Macro Skrevet 8. mai 2024 #41 Del Skrevet 8. mai 2024 Så lenge det ikke stresser deg og du liker ordningen så synes jeg du skal fortsette. Sex er sunt! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #42 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Tømmestasjon faktisk😂 enten er du 90 år, eller jævla misunnelig. Bitterheten har du godt plassert. Anonymkode: 8ad61...806 Ikke meg du siterer, men jeg svarer likevel. Jeg er en kvinne som er under halvparten av 90, og som ikke er bitter. Jeg synes tømmestasjon høres litt sexy ut jeg da, ser ikke helt hva som er så negativt med det… Anonymkode: 100a0...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #43 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så damene er tømmestasjoner mens menn bare får utløp for sin naturlige drift? 50-tallet ringer forresten og vil ha deg tilbake. Kjerring. Anonymkode: d3e90...beb Ta telefonen for meg du. Siden du har slik sympati med 50åringer. Anonymkode: f333b...5c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #44 Del Skrevet 8. mai 2024 Jeg er 46 og lever godt med min mann, men om jeg plutselig hadde blitt singel, så hadde jeg kost meg en periode som singel jeg og 🙈 Anonymkode: 332ff...70d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #45 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg er 46 og lever godt med min mann, men om jeg plutselig hadde blitt singel, så hadde jeg kost meg en periode som singel jeg og 🙈 Anonymkode: 332ff...70d Ts her.. deilig å høre at vi er flere😅Jeg har levd veldig ordentlig tidligere og kun hatt sex med mannen min. Har litt mye å ta igjen nå kjenner jeg😁 Anonymkode: 4cb9a...09b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #46 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fint at enkelte kvinner er tømmestasjon for flere. Behovet er der! Anonymkode: f333b...5c4 Fortsett å innbille deg det du. Mens damer med sexlyst og livslyst knuller stjerner i øya på menna de VELGER å bruke tid på, og får de til å aldri mer ville nøye seg med å kun finne seg en tømmestasjon 😉👌 Anonymkode: 592dc...5c5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #47 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fortsett å innbille deg det du. Mens damer med sexlyst og livslyst knuller stjerner i øya på menna de VELGER å bruke tid på, og får de til å aldri mer ville nøye seg med å kun finne seg en tømmestasjon 😉👌 Anonymkode: 592dc...5c5 Forklar hvorfor tømmestasjon er noe negativt! Hilsen kvinner som synes det høres kult ut. Anonymkode: 100a0...7b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #48 Del Skrevet 8. mai 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Ta telefonen for meg du. Siden du har slik sympati med 50åringer. Anonymkode: f333b...5c4 Siden du ikke har sympati med 50-åringer, mener du? Anonymkode: 0cf28...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #49 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kjære vene nå roter du fælt. Hpv viruset kan smitte veldig lett, og er noe de fleste over en viss alder har. Det er dette som menes med frykt for kreft, ikke klamydia. 😅 Man kan sjekke seg for dette hos legen og kjøpe vaksine for ca 1500 kr. Den bør både kvinner og menn ta da hpv også gir forhøyet risiko for kreft hos menn. Anonymkode: 35e01...57b Vaksinen koster nesten 1700 kr pr stk og man må ha 3 stk. HPV tas nå automatisk i sammenheng med celleprøve/GU. Anonymkode: a2764...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #50 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vaksinen koster nesten 1700 kr pr stk og man må ha 3 stk. Anonymkode: a2764...418 Samtidig som PrEP er gratis for menn som har sex med menn… #hjertesukk Anonymkode: 100a0...7b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 8. mai 2024 #51 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Huff, for en dum kommentar.. Anonymkode: 35e01...57b Njaaa. Det er realiteten som er dum. Skulle ønske man kunne gjøre hva man ville seksuelt uten konsekvenser, men de fleste menn har jaktinstinktene godt på plass å vil ikke noe seriøst med en dame de kom i buksa på før de ble kjent på andre måter. Mye av den relasjonelle spenningen forsvinner. Mange mannfolk er langt mer tradisjonelle enn de fremstår, og gir seg selv og andre menn frikort for sporadisk sex i forhold til oss kvinner. Jeg hører hvordan menn snakker, oppfører seg, ser på kvinner, og hvem de til syvende og sist blir sammen med. Det er ikke Mette han gangbanga med en kompis, eller lå med på første tinderdate uten at det startet med middag for to. I så fall er det sjelden vare. Hvis det ender med forhold, noe mer. Det kan skje. Man kan bli glad i hverandre, sex utløser det hos mennesker hvis det skjer jevnlig. Men risken er ikke verdt det. Jeg vet når jeg vil ha type, og når jeg kun er på jakt. Dater jeg for partner er beina lukket frem til det er sosialt akseptabelt å spre de. Marerittscenario er å ligge med den perfekte mannen på første date for så å bli krysset av lista fordi det gir avsmak. Hilsen en som overhodet ikke er prippen eller slutshamer. Jeg har sett mer tak enn Michelangelo for pokker. Er det noe jeg er redd for så er det at mannen jeg elsker innerst inne ikke skal respektere meg og mine verdier. Da lyver jeg heller om den såkalte bodycounten, så kan han heller lure på hvor jeg har evnene mine fra Don't hate the player, hate the game, og alt det der. Man må være veldig ærlig om sosiale konvensjoner når man ligger rundt, hvis ikke risikerer man å bli såret eller å sitte der å stille spørsmål med sin egen verdi hvis det går galt. Jeg skulle ønske de fleste menn bare ga F, men de har en lei tendens til å kategorisere kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #52 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Fint at enkelte kvinner er tømmestasjon for flere. Behovet er der! Anonymkode: f333b...5c4 Jada, jada og ingen av står klare for deg.. Damer er tømmestasjoner, mens menn som nyter et aktivt sexliv er kule og barske. Velkommen til 2024. Fremtiden vil nok bite deg og dine holdninger i rattata.. Anonymkode: 35e01...57b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #53 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 20.23): Nå får jeg sikkert så ørene flagrer, men det får gå.. Jeg er en voksen dame på 50 som har flørtet litt rundt omkring en periode. Det hele startet med en elsker akkurat i det jeg kom ut av et langt og tråkig ekteskap. Etterhvert har jeg blitt godt kjent med tre menn til som stadig har kommet meg nærmere inn på livet og jeg ligger jevnlig med disse også. Ingen av mennene vet om hverandre, men alle bruker kondom. Alle er svært flotte menn, topp trente og interessante å være rundt på alle vis. Er jeg helt på jordet, bør jeg avslutte relasjonen med noen av de for å ikke ha for mange..? Andre som har vært i liknende situasjon? Anonymkode: 4cb9a...09b Jeg synes du skal unne deg selv den spenningen en liten periode. Det samme skjedde med meg i farvannet av et brudd og for første gang i livet bestemte jeg meg for å heller bare leve litt. Så lenge man passer på å ha det klarlagt at man ikke ønsker noe seriøst så kan alle uansett komme usåret ut av det. Men selvfølgelig ønsker man uansett ikke fortelle alle om hverandre for man vet jo egentlig at det man gjør ikke er helt innafor. Jeg syntes det var helt fantastisk med forskjellig selskap basert på ei elskerinne med ungene på oddtallsuker og ei på partallsuker, var uansett dem som var tydelige på at de kun ønsket noe uforpliktende. Men skal sies at det ble temmelig fort slitsomt, kjedelig og veldig overfladisk så heldigvis var det bare spennende i den akutte kjærlighetssorgfasen for min del. Synes du skal kose deg med det mens du kan å drite i hva andre måtte mene og spesielt oss menn som ofte gir kvinner pes for det samme som vi klapper hverandre på skuldrene for. Du lever bare 1 gang og følelser er ikke alltid optimale for å nyte livet til det fulle. Anonymkode: bcd74...6b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #54 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 20.23): Nå får jeg sikkert så ørene flagrer, men det får gå.. Jeg er en voksen dame på 50 som har flørtet litt rundt omkring en periode. Det hele startet med en elsker akkurat i det jeg kom ut av et langt og tråkig ekteskap. Etterhvert har jeg blitt godt kjent med tre menn til som stadig har kommet meg nærmere inn på livet og jeg ligger jevnlig med disse også. Ingen av mennene vet om hverandre, men alle bruker kondom. Alle er svært flotte menn, topp trente og interessante å være rundt på alle vis. Er jeg helt på jordet, bør jeg avslutte relasjonen med noen av de for å ikke ha for mange..? Andre som har vært i liknende situasjon? Anonymkode: 4cb9a...09b Bare kos deg! Jeg hadde det sånn i 5-6 ør av mitt single voksne liv. Før samboer og barn. Det er en fin tid å se tilbake på. Tenk den gaven å få ha flere flotte menn tett i livet ditt. Du vil lære mye om mennesker/mennesketyper og relasjoner. Ikke minst kjekke sexerfaringer det alltid er hyggelig å ta med videre. Evt finne ut hva du ikke vil ta med videre;) Den dagen en eller flere av dem hinter til at de ønsker noe mer/ønsker å være eksklusive derimot, da bør du være åpen om at du ikke ønsker forpliktelser. Evt vurdere å velge å gjengjelde følelsene. En ting man da lett kan brenne seg litt på er at han som vil noe mer ikke er han du var aller mest interessert i i utgangspunktet. Og det er da typisk at man higer etter den mannen som er vanskeligst å oppnå av dem;) Høres ut som et luksusproblem ja, men kjærligheten skal jo aldri være enkel. Bare prøv å nyt ungkarskvinne livet så godt du kan likevel🤗 Anonymkode: 4fc16...601 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayer Skrevet 9. mai 2024 #55 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 20.23): Nå får jeg sikkert så ørene flagrer, men det får gå.. Jeg er en voksen dame på 50 som har flørtet litt rundt omkring en periode. Det hele startet med en elsker akkurat i det jeg kom ut av et langt og tråkig ekteskap. Etterhvert har jeg blitt godt kjent med tre menn til som stadig har kommet meg nærmere inn på livet og jeg ligger jevnlig med disse også. Ingen av mennene vet om hverandre, men alle bruker kondom. Alle er svært flotte menn, topp trente og interessante å være rundt på alle vis. Er jeg helt på jordet, bør jeg avslutte relasjonen med noen av de for å ikke ha for mange..? Andre som har vært i liknende situasjon? Anonymkode: 4cb9a...09b Noen mener vi ikke kan koble følelser fra sex (eks. Susan Winter, youtube), og at dette blir å lure seg selv. Så vær litt på vakt og kjenn etter om dette virkelig går greit for deg. Gjør det det så er det jo bare å fortsette. Men det er nok sunnest å holde seg til én man stoler på, både mtp. følelser og smittefare. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #56 Del Skrevet 9. mai 2024 Galt hvis noen av mennene håper det skal bli noe mer. Anonymkode: c5752...606 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #57 Del Skrevet 9. mai 2024 Hva består problemet i? Og hvorfor kaller du det et luksusproblem? Anonymkode: 61d9c...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #58 Del Skrevet 9. mai 2024 Tror svarene hadde vært annerledes om du var en mann. Anonymkode: 0c44c...4b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 9. mai 2024 #59 Del Skrevet 9. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 20.23): Nå får jeg sikkert så ørene flagrer, men det får gå.. Jeg er en voksen dame på 50 som har flørtet litt rundt omkring en periode. Det hele startet med en elsker akkurat i det jeg kom ut av et langt og tråkig ekteskap. Etterhvert har jeg blitt godt kjent med tre menn til som stadig har kommet meg nærmere inn på livet og jeg ligger jevnlig med disse også. Ingen av mennene vet om hverandre, men alle bruker kondom. Alle er svært flotte menn, topp trente og interessante å være rundt på alle vis. Er jeg helt på jordet, bør jeg avslutte relasjonen med noen av de for å ikke ha for mange..? Andre som har vært i liknende situasjon? Anonymkode: 4cb9a...09b Så lenge dette er for sex og kos og ikke noe forhold til noen av de og samtidig safe sex. Kjør på så mye du orker, la kroppen din få kjørt seg med masse deilig sex❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesnillelilla Skrevet 9. mai 2024 #60 Del Skrevet 9. mai 2024 Ikke noe galt med 3 elskere så lenge alle veit at det bare er for sexen vel🙂 En periode da jeg var singel hadde jeg 2 elskere, vi er alle tre ca 50, de var klar over hverandre, ingen av dem ønsket nye forhold, de var ikke noen jeg kunne tenkt meg å være sammen med selv om jeg likte de som mennesker og jeg var hele tiden klar på at om jeg fant meg kjæreste (som jeg ikke egentlig hadde noe ønske om å gjøre) så var det stopp. Veldig fine fyrer og savner sexen innimellom. Møtte dem både sammen og hver for seg, ble maks 2-3 ganger i måneden. Føltes greit i forhold til sykdommer osv, uten at vi egentlig var enige om at vi ikke hadde sex med andre så blei det bare oss tre i den perioden 🙂 Hadde ikke sagt noe på om de traff andre men de syns heldigvis det var nok med meg 🙂 Fungerte veldig bra - så syns ikke 3 høres ille, men kan være greit å fortelle dem om hverandre. Om du har lyst på trekant så kanskje to av dem blir med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå