AnonymBruker Skrevet 7. mai #1 Del Skrevet 7. mai Hei! Jeg er 5 dager etter fryseforsøk nummer to, styrt syklus. På dagen 3 fikk jeg ømmhet i puppe men kun på den ene siden. Hadde akkurat samme på forrige fryseforsøk som endte i kjemisk, forskjellen er at nå er det sterkere om kom tidligare. Jeg har vørt gravid før (ma) og da var begge puppene øike ømme samtidig. Så jeg bare graver maselv ned og er kjempe lei meg allerede, test dga er om 5 dager....Det e vel ikke så vanlig å vøre øm bare på den ene siden? Begynner selfølgelig å google i hjel og tenke triste tanker, som at min kropp tar ikke progesteronen opp riktig eller noe sånt. Noe erfaringer med sånt? Anonymkode: 0c39f...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #2 Del Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei! Jeg er 5 dager etter fryseforsøk nummer to, styrt syklus. På dagen 3 fikk jeg ømmhet i puppe men kun på den ene siden. Hadde akkurat samme på forrige fryseforsøk som endte i kjemisk, forskjellen er at nå er det sterkere om kom tidligare. Jeg har vørt gravid før (ma) og da var begge puppene øike ømme samtidig. Så jeg bare graver maselv ned og er kjempe lei meg allerede, test dga er om 5 dager....Det e vel ikke så vanlig å vøre øm bare på den ene siden? Begynner selfølgelig å google i hjel og tenke triste tanker, som at min kropp tar ikke progesteronen opp riktig eller noe sånt. Noe erfaringer med sånt? Anonymkode: 0c39f...38f TS her. Jah, det var masse skrive feil der, men håper det e forståelig hehe Anonymkode: 0c39f...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3 Del Skrevet 7. mai Om man får en eller to ømme bryst er 100% individuelt. Som alt annet av symptomer og tegn. Er like vanlig med masse symptomer som lite, ingen fasit på hva som er normalt og vanlig utenom det store spekteret av symptomer. Kan like godt skyldes progesteron støtten som noe annet. Bare å ta det som det kommer. Anonymkode: 64f5b...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå