Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd å få en ryggsekk i hodet, men jeg har flere ganger fått en stor skulderveske midt i ansiktet når jeg har sittet i midtgangsete og en som skal sette seg på motsatt side har snudd seg. 

Anonymkode: 4ef3a...ef3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har aldri opplevd å få en ryggsekk i hodet, men jeg har flere ganger fått en stor skulderveske midt i ansiktet når jeg har sittet i midtgangsete og en som skal sette seg på motsatt side har snudd seg. 

Anonymkode: 4ef3a...ef3

Definitivt, ja. Opplever det stadig på buss og bane også, at folk rett og slett legger skulderveska i fanget mitt. 

Anonymkode: f6231...dfe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, det er jævla irriterende med de som går med den på ryggen i midtgangen inne på fly.

Anonymkode: c602c...60b

Sitter du med hodet ut i midtgangen?

Anonymkode: 46fd2...802

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Definitivt, ja. Opplever det stadig på buss og bane også, at folk rett og slett legger skulderveska i fanget mitt. 

Eller at du får den j*** ryggsekken i hodet når de står og svimer ved setene og du sitter. For ikke å nevne tullingene med svære headsett og nesa i mobilen, med sekk på ryggen som står ved utgangen på banen/ bussen uten å registrere eller se at noen faktisk skal av. Da dulter jeg med god samvittighet, « fløtt deg»

Anonymkode: e2d2d...b97

Skrevet

Jeg har alltid sekk, men går med den i hånda ned midtgangen for å ha kontroll. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reiser ofte med ryggsekk, MEN: Når jeg bor ombord på buss, trikk, tog eller fly tar jeg selvsagt sekken av ryggen og holder den i håndtaket eller i stroppene med hånda

Anonymkode: e84ad...f56

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid sekk og kommer meg fort inn og ut av plassen min fordi sekken plasseres under setet. Jeg passer så klart på så jeg ikke slår sekken borti folk. Mye mer irriterende med de som har trillekoffert. Må vente på at de skal dra opp og ned håndtak, løfte på den og plassere den oppi hylla. Og så blir det alltid kø når folk skal dra de ned igjen fra hylla. 

Anonymkode: 0e30c...839

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal begynne å bære den på magen eller i handa på flyet. Jeg synes folk her har gode poeng.

Anonymkode: ff4a8...70e

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 22.52):

Ja, man merker jo når man kommer borti noe eller noen. Hvis den kommer borti en dør eller noe, merker man det jo. 

OK, så det du sier er at om noen dulter borti andre med sekken sin flere ganger på rad, så merker de det, men velger likevel å ikke beklage, og heller ikke gjøre noe som stopper dette.

Vi andre tror heller at de faktisk tror at de hadde merket det, men ikke gjør det, og derfor ikke vet at de driver å dunker andre folk i hodet.

Jeg merker dette på litt fulle busser og baner, om jeg må stå.
Jeg er ikke så høy, så når høye menn står rundt meg med sekk på, så får jeg ofte denne sekken oppi fjeset. (Det er irriterende også når den ikke treffer meg, men bare veiver frem og tilbake noen cm fra ansiktet mitt.)
Men det er altså flere ganger jeg har blitt dunket borti med andres sekk, både når jeg står, og om jeg sitter og de står. Uten at jeg noen gang har opplevd at noen beklager seg, eller viser tegn til å ta av seg sekken. De fortsetter å stå og gå og svinge sekken inn mot folks hoder og skuldre.

Anonymkode: ebee8...84f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er skumlest når folk står i midtgangen og tar på seg ytterjakka. Noen slår armene rett ut uten å se seg for. Men jeg synes likevel ikke det er slemt å gå med ytterjakke.

Anonymkode: 97219...1a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...