. Anonym. Skrevet 6. mai #1 Del Skrevet 6. mai (endret) Hvordan kan en person som har hjulpet til å få deg til i denne verdenen bare forlate deg fullstendig i barndommen ved å ikke være der i det hele tatt men også velge sin andre familie fremfor sin egen biologiske sønn i voksen alder? Hvordan tilgir man sånt svik, ikke bare et men to? Hvordan kommer man seg videre fra dette? Endret 6. mai av . Anonym. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #2 Del Skrevet 6. mai Det er helt sikkert mer til den historien så det er umulig å ha en mening om det Anonymkode: dff2e...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 6. mai #3 Del Skrevet 6. mai Veldig vanskelig dessverre 😕 her har faren min vært mer glad i mine kusiner og fettere enn sine egne barn. Han sku ønske at vi ikke levde. Er ikke så mye man får gjort enn å bare kutte han ut. Vi fortjener vel ikke sånne i livene våres, vi fortjener bedre ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #4 Del Skrevet 6. mai Delete - and move on 💖 Anonymkode: 5bfac...e59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
. Anonym. Skrevet 6. mai Forfatter #5 Del Skrevet 6. mai (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er helt sikkert mer til den historien så det er umulig å ha en mening om det Anonymkode: dff2e...054 Han reiste og var på sjøen hele barndommen våres, betalte ingen barnebidrag. Han lever for sin kone, stedøtrene og svigersønnen sin. Jeg sender meldinger på helligdager og sånt, han svarer meg aldri tilbake. Han har også lekt psykolog, uten å ha noen utdannelse for det. Han skylder på meg å ikke seg selv. Endret 6. mai av . Anonym. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #6 Del Skrevet 6. mai . Anonym. skrev (9 minutter siden): Hvordan tilgir man sånt svik, ikke bare et men to? Hvordan kommer man seg videre fra dette? Trenger ikke å tilgi. Gå videre. Det er noe alvrolig feil med den voksne som velger å gjøre slikt! Anonymkode: 0373b...d0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #7 Del Skrevet 6. mai . Anonym. skrev (1 minutt siden): Han reiste og var på sjøen hele barndommen våres, betalte ingen barnebidrag. Han lever for sin kone, stedøtrene og svigersønnen sin. Jeg sender meldinger på helligdager og sånt, han svarer meg aldri tilbake. Han har også lekt psykolog, uten å ha noen utdannelse for det. Han skylder på meg å ikke seg selv. Drit i han! Lev for deg selv du! Gjør ditt liv så godt du kan. Blokker og slett nummeret hans. Anonymkode: 0373b...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #8 Del Skrevet 6. mai Mine barn sliter med det samme TS. Det handler ikke om deg, det handler om faren din. Han greide ikke å være den han skulle, og gikk heller videre. Jeg tenker det får være hans skam og hans tap. Du må heve deg over en slik mann. Anonymkode: 19e2d...c44 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå