 for å kjøre. Slike har nå ikke vi der vi bor Anonymkode: c886a...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #7 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det vil jeg tro, masse kjøring uten førerkort, liten respekt for fartsgrenser og masse promillekjøring på bygda. Anonymkode: 60f14...2ec De som har minst respekt for fartsgrenser på bygda, er de som kommer fra byen😄 Anonymkode: a6ead...d19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #8 Del Skrevet 8. mai 2024 Smale og svingete veier også. Var nesten årlig hendelse at ungdom krasjet og døde på veien mellom Arendal- Grimstad- Kristiansand-Mandal, det er en vei som mange ungdommer kjører for å dra på kino, dra på fester, men også til studiesteder. Det har ikke vært flere ulykker etter at ny motorvei, med midtskill, har åpnet. Så midtrabattt er det som forhindrer dødsulykker. Anonymkode: d209e...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå