AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #1 Del Skrevet 7. mai 2024 Nå får jeg sikkert så ørene flagrer, men det får gå.. Jeg er en voksen dame på 50 som har flørtet litt rundt omkring en periode. Det hele startet med en elsker akkurat i det jeg kom ut av et langt og tråkig ekteskap. Etterhvert har jeg blitt godt kjent med tre menn til som stadig har kommet meg nærmere inn på livet og jeg ligger jevnlig med disse også. Ingen av mennene vet om hverandre, men alle bruker kondom. Alle er svært flotte menn, topp trente og interessante å være rundt på alle vis. Er jeg helt på jordet, bør jeg avslutte relasjonen med noen av de for å ikke ha for mange..? Andre som har vært i liknende situasjon? Anonymkode: 4cb9a...09b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #2 Del Skrevet 7. mai 2024 Nei herregud - kos deg! 🥳 Så lenge det ikke er følelser og kun sex, så hadde jeg ikke tenkt over det engang. Anonymkode: f2696...a34 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #3 Del Skrevet 7. mai 2024 Jo flere jo bedre Anonymkode: 8b578...31f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #4 Del Skrevet 7. mai 2024 Klarer du å unngå pinlige situasjoner der du sier feil navn da, spesielt under sexen? 😛 Ellers er det vel ikke noe de kan klage på, hvis du ikke har lovet dem noe annet enn litt sex nå og da og ingen er følelsesmessig involvert. Blir man det sistnevnte, er det jo muligheter for at noen blir såret, og det er jo ikke snillt gjort. Anonymkode: 48057...73c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 7. mai 2024 #5 Del Skrevet 7. mai 2024 Uansett kjønn er man fri til å kose seg som man vil som singel. Så i utgangspunktet ville jeg ikke endret på noe hvis du trives med situasjonen. Nyt! Men det er viktig å gjøre gode, realistiske vurderinger rundt hvordan mennene «dine» oppfatter relasjonen til deg, og hva deres hensikt er. For hvis en (eller fler) av de håper på noe mer seriøst, eller ønsker å være eksklusiv/å ikke holde på med flere, da er det absolutt ikke hyggelig gjort å holde de på gress sammen med andre. Man er ikke akkurat utro, men man er ugrei og setter andre i en situasjon de ikke ønsker å være i. Er du sikker på at alle lever livets glade dager og er fornøyd med en seksuell relasjon og at man kan holde på med flere, er det jo happy days da 😉👌 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #6 Del Skrevet 7. mai 2024 Så lenge du ikke lurer noen, vær så god Anonymkode: d60e1...905 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #7 Del Skrevet 7. mai 2024 Dette er vel snarere et ekte problem enn et luksusproblem? De fleste kvinner kan få seg så mange elskere de vil, men ikke alle er i stand til å etablere tilknytning og relasjoner. Det siste kan være et stort eksistensielt problem for noen. Anonymkode: 65328...733 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #8 Del Skrevet 7. mai 2024 You go, girl! 🥇🥈🥉 Anonymkode: d3e90...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
homber Skrevet 7. mai 2024 #9 Del Skrevet 7. mai 2024 Tror ikke de fleste menn bryr seg. De ligger jo gjerne med prostituerte de vet har hatt 3-4 kunder samme dag. Bra dere bruker kondom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #10 Del Skrevet 7. mai 2024 Noen menn liker damer som er lett på tråden og enkle å få et ligg med, men de fleste menn foretrekker nok mere seriøse damer. Anonymkode: 0dc9f...3bd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 7. mai 2024 #11 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå får jeg sikkert så ørene flagrer, men det får gå.. Jeg er en voksen dame på 50 som har flørtet litt rundt omkring en periode. Det hele startet med en elsker akkurat i det jeg kom ut av et langt og tråkig ekteskap. Etterhvert har jeg blitt godt kjent med tre menn til som stadig har kommet meg nærmere inn på livet og jeg ligger jevnlig med disse også. Ingen av mennene vet om hverandre, men alle bruker kondom. Alle er svært flotte menn, topp trente og interessante å være rundt på alle vis. Er jeg helt på jordet, bør jeg avslutte relasjonen med noen av de for å ikke ha for mange..? Andre som har vært i liknende situasjon? Anonymkode: 4cb9a...09b Synes du bare skal kose deg jeg, og særlig når alle bruker kondom da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #12 Del Skrevet 7. mai 2024 21 minutter siden, AnonymBruker said: Noen menn liker damer som er lett på tråden og enkle å få et ligg med, men de fleste menn foretrekker nok mere seriøse damer. Anonymkode: 0dc9f...3bd Liker for hva da? Om det bare er sex så er vel alt likegyldig Anonymkode: 8b578...31f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 7. mai 2024 #13 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå får jeg sikkert så ørene flagrer, men det får gå.. Jeg er en voksen dame på 50 som har flørtet litt rundt omkring en periode. Det hele startet med en elsker akkurat i det jeg kom ut av et langt og tråkig ekteskap. Etterhvert har jeg blitt godt kjent med tre menn til som stadig har kommet meg nærmere inn på livet og jeg ligger jevnlig med disse også. Ingen av mennene vet om hverandre, men alle bruker kondom. Alle er svært flotte menn, topp trente og interessante å være rundt på alle vis. Er jeg helt på jordet, bør jeg avslutte relasjonen med noen av de for å ikke ha for mange..? Andre som har vært i liknende situasjon? Anonymkode: 4cb9a...09b Så lenge du nyter og ikke sårer de så kjør på men begrens deg med totalt antall. Greit om du har noen men ikke for mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #14 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Noen menn liker damer som er lett på tråden og enkle å få et ligg med, men de fleste menn foretrekker nok mere seriøse damer. Anonymkode: 0dc9f...3bd Seriøse damer ja. Ser for meg ei jomfru som studerer teologi eller økad og aldri smiler De fleste menn liker erfarne kåte damer Anonymkode: d8fe4...131 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #15 Del Skrevet 7. mai 2024 Nei, kjør på! Så lenge du ikke har en avtale om at dere er «eksklusive» med noen av dem, er det helt ok. Anonymkode: e534d...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 7. mai 2024 #16 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Noen menn liker damer som er lett på tråden og enkle å få et ligg med, men de fleste menn foretrekker nok mere seriøse damer. Anonymkode: 0dc9f...3bd Noen damer liker menn som er lett på tråden og enkle å få et ligg med. Noen damer ønsker ikke å gå inn i et nytt, forpliktende forhold etter å ha vært gift i mange år. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #17 Del Skrevet 7. mai 2024 Jeg tror nok mennene blir dritsure dersom de finner ut at du ligger jevnlig med flere enn dem selv. For jeg har faktisk inntrykk av at menn er eiesyke på damene "deres" selv om de ikke vil tilby eksklusivitet tilbake. Anonymkode: 41ee8...9b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #18 Del Skrevet 7. mai 2024 Hvorfor bruker dere kondom? Det er jo halve spenningen å vite om man er smittet eller ei 😂 Forøvrig vært i din situasjon, riktig nok når jeg var 20 år yngre enn deg. Hadde ikke orket det strevet i 50 årene. Anonymkode: 5c3b1...56e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #19 Del Skrevet 7. mai 2024 Jeg er ca på din alder og er sammen med to menn. Det var en periode jeg var sammen med flere, men jeg kjente at jeg ble urolig av det. Som om jeg mistet meg selv litt i alle disse relasjonene. Det var gøy i begynnelsen, men gjorde meg tom, som om jeg ble litt fragmentert. Det er vanskelig å forklare. Nå har jeg vært sammen med to i flere år og det er maks av hva jeg emosjonelt kan klare over tid. Men folk er selvfølgelig forskjellige. Anonymkode: b358a...e2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 7. mai 2024 #20 Del Skrevet 7. mai 2024 Jeg hadde aldri klart å ha mer enn en, men hvis det funker for deg er det jo bare å kjøre på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå