Flanell Skrevet 7. mai #1 Del Skrevet 7. mai (endret) . Endret 15. mai av Flanell 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terrassen Skrevet 7. mai #2 Del Skrevet 7. mai Jeg er igang med Letrozol. Første syklus nå, fikk fordi syklusene mine har vært sinnsykt lange og tullete etter coronavaksine. Tok dobbel dose i fire dager, fikk EL dag 18 (tester med CB monitor). Vi la inn aksjer begge dagene med maksimal på monitoren, pluss to dager i forveien. Er nå på syklusdag 22, så det er spennende! Har tidligere gått på femar uten hell. Stoppet prøvingen av andre årsaker, med sykdom i nær familie. Glad for å være igang igjen, og oppløftende å lese at du ble gravid såpass fort forrige gang! Håper det går denne gangen og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3 Del Skrevet 7. mai terrassen skrev (10 minutter siden): Jeg er igang med Letrozol. Første syklus nå, fikk fordi syklusene mine har vært sinnsykt lange og tullete etter coronavaksine. Tok dobbel dose i fire dager, fikk EL dag 18 (tester med CB monitor). Vi la inn aksjer begge dagene med maksimal på monitoren, pluss to dager i forveien. Er nå på syklusdag 22, så det er spennende! Har tidligere gått på femar uten hell. Stoppet prøvingen av andre årsaker, med sykdom i nær familie. Glad for å være igang igjen, og oppløftende å lese at du ble gravid såpass fort forrige gang! Håper det går denne gangen og. Kjekt å være flere i samme båt! 😊 Jeg tok ny el- test nå nettop, men nå er det sent (kl er 23) og jeg har trukket en del vann på jobb ikveld. Men likevel… og den var klart negativ. Så da håper jeg at jeg har hatt el (var neeesten positiv i morges).. Kjenner litt på at jeg gjerne skulle hatt en UL for å fått bekreftet/ avkreftet om jeg faktisk har hatt, evnt får el denne syklusen. Ulempen med at det gikk så bra og raskt sist, er jo at jeg har samme forventning denne gang 😅 Blir du fulgt opp med UL? Har du merker noe til murringer? Jeg har hatt mye murringer i går og i dag Anonymkode: 71c6c...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terrassen Skrevet 8. mai #4 Del Skrevet 8. mai Hehe, ja - ser den! Nei, vi bor ulendt til, og har lang reisevei til gynekolog/noen som kan ta ul. Foreløpig er planen å prøve med Letrozol til over sommeren, deretter gå igang med privat ivf. Har vært øm nederst i magen, så er ganske sikker på at jeg har hatt el. Monitoren vil fortsatt at jeg tester hver dag, og den har vist lav hver dag siden. Hva er planen deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #5 Del Skrevet 8. mai Jeg har brukt letrozol i 8 mnd. Ble gravid på dobbel dose, men endte i kjemisk. Nå er jeg gravid på trippel dose og er i uke 5. Må si det har tatt på å bruke letrozol i så lang tid som jeg har gjort, fordi jeg fikk så mye fatigue og ubehag i nesten en uke før eggløsning hver mnd. Likevel, hvis jeg skulle miste nå (noe jeg håper og tror jeg ikke gjør selvsagt) så ville jeg prøvd noen runder til med trippel før IVF. Vi har faktisk fortsatt time til første time på IVF-klinikk nå i slutten av juni som jeg skal avbestille hvis jeg får se bankende hjerte på UL om 3 uker. Hvis du har blitt gravid en gang på letrozol er det vel gode sjanser for at det går igjen. Anonymkode: 36dd8...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanell Skrevet 8. mai Forfatter #6 Del Skrevet 8. mai (endret) terrassen skrev (På 8.5.2024 den 13.26): Hehe, ja - ser den! Nei, vi bor ulendt til, og har lang reisevei til gynekolog/noen som kan ta ul. Foreløpig er planen å prøve med Letrozol til over sommeren, deretter gå igang med privat ivf. Har vært øm nederst i magen, så er ganske sikker på at jeg har hatt el. Monitoren vil fortsatt at jeg tester hver dag, og den har vist lav hver dag siden. Hva er planen deres? . Endret 15. mai av Flanell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanell Skrevet 8. mai Forfatter #7 Del Skrevet 8. mai (endret) . Endret 15. mai av Flanell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terrassen Skrevet 10. mai #8 Del Skrevet 10. mai MEn tester du for el? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanell Skrevet 10. mai Forfatter #9 Del Skrevet 10. mai terrassen skrev (12 timer siden): MEn tester du for el? Har testet noen dager. Fikk nesten positiv (teststrek var neeesten like sterk som kontrollstrek) en dag. Dagen etter var den klart negativ. Har ikke giddet å teste mer etter det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terrassen Skrevet 14. mai #10 Del Skrevet 14. mai Har du noen oppdatering? Jeg har selvsagt testet men med negativt resultat. IKM er på mandag hvis jeg følger en «normal» syklus med ca 14 dager etter eggløsning, så kan enda være for tidlig. Har hatt mye murringer som jeg ikke bruker å ha, så er litt spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanell Skrevet 14. mai Forfatter #11 Del Skrevet 14. mai (endret) terrassen skrev (11 timer siden): Har du noen oppdatering? Jeg har selvsagt testet men med negativt resultat. IKM er på mandag hvis jeg følger en «normal» syklus med ca 14 dager etter eggløsning, så kan enda være for tidlig. Har hatt mye murringer som jeg ikke bruker å ha, så er litt spent! . Endret 15. mai av Flanell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terrassen Skrevet 14. mai #12 Del Skrevet 14. mai Flanell skrev (19 minutter siden): Hvor mange dager er det siden du hadde EL ? Jeg var på UL hvor hun mente jeg hadde hatt EL 8. eller 9. mai. Sist graviditet fikk jeg svak positiv 10 dager etter EL, så jeg starter nok testingen 18. mai🙊 Jeg har også hatt en del svake menslignende murringer, spesielt på v. side. Blir spennende å se om det kan være et positivt tegn 💕 Fikk maksimal på monitoren 4-5. mai. Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terrassen Skrevet 21. mai #13 Del Skrevet 21. mai Hvordan gikk det ned deg? Ser du har endret alle innleggene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #14 Del Skrevet 21. mai terrassen skrev (53 minutter siden): Hvordan gikk det ned deg? Ser du har endret alle innleggene? Hei! Takk som spør❤️ Ble litt skeptisk til om noen jeg kjenner skulle kjønne at det var meg..😅 men jeg er faktisk gravid! Er enda litt i sjokk. Tydelig at Letrozl er magi for mine egg 😅💕 Hvordan går det med deg? Anonymkode: 71c6c...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terrassen Skrevet 21. mai #15 Del Skrevet 21. mai Så gøy! Jeg og!! Positiv test i går. 🫶🏼 gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai #16 Del Skrevet 21. mai terrassen skrev (Akkurat nå): Så gøy! Jeg og!! Positiv test i går. 🫶🏼 gratulerer! Ååå så gøy!! Takk og gratulere til deg også 😍 Anonymkode: 71c6c...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 22. mai #17 Del Skrevet 22. mai Tråden stenges da trådstarter har valgt å fjerne tittel og hovedinnlegg. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg