AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #1 Del Skrevet 8. mai 2024 Mens vi var ute og kjørte så kom han inn på dette om ikke vi skulle gifte oss etterhvert. Jeg svarte ja, at jeg ønsker jo også det. Så pratet han litt om plass og at vi må begynne og se på giftering. Så klarer jeg ikke la være og tenke, var det alt liksom. Ingenting spesielt over «frieriet». Føler meg skuffet. Anonymkode: 5e15d...d91 2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #2 Del Skrevet 8. mai 2024 Vet han at du ønsker et "skikkelig frieri"? Anonymkode: 08f50...9d0 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 8. mai 2024 #3 Del Skrevet 8. mai 2024 Altså, her har du lagt listen for høyt. Du ser på for mye amerikanske romantiske filmer. Eller er det på ig og andre sosiale medier du får oppgulpet av "superromantiskekstraavegantefrieri"? De aller fleste jeg kjenner er blitt fridd til på en slik måte du beskriver. Man snakker om det og blir enig. 29 2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 8. mai 2024 #4 Del Skrevet 8. mai 2024 Det er ikke sikkert det var et frieri, men mer for å lufte temaet. Er ikke det ganske vanlig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #5 Del Skrevet 8. mai 2024 Men, hvis du vil ha et frieri også så er det ikke noe i veien for at du kan få det også? Kan du ikke si det til mannen? At du gleder deg til å være gift med han osv, men at du gjerne ville hatt et litt romantisk type frieri også? Sagt på en måte som han ikke oppfatter som klaging så er det vel ikke noe i veien for det? Mannen og jeg skrev på msn med hverandre og ble enige der. Da han kom hjem hadde han kjøpt en rose og napoleonskake og satte seg på kne for å gi det til meg. Litt "frieri" etter at vi ble enige. Syns det var helt greit. Anonymkode: f4aed...fc6 6 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #6 Del Skrevet 8. mai 2024 Slik gikk mitt frieri til kona: "oi, se, konkurssalg på gullsmedbutikken, 50% på alt. Kom an, så gifter vi oss" Det var det. 10år siden nå😅 Anonymkode: 432fb...91d 22 9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #7 Del Skrevet 8. mai 2024 Hadde du planlagt noe bedre da? Høres ut som et ypperlig frieri om du spør meg. Ekteskap handler tross alt om økonomi, ikke rimantikk. Anonymkode: 64871...d8a 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #8 Del Skrevet 8. mai 2024 drue skrev (4 minutter siden): Det er ikke sikkert det var et frieri, men mer for å lufte temaet. Er ikke det ganske vanlig? Nå har vi satt dato. Så jeg vil si det var det frieriet jeg fikk. Anonymkode: 5e15d...d91 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #9 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde du planlagt noe bedre da? Høres ut som et ypperlig frieri om du spør meg. Ekteskap handler tross alt om økonomi, ikke rimantikk. Anonymkode: 64871...d8a Det er ditt syn på det. Anonymkode: 5e15d...d91 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #10 Del Skrevet 8. mai 2024 Men er ikke det viktigste å bli enige om å gifte seg, og å gjennomføre vielse? Eller er ø det viktigste å kunne fortelle folk rundt om det fantastiske romantiske frieriet? Anonymkode: 02d28...9fb 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #11 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ditt syn på det. Anonymkode: 5e15d...d91 Som jeg deler med mange. Fri til han selv, så får du det akuratt som du vil ha det👍 Anonymkode: 64871...d8a 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #12 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde du planlagt noe bedre da? Høres ut som et ypperlig frieri om du spør meg. Ekteskap handler tross alt om økonomi, ikke rimantikk. Anonymkode: 64871...d8a Ikke sant. Mannen spurte meg om jeg ikke ville hatt mer romantikk og stort bryllup og hvit kjole og kirke og det hele. Og jeg syns det høres romantisk ut, men det var å være gift med mannen jeg ville, det var ikke så viktig hvordan det skjedde. Anonymkode: f4aed...fc6 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #13 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men, hvis du vil ha et frieri også så er det ikke noe i veien for at du kan få det også? Kan du ikke si det til mannen? At du gleder deg til å være gift med han osv, men at du gjerne ville hatt et litt romantisk type frieri også? Sagt på en måte som han ikke oppfatter som klaging så er det vel ikke noe i veien for det? Mannen og jeg skrev på msn med hverandre og ble enige der. Da han kom hjem hadde han kjøpt en rose og napoleonskake og satte seg på kne for å gi det til meg. Litt "frieri" etter at vi ble enige. Syns det var helt greit. Anonymkode: f4aed...fc6 Dato er satt. Han ringte kirkekontoret neste dag allerede. Da blir det merkelig og skal begynne med et nytt frieri nå. Det kommer jeg ikke til og spør om. Men kunne ønske han bare hadde tenkt litt lenger. Anonymkode: 5e15d...d91 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 8. mai 2024 #14 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Mens vi var ute og kjørte så kom han inn på dette om ikke vi skulle gifte oss etterhvert. Jeg svarte ja, at jeg ønsker jo også det. Så pratet han litt om plass og at vi må begynne og se på giftering. Så klarer jeg ikke la være og tenke, var det alt liksom. Ingenting spesielt over «frieriet». Føler meg skuffet. Anonymkode: 5e15d...d91 Er du nå så sikker på at dette var et frieri? Ettersom han snakket om at dere skulle gifte dere etter hvert? Min fridde til meg på en spesiell måte da vi var på ferie i utlandet, men vi hadde da snakket om giftemål på forhånd likevel. Jeg var fremdeles ikke forberedt på selve frieriet da det skjedde. Så helt ærlig så høres ikke dette du beskriver ut som et frieri, men en samtale om at dere en gang skal gifte dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #15 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som jeg deler med mange. Fri til han selv, så får du det akuratt som du vil ha det👍 Anonymkode: 64871...d8a Del med så mange du vil. Fortsatt bare ditt syn på det. Anonymkode: 5e15d...d91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #16 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dato er satt. Han ringte kirkekontoret neste dag allerede. Da blir det merkelig og skal begynne med et nytt frieri nå. Det kommer jeg ikke til og spør om. Men kunne ønske han bare hadde tenkt litt lenger. Anonymkode: 5e15d...d91 Tenkt litt lenger? Det er 2024, i den virkelige verden - man blir som regel enige om å inngå ekteskap. Anonymkode: 02d28...9fb 7 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #17 Del Skrevet 8. mai 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Men kunne ønske han bare hadde tenkt litt lenger. Anonymkode: 5e15d...d91 Men vet han at du ønsker deg et romantisk frieri? Anonymkode: 08f50...9d0 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 8. mai 2024 #18 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dato er satt. Han ringte kirkekontoret neste dag allerede. Da blir det merkelig og skal begynne med et nytt frieri nå. Det kommer jeg ikke til og spør om. Men kunne ønske han bare hadde tenkt litt lenger. Anonymkode: 5e15d...d91 Sorry TS, jeg leste ikke alle kommentarene før jeg svarte. Ser du skriver dato og sånn er satt. Ja, det hørtes ut som stusselige greier, ikke mye romantisk han fyren der 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #19 Del Skrevet 8. mai 2024 Her bør du være ærlig så tidlig som mulig, slik at du slipper å gå inn i ekteskapet med en kjip følelse. Men du må såklart ta det opp på en forståelsesfull måte. For eksempel. "Jeg føler meg skikkelig utakknemlig nå, fordi du er verdens fineste og jeg gleder meg masse til å gifte meg med deg, men jeg klarer ikke å la være å føle meg litt skuffet over at vi bare avtalte å gifte oss, slik at det ikke ble noe form for romantisk frieri." Og så får du jo se hvordan han tar det, men om han går i selvforsvar og lurer på hvorfor du tar det opp nå, så er det jo bare å si at du ikke vil skjule sånne følelser for han så han tror det er noe annet galt. Anonymkode: f01f6...007 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #20 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Del med så mange du vil. Fortsatt bare ditt syn på det. Anonymkode: 5e15d...d91 Og mannen din sitt syn på det tydligvis. Anonymkode: 64871...d8a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå