AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #21 Skrevet 8. mai 2024 Her stod begge opp. Jeg hjalp til å ordne ungene, før han dro å leverte ungene og så på jobb. Middagen var klar på bordet når mann og unger kom hjem. For meg fungerer rutiner med å komme seg i seng til någelunde samme tid og å stå opp til samme tid. Ser og nå er unga store og klarer alt selv. Jeg står fortsatt opp kl 06.30 for da fungerer kroppen best ved å holde rutinene. Er dager jeg må slappe av ved 12 tiden Anonymkode: 568cf...0a8
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #22 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet at det må være tungt å være frisk pappa i turnusarbeid, men det var jo valget som ble tatt. Omsorgsarbeidet må fordeles på et vis. Anonymkode: d3671...353 Dakar mannen som jobber , som de fleste her i landet. Jeg for min del er jo ufør av en grunn. Jeg klaree ikke stå på fra morgen til kveld. Så her gjør jeg ting i bolker utover dagen. Når huset er tomt på dagtid da hviler jeg. Og mannen slipper ikke unna sin del av husarbeid og omsorg for egne barn selv om han jobbet. Jeg har gode og dårlige dager. Og da må han fikse middag på lik linje om vi begge var i jobb, innimellom. Slik at jeg kunne hente meg inn igjen. Han prøvde seg på at huset skulle være blåst til han kom hjem. Men som jeg sa, hadde jeg klart å blåse huset rent og perfekt hver dagog i tillegg følge opp middag og unger til de skal legge seg. Da hadde jeg faktisk vært frisk nok til å dra på jobb. Så jeg får ikke ro når alle er hjemme. Og da må jeg ta ro når de er borte. Å ta alt selv ville jo ha vært minst 7 timers arbeidsdag. Å deke likt er ca en time jobb 3 ganger om dagen. Det er noe helt annet. Har tatt mer nå da jeg har blitt bedre. Noe jeg ble, da han tok sin del. Men klarer fortsatt ikke jobb. Men klarer en bitteliten ekstra vakt jobb Anonymkode: ab730...e7b
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #23 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er det alltid du som står opp med barn eller deler dere på å stå opp? Blir bare så matt, jeg står opp 365 dager i året. Kunne sp gjerne tenkt meg å få sove lenger enn til 06 en sjelden gang jeg og. Mannen jobber turnus og sover oftere til 11-12 enn hva han står opp tidlig (kun egne tidligvakter). Blir så misunnerlig, ser hvordan andre fedre i bhg står på, leverer og henter, møter de ute i nærområdet med barns sine etc. Min mann mener han skal være fritatt fra alt relatert til barnet siden jeg er for syk til å være i jobb? Anonymkode: 0ad60...65e Jeg har en alvorlig kronisk sykdom, men er ikke ufør. Men mannen står på pinne for at jeg skal få sove, hvile etc. Slik at jeg er så frisk som mulig til å være med familien og barna. Helt sjuk tankegang mannen din har. Anonymkode: 33c00...533 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #24 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er det alltid du som står opp med barn eller deler dere på å stå opp? Blir bare så matt, jeg står opp 365 dager i året. Kunne sp gjerne tenkt meg å få sove lenger enn til 06 en sjelden gang jeg og. Mannen jobber turnus og sover oftere til 11-12 enn hva han står opp tidlig (kun egne tidligvakter). Blir så misunnerlig, ser hvordan andre fedre i bhg står på, leverer og henter, møter de ute i nærområdet med barns sine etc. Min mann mener han skal være fritatt fra alt relatert til barnet siden jeg er for syk til å være i jobb? Anonymkode: 0ad60...65e Uføre og alene. De eldste står opp selv og jeg sover. De er 16-17 år. Når minste er her hos meg står jeg selvfølgelig opp. Din mann bidrar ikke positivt til ditt liv. Vurdert forlate forholder når han ikke ser deg og forstår deg? Anonymkode: de10d...5a6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #25 Skrevet 8. mai 2024 13 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er alenemor så jeg står opp med mine barn alene 😊 Anonymkode: 93f21...f82 Følte du at det var relevant for problemstilling? 🥲 Anonymkode: 6eb0c...ce1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #26 Skrevet 8. mai 2024 14 hours ago, AnonymBruker said: Min mann mener han skal være fritatt fra alt relatert til barnet siden jeg er for syk til å være i jobb? Anonymkode: 0ad60...65e Jeg hadde blitt forbannet.. om noen sa sånt til meg. Fy faen, for et svin av en mann Anonymkode: 6eb0c...ce1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå