AnonymBruker Skrevet 8. mai #21 Del Skrevet 8. mai 9 minutter siden, AnonymBruker said: Begynner hans navn på A? Anonymkode: 52e33...79d Hehe, jeg skulle til å spørre om det samme. Er nok dessverre flere slike lavmålsmenn der ute 😕 Anonymkode: cae8c...19c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #22 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hehe, jeg skulle til å spørre om det samme. Er nok dessverre flere slike lavmålsmenn der ute 😕 Anonymkode: cae8c...19c Anonymkode: 52e33...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #23 Del Skrevet 8. mai Ikke for å unnskylde TS sin date på noen måte, men det er en slags psykisk forsvarreaksjon som noen får. Jeg tjener ei dame som var i bilulykke og med påfølgende hjerneslag og ble 100% ufør. Hennes egen mor kuttet kontakt med henne, det ble rett og slett for mye for henne og hun klarte ikke å se sitt barn så alvorlig syk. Jeg sier ikke at hennes mor er et bra menneske, nei, det er motsatte, det er fascinerende dårlig gjort. men vi vet aldri hva slags traumer eller tidligere erfaringer som ligger bak en slik reaksjon. Anonymkode: 8c510...b8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 8. mai #24 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Nei selvfølgelig spiller det ingen rolle. Men poenget mitt er at ME er det mange som har "latskap"-tankegangen på. MS er jo noe helt annet. Poenget er; kanskje far bare er ræva på å forstå at diagnosen ME også er en diagnose. Mange menn på 40+++ påstår jo at psykisk sykdom ikke er sykdom. Anonymkode: c2d7b...b40 Det er fullt mulig at man tror barnet har en «tullediagnose» eller er psykisk sykt, men man bryter ikke kontakten eller gir barnet nedlatende karakteristikker likevel. Hadde jeg møtt en mann som omtalte ungen sin som «dum og lat» hadde jeg takket for meg umiddelbart. 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #25 Del Skrevet 8. mai 57 minutter siden, AnonymBruker said: Begynner hans navn på A? Anonymkode: 52e33...79d Eller C? Eller kanskje M? Vet også en på A Anonymkode: c2d7b...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #26 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eller C? Eller kanskje M? Vet også en på A Anonymkode: c2d7b...b40 og slutter på E. Vet ikke om du er seriøs eller ei med tanke på det du har skrevet tidligere. Er uansett veldig fint å se hvor mange som tar dattera i forsvar ❤️ Anonymkode: 52e33...79d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #27 Del Skrevet 8. mai 21 minutter siden, AnonymBruker said: og slutter på E. Vet ikke om du er seriøs eller ei med tanke på det du har skrevet tidligere. Er uansett veldig fint å se hvor mange som tar dattera i forsvar ❤️ Anonymkode: 52e33...79d Så bare fordi jeg prøver å spørre TS om fyren kan ha misforstått diagnosen, og trodd det var ME... Så er jeg ikke seriøs her? Har ikke forsvart fyren for fem flate øre. Anonymkode: c2d7b...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #28 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så bare fordi jeg prøver å spørre TS om fyren kan ha misforstått diagnosen, og trodd det var ME... Så er jeg ikke seriøs her? Har ikke forsvart fyren for fem flate øre. Anonymkode: c2d7b...b40 Det var litt rart å skrive navn og ja jeg var litt usikker. Men da misforstod jeg. Bra at du heller ikke forsvarer slikt! Anonymkode: 52e33...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 9. mai #29 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ikke for å unnskylde TS sin date på noen måte, men det er en slags psykisk forsvarreaksjon som noen får. Jeg tjener ei dame som var i bilulykke og med påfølgende hjerneslag og ble 100% ufør. Hennes egen mor kuttet kontakt med henne, det ble rett og slett for mye for henne og hun klarte ikke å se sitt barn så alvorlig syk. Jeg sier ikke at hennes mor er et bra menneske, nei, det er motsatte, det er fascinerende dårlig gjort. men vi vet aldri hva slags traumer eller tidligere erfaringer som ligger bak en slik reaksjon. Anonymkode: 8c510...b8f Hvis reaksjonen også innebærer å gå rundt og fortelle folk man møter at dattera er lat og ikke gidder å jobbe, så er traumene som ligger bak fullstendig irrelevante. Dette er ikke normal oppførsel og folk gjør rett i å holde seg milevis unna. Neste gang er det du som er frekk nok til å trenge hjelp og så bryter denne dama kontakt og unnskylder det med at du er en unnasluntrer. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 10. mai #30 Del Skrevet 10. mai Tenk om dere blir samboere og du blir syk, ts. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #31 Del Skrevet 10. mai Det første røde flagget er at han i det hele tatt snakker negativt til deg om barnet sitt. De fleste gode foreldre snakker barnet sitt opp ovenfor andre og er de siste til å utlevere barna sine utfordringer. Min eks forteller til «alle» at han er nektet kontakt med barnet sitt mens han svært sjeldent ringer og har aldri spurt om samvær på over to år. Anonymkode: 4d9e2...9c9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #32 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 17.56): Jeg har datet en mann i noen måneder. Han har en voksen datter som han ikke har noe særlig kontakt med. Hun sendte ham blomster da han hadde bursdag, men de treffes aldri. Han har sagt at han har valgt å ikke ha kontakt med henne fordi hun er lat, gidder ikke jobbe og snylter. Han sier hun spør ham alltid om penger til å reise på ferie utenlands. Han har også nevnt noe om at hun ruser seg på medisiner. Jeg tenker vanligvis at det skal ha veldig sterke grunner til for å rettferdiggjøre at en forelder kutter kontakt med sitt barn. Men sånn som han har lagt det fram så har jeg tenkt at det var forståelig. Men, i helgen var jeg i et selskap og traff et ektepar som kjenner datteren. Og de fortalte at datteren har MS og ikke lenger klarer å jobbe så hun er ufør. Tidligere jobbet hun deltid pga MSen. Hun fikk MS da hun var bare 19-20. Jeg fikk helt sjokk. Dette er ikke det han jeg dater har sagt. Jeg skjønner ikke hvorfor han har løyet om dette til meg. Først trodde jeg det var folka i selskapet som løy, men det de sa gir egentlig mening. Jeg bare fatter ikke at han har kuttet ut datteren sin fordi hun er ufør, og at han lyver om dette. Jeg tenker egentlig å avslutte med ham nå, men har også lyst til å ha en ordentlig samtale med ham først. Jeg bare skjønner ikke at dette er ham. Trodde han var en normal fyr. Anonymkode: 36f29...aec Så sykt. Har du lyst å fortelle om hvordan samtalen gikk? Anonymkode: 1dacb...fbe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå