AnonymBruker Skrevet 6. mai #21 Del Skrevet 6. mai Enig med en annen over her: bortkasta tid og svært negativ energi. Føles som å henge ut på en kvinnedominert arbeidsplass med svært få utdannende eller intellektuelt nysgjerrige og anstendige mennesker. Anonymkode: 2850e...e11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #22 Del Skrevet 6. mai 10 prosent av tiden her inne lærer jeg noe nyttig, de resterende prosentene er jeg stort sett forbanna, oppgitt eller lettere sjokkert over noe jeg leser. Så det må kanskje bli et nei. Anonymkode: 722c4...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #23 Del Skrevet 6. mai Nei absolutt ikke.. Men helt ok tidsfordriv fra tid til annen.. Anonymkode: b4c65...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #24 Del Skrevet 6. mai nei! Anonymkode: 78fd6...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 7. mai #25 Del Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har ikke jobb, familie eller venner, så KG er den eneste sosialt jeg har Anonymkode: 6056e...408 Samme her❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. mai #26 Del Skrevet 8. mai Nei. Det er kun underholdning. Men har blitt kjent med noen bra folk her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai #27 Del Skrevet 8. mai "Å gripe dagen" og å gripe tastaturet og KG går vel ut på det samme...hvis vi ser bort fra husarbeid og andre kjekke ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå