AnonymBruker Skrevet 8. mai #1 Del Skrevet 8. mai Jeg så en reels på fb. Der en mor mener sønnen blir diskrimert. Fordi han føler seg som en katt og får ikke hjelp hos vetrinær. Og mener dette er et stort problem. Hun sier at hun ikke skal saksøke dem, fordi hun forstår at veterinæren kan miste lisensen om de begynner å behandle mennesker. Men påpeker at dette er et samfunnsproblem og gjør det svært vanskelig for sønnen. (Jeg kopirte link, men ble borte) Jeg tenker jo i bunn og grunn at folk må få føle seg som hva de vil. Men det må vel være et punkt her , hvor man si at nå har det bikka helt over her, eller? Jeg har forøvrig satt en strek på å kalle en person for et flertall og et møbel. For det går ikke an i hjernen min å endre pronomen på en person til et fretalls ord. Så det ønsker jeg ikke å gjøre, siden jeg allerede sliter litt kognitivt. Så det sa jeg fra om. Jeg resoekterer det. Men jeg klarer ikke snakke sånn, så her kan du ikke forvente å bli kalt i flertallsform, fordi jeg rett og slett klarer det ikke Anonymkode: 5a237...117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #2 Del Skrevet 8. mai Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: e26e6...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #3 Del Skrevet 8. mai Ja, nei, men hvis det er på Facebook Reels så må det jo være sant. Anonymkode: 1e225...95a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #4 Del Skrevet 8. mai Kunne jo tatt han/pus til veterinær og avlivet.Koster noen kr men det er verdt penga. Anonymkode: b8983...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 8. mai #5 Del Skrevet 8. mai Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg