Gå til innhold

Vil noen spå meg angående jobb?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Får jeg jobben jeg vil ha og trenger? 🤞🏻

Anonymkode: c8120...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fikk kortene 10 of wands og 4 of cups, begge uppright.

Du vil overkomme noe, et problem. Det kan være arbeidsledighet, men 4 of cups er noe på reevaluering. Det kan hende jobben du får og vil ha og trenger, kan ende opp ikke bli helt sånn du så for deg? Du tror du trenger den, men er det tilfelle? Hvorfor trenger og vil du ha denne jobben?

Du flyter i muligheter. Du har mange muligheter men du ser ikke ut som du tar det til deg og bryr deg om alle mulighetene. Bruk tiden til å se på hva som virkelig er viktig for meg. Det spiller ingen rolle om er mange muligheter, men hva du velger å legge vekt på og fokusere på. Hva du vil ha mer av i livet og hva du vil ha mindre av i livet. Hvem vil du være og bli?

Det er en ny vei du går. Noe nytt i vente. Det kan godt hende du får jobben du vil ha og trenger :)

Anonymkode: 33f00...f3c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

viktig for deg** (ikke meg)

Anonymkode: 33f00...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At en gidder, får jo ikke en gang en takk eller noe for å spå her, stort sett liker ikke folk svar og spør etter flere lesere, latterlig. 

Anonymkode: 782a4...26c

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.5.2024 den 22.48):

At en gidder, får jo ikke en gang en takk eller noe for å spå her, stort sett liker ikke folk svar og spør etter flere lesere, latterlig. 

Anonymkode: 782a4...26c

Syns folk stort sett takker veldig fint for lesninger her inne, jeg? Akkurat i denne tråden har det ikke dukket opp et takk enda, men det kan jo hende det kommer?

Anonymkode: 971a7...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...