AnonymBruker Skrevet 6. mai #1 Del Skrevet 6. mai Det går inn i ryggmargen å irriterer meg så grenseløst.Det er hver dag å jeg kjenner jeg klarer snart ikke lenger.Hvordan holder dere andre ut som har samme problem med folk som tramper når de går. Slår hælene nedi. Anonymkode: 28804...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #2 Del Skrevet 6. mai Snakket med naboen? Anonymkode: 2d4e7...7c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #3 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det går inn i ryggmargen å irriterer meg så grenseløst.Det er hver dag å jeg kjenner jeg klarer snart ikke lenger.Hvordan holder dere andre ut som har samme problem med folk som tramper når de går. Slår hælene nedi. Anonymkode: 28804...921 Bruker de sko? Anonymkode: 696a0...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #4 Del Skrevet 6. mai Flyttet...... Anonymkode: 325bc...bdc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #5 Del Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Bruker de sko? Anonymkode: 696a0...d6a Nei ingen sko men vedkommende slår hælene nedi Anonymkode: 28804...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #6 Del Skrevet 7. mai 20 hours ago, AnonymBruker said: Det går inn i ryggmargen å irriterer meg så grenseløst.Det er hver dag å jeg kjenner jeg klarer snart ikke lenger.Hvordan holder dere andre ut som har samme problem med folk som tramper når de går. Slår hælene nedi. Anonymkode: 28804...921 Jeg hører alt fra naboene under. De har to barn under ti år. Fullstendig fri oppdragelse, hyling, slåing med dører, og sprettball inne etter "stilletid". Jeg setter på høy musikk eller lyd på TVen, banker i gulvet (etter stilletid) eller tramper tilbake. Anonymkode: bfc6c...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #7 Del Skrevet 7. mai En hælgåer. Solgte leiligheten jeg. Aldri bo under noen! Mine to bonusbarn er hælgåere og det er den brautende exen hennes og. Avvenning umulig. De utsetter skjellettet sitt for titusenvis av slag daglig. Merkelig greie. Markeringsbehov også, når man blir sint så går samboer ofte på hæla også. Har prøvd det selv, man eier rommet mer når man lager lyd. Får mer tyngde! Slike hælgåere, de slafser ofte når de spiser også (åpen munn spisere), er min erfaring etter intensiv forskning på temaet! Anonymkode: 9ecd2...364 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 7. mai #8 Del Skrevet 7. mai 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hører alt fra naboene under. De har to barn under ti år. Fullstendig fri oppdragelse, hyling, slåing med dører, og sprettball inne etter "stilletid". Jeg setter på høy musikk eller lyd på TVen, banker i gulvet (etter stilletid) eller tramper tilbake. Anonymkode: bfc6c...694 og med etter stilletid så regne jeg med at du mener etter 23:00? da er jeg enig, de barna burde jo vært i seng for lengst. Bodde tidligere under noen som gikk fryktelig tungt, skjønner at det er irriterende men må samtidig godta det, er ikke akkurat som de gjør det med vilje(håper jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #9 Del Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (17 timer siden): Bruker de sko? Anonymkode: 696a0.. Anonymkode: 28804...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #10 Del Skrevet 7. mai Vedkommende som går hardt er en eldre dame.Skinnet bedrar.Jeg hadde aldri trodd det menneske lagde så mye lyd. Men jeg blir fortsatt overrasket. Ja jeg er så dritt lei av dette blokk livet.Aldri mer noen sine. Anonymkode: 28804...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 7. mai #11 Del Skrevet 7. mai Snakk med de. eventuelt begynn med stepping i leiligheten din så de blir lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #12 Del Skrevet 9. mai Flytt til øverste etasje. Anonymkode: 113be...05a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #13 Del Skrevet 9. mai Problemet er inne i hodet ditt, mener jeg. De må jo få lov å eksistere i sin egen leilighet. Slutt å bry deg? Anonymkode: a1927...ccf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #14 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 11.57): En hælgåer. Solgte leiligheten jeg. Aldri bo under noen! Mine to bonusbarn er hælgåere og det er den brautende exen hennes og. Avvenning umulig. De utsetter skjellettet sitt for titusenvis av slag daglig. Merkelig greie. Markeringsbehov også, når man blir sint så går samboer ofte på hæla også. Har prøvd det selv, man eier rommet mer når man lager lyd. Får mer tyngde! Slike hælgåere, de slafser ofte når de spiser også (åpen munn spisere), er min erfaring etter intensiv forskning på temaet! Anonymkode: 9ecd2...364 Anonymkode: 07558...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #15 Del Skrevet 10. mai Aldri vært borti fenomenet hælgåere før jeg møtte samboeren min. Og ja, det er virkelig en greie, hele svigerfamilien er hælgåere. Det fascinerende. Samboer skjønte ikke hvor mye han trampet før jeg gjorde han oppmerksom på det. Han har prøvd å gå "normalt", men det sklir ut, for det er jo ikke en bevisst handling, det er jo bare sånn han går, stakkar. Plager ikke meg, men da vi skulle kjøpe bolig var mitt krav at vi aldri bosetter oss oppå noen for det har jeg ikke samvittighet til. Din nabo er sikkert ikke bevisst på hvor mye hun tramper, men vet ærlig talt ikke om det er noen vits å si fra... vanskelig å endre på. Anonymkode: 21176...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #16 Del Skrevet 10. mai Gå opp og ring på og fortell at det høres ut som en elefant som går over gulvet oppe hos naboen. Hvis han/hun er noenlunde oppegående sier han/hun beklager og prøver å moderere seg når hun/han går over gulvet. Anonymkode: 5ae70...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå