Duff Skrevet 6. mai #1 Del Skrevet 6. mai Det står den skal være åpen på dagtid men den har vert stengt hele helga og er fortsatt stengt. Det er litt dumt av dere å sette tider for åpnet og stengt og ikke følge opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 6. mai #2 Del Skrevet 6. mai Duff skrev (1 time siden): Det står den skal være åpen på dagtid men den har vert stengt hele helga og er fortsatt stengt. Det er litt dumt av dere å sette tider for åpnet og stengt og ikke følge opp. Hei @Duff. Tråden ''Baneheia-saken del 3 - Etterspill justismord og veien mot riktig dom.'' har ikke vært midlertidig låst siden natt til lørdag og er derfor åpen nå, noe den har vært siden lørdag morgen. Jeg antar at du kan ha sett på den andre tråden,''Baneheia-saken -skyldspørsmål,gjenopptakelse og etterspill. Del 2'', og det emnet er låst permanent fordi den i et lengre tidsrom har blitt dratt opp hver gang ''Del 3'' har måtte skjules for moderering. Har du prøvd å poste i del 3? Så vidt jeg kan se skal det ikke være noe problem å poste i den. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 6. mai Forfatter #3 Del Skrevet 6. mai Da er der bug her for det er mye rart som skjer på forumsidene, mye "ikke tilgang" og feilmeldinger. Men takk, da fikk jeg svar og ser tråden er åpen nå. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 6. mai #4 Del Skrevet 6. mai Duff skrev (Akkurat nå): Da er der bug her for det er mye rart som skjer på forumsidene, mye "ikke tilgang" og feilmeldinger. Men takk, da fikk jeg svar og ser tråden er åpen nå. 👍 Null stress, takk for at du gir beskjed! Godt å vite at tråden er åpen, beklager ulempene disse tekniske problemene medfører - vi er på saken! Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå