AnonymBruker Skrevet 6. mai #1 Del Skrevet 6. mai Hei! Jeg har hatt en fantastisk venn i mange år, vi er bestevenniner som vi sier 😋 Uansett, vi er begge er single siden han ble dumpa for 3-4 år siden, og så hadde vi sex noen ganger i 2022-23 da. Han vil fortsette men ærlig talt så var sexen den mest skuffende jeg har hatt. Hvordan si det til han uten å ødelegge selv tilliten hans? Kan jo ikke si sannheten liksom, det er ett ømt område for han i tillegg og jeg vil fortsette beste vennskapet vårt.. Så hva skal jeg si da? Anonymkode: eea8c...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #2 Del Skrevet 6. mai Bare fortell han at har blitt diagnostisert med HIV for noen måneder siden. Anonymkode: bad31...238 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 6. mai #3 Del Skrevet 6. mai Si akkurat som det er. Sexen var dårlig, du vil aldri bli noe annet enn en venn med han. Ikke minst vist du ikke ønsker å være evig singel så er det veien til å kunne beholde vennskapet. Kanskje mister du et falsk vennskap ved å si det som det er, men det gjør vel ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #4 Del Skrevet 6. mai Vær ærlig, men si det på en ok måte. Det skal et vennskap tåle. Anonymkode: 64c4d...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #5 Del Skrevet 6. mai Ikke si sexen er dårlig, det er det verste du kan si til en nær venn (eller kjæreste forsåvidt). Hvis du merker at han flørter så kan du bare være høflig tilbake men ikke noe flørting tilbake. Prøv å unngå å gi falske forhåpninger og hold tonen vennskapelig og unngå flørting. Dersom du føler at han ikke tar hintet, så burde du si noe om at han er en såpass god venn at du ikke ønsker å ødelegge det med noe fysisk. Og at du kun har vennskapelige følelser, men ikke si det som at det er noe negativt. Da kan det bli kleint for han kanskje. Skriv at han er en så god venn og at du er glad for at dere kun er venner og ikke noe mer lenger, fordi du ønsker på ingen måte å ødelegge vennskapet. Anonymkode: 89b99...bfe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #6 Del Skrevet 6. mai Dette ville vært opplagt for bare noen år tilbake. En har ikke sex med noen en ikke er i et kjæresteforhold til. Det er bare nedbrytende. Og ødelegger selvfølgelig det som kunne vært et godt vennskap. Anonymkode: 81513...37c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #7 Del Skrevet 6. mai Si at du ønsker å bevare vennskapet og at det derfor blir feil å ha sex. Anonymkode: dbf02...5ba 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 6. mai #8 Del Skrevet 6. mai Fremmed fugl skrev (4 timer siden): Si akkurat som det er. Sexen var dårlig, du vil aldri bli noe annet enn en venn med han. Ikke minst vist du ikke ønsker å være evig singel så er det veien til å kunne beholde vennskapet. Kanskje mister du et falsk vennskap ved å si det som det er, men det gjør vel ingenting. Nei hun skal absolutt IKKE si at sexen var dårlig. 😬 Menn har følelser og så tviler på at hun vil ødelegge selvfølelsen til en god venn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #9 Del Skrevet 6. mai Si at du ønsker å sette vennskapet først og at sex da ikke er passende å blande inn i det. Anonymkode: 7669b...dfd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #10 Del Skrevet 6. mai Har du en god venn, er det en gylden regel om at ikke ligge. Ofte går det dårlig med venskapet om det ikke blir noe mer. Dog kan du prøve å si at det føles ikke helt riktig, og at du har innsett at dere kun er venner og ikke ff eller kjærester. Du risikerer uansett å miste vennskapet. Men å si det føltes feil og at du ser han som en venn kan fungere , om han ikke har for sterke følser for deg Anonymkode: a19ce...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 6. mai #11 Del Skrevet 6. mai TomSawyer skrev (2 timer siden): Nei hun skal absolutt IKKE si at sexen var dårlig. 😬 Menn har følelser og så tviler på at hun vil ødelegge selvfølelsen til en god venn. Det må hun gjøre, ikke minst hvis hun skal i forhold med enn annen mann å ha denne vennen med i bagasjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 6. mai #12 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke si sexen er dårlig, det er det verste du kan si til en nær venn (eller kjæreste forsåvidt). Hvis du merker at han flørter så kan du bare være høflig tilbake men ikke noe flørting tilbake. Prøv å unngå å gi falske forhåpninger og hold tonen vennskapelig og unngå flørting. Dersom du føler at han ikke tar hintet, så burde du si noe om at han er en såpass god venn at du ikke ønsker å ødelegge det med noe fysisk. Og at du kun har vennskapelige følelser, men ikke si det som at det er noe negativt. Da kan det bli kleint for han kanskje. Skriv at han er en så god venn og at du er glad for at dere kun er venner og ikke noe mer lenger, fordi du ønsker på ingen måte å ødelegge vennskapet. Anonymkode: 89b99...bfe Falske forhåpninger kan kun drepes med ærlighet. Ikke diverse gå rundt grøten utsagn. Så lenge det er forhåpninger som er slike ubalanserte vennskaper en oppskrift til problemer. Den enkle testen. Hva syns denne vennen om hvis TS får seg kjæreste. Hvordan føler den hvis TS viser at hun er forelsket i enn annen. Blir vennen glad og fornøyd, eller trist og sjalu. Så hvordan tenker TS at en kjæreste skal håndtere at hun skal være bestevenn med enn mann som vil ha henne, og som hun har hatt sex med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #13 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei! Jeg har hatt en fantastisk venn i mange år, vi er bestevenniner som vi sier 😋 Uansett, vi er begge er single siden han ble dumpa for 3-4 år siden, og så hadde vi sex noen ganger i 2022-23 da. Han vil fortsette men ærlig talt så var sexen den mest skuffende jeg har hatt. Hvordan si det til han uten å ødelegge selv tilliten hans? Kan jo ikke si sannheten liksom, det er ett ømt område for han i tillegg og jeg vil fortsette beste vennskapet vårt.. Så hva skal jeg si da? Anonymkode: eea8c...ee6 si du har crush på en annen fyr, og vil se hvordan det utvikler seg. og da kan du ikke ha sex med vennen din mer. Anonymkode: f94d1...98c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #14 Del Skrevet 6. mai Jeg ble venner med en som jeg først traff på Tinder, han blir litt amorøs i fylla når han savner kjæreste. Jeg avviser bare med et vagt "det er en kjemigreie", og forklarer også at vi jo ikke kan fortsette å være vennner når han etter hvert får kjæreste om vi har hatt sex med jevne mellomrom. Det er jo en del av sannheten, for jeg tror en del av grunnen til at sexen ble dårlig var at det for min del var null seksuell kjemi, men utenom det så var sexen også bare skikkelig dårlig. Jeg likte ham såpass godt at jeg ville gi det en sjanse, men etter gang to sverget jeg at det aldri kom til å bli en gang tre 😄 Jeg liker ham fortsatt godt rent vennskapelig, men har ingen ønsker om å se ham naken igjen. Anonymkode: a1b0b...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå