AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Del Skrevet 5. mai Føler jeg har sett det så ofte. Damer som er ganske bitchy, kan gi mannen sin sure blikk for hva som helst og nærmest kommanderer de f.eks. "gjør sånn, gjør ditt, gjør datt" "kjøp sånn til meg/oss" "du må fikse x" og mannen bare gjør det. Og virker som de er glad i dama og bare lar seg "herse" med. Mens kvinner som jeg opplever som litt mer tilbaketrukne og forsiktige som ikke behandler mennene sine slik de blir behandlet dårlig og har menn som sårer de ofte og får de til å gråte. Gjør ikke like mye fine ting for de, gir mindre omsorg og bruker generelt mindre tid på de. De mennene virker litt mer "egoistiske". Anonymkode: 86265...3ff 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grevling Skrevet 5. mai #2 Del Skrevet 5. mai Egoistiske, kyniske og rett og slett dårlige kvinner og menn søker gjerne partnere som er både snille og av forskjellige grunner som ikke står opp for seg selv nok. Disse kan de overkjøre og herje med. Slik er det ellers i samfunnet også. F.eks i arbeidslivet blir de som er "for snille" lett herset med og utnyttet, og tiltrekker seg bøller som vil ha noen lette ofre å mobbe. Det er jævla synd at det er slik, men man sender man for mye gode signaler så tiltrekkes ofte de verste individene. Mennesker kan være ganske råtne av og til. Er vel noe av tidlige menneskers råskap som enda ligger i mange av oss i varierende grad. Derfor er det så viktig å kunne være bestemt og sette tydelige grenser. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3 Del Skrevet 7. mai Fordi menn lyver når de sier at de helst vil ha snille, lojale og stødige damer. De vil ha pene, slanke og unge damer. Får de en slik dame, så godtar de hva som helst av oppførsel for å beholde "statusen". Anonymkode: c08be...c20 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #4 Del Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi menn lyver når de sier at de helst vil ha snille, lojale og stødige damer. De vil ha pene, slanke og unge damer. Får de en slik dame, så godtar de hva som helst av oppførsel for å beholde "statusen". Anonymkode: c08be...c20 Du er ikke en mann skjønner jeg Anonymkode: 2fc91...7a0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #5 Del Skrevet 7. mai Det er ikke ofte slik. Men bitchy damer kan ikke være bitchy med andre enn tafatte menn. Derfor leter de fram en tafatt en, for å kunne bitche. Kvinner er oftest snille, og de har snille menn som tar vare på dem. Noen tilsynelatende snille damer er ikke snille, bare tafatte, det gjør menn irritert. Anonymkode: 6ae74...f37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #6 Del Skrevet 7. mai Ego, kalde og lite empatiske menn går etter snille, rolige kvinner fordi de er de eneste som aksepterer driten deres. Andre kvinner setter grenser eller "lager drama" som ego-menn bruker kalle det. Det samme gjelder på kvinnesiden og begge kjønn er villig til å ta masse drit for en attraktiv partner. Anonymkode: abf21...3e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 7. mai #7 Del Skrevet 7. mai (endret) AnonymBruker skrev (På 5.5.2024 den 19.47): Føler jeg har sett det så ofte. Damer som er ganske bitchy, kan gi mannen sin sure blikk for hva som helst og nærmest kommanderer de f.eks. "gjør sånn, gjør ditt, gjør datt" "kjøp sånn til meg/oss" "du må fikse x" og mannen bare gjør det. Og virker som de er glad i dama og bare lar seg "herse" med. Mens kvinner som jeg opplever som litt mer tilbaketrukne og forsiktige som ikke behandler mennene sine slik de blir behandlet dårlig og har menn som sårer de ofte og får de til å gråte. Gjør ikke like mye fine ting for de, gir mindre omsorg og bruker generelt mindre tid på de. De mennene virker litt mer "egoistiske". Anonymkode: 86265...3ff Bitchy damer er som regel mer klar på sine egne grenser. Normalt oppegående menn foretrekker kvinner med litt selvstendighet. Hvordan den resulterende kommunikasjonen fremstår for andre, gir de fett faen i. Menn som er rasshøl, ønsker gjerne å kontrollere miljøet sitt, og velger kvinner som gir dem rom til det. Fokuset på seg selv og egne behov, overskygger gjerne evnen til å se andre. (Jepp, jeg har bitchy kone og elsker det.) Endret 7. mai av Druid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #8 Del Skrevet 7. mai Som en av disse «bitchy» damene så tror jeg virkelig at det har noe med at vi er vande med å ha kontroll på ting, vi tar ansvar for at ting blir gjort og at de blir gjort skikkelig. Min «tafatte» man foretrekker å bli «ledet», han foretrekker å få beskjed om hva han skal gjøre og at noen andre tar beslutningene, da han har fullstendig beslutningsvegring og mangler initiativ til å få ting gjort. Han ser rett og slett ikke hva som må gjøres. Dette skjer gjerne med mannfolk som har fått være barn hele livet, så de finner seg en ny «mor». om jeg blir frustrert over å måtte kjæfte om den samme tingen igjen og igjen og igjen? Om jeg skulle ønske jeg kunne senke skuldrene og bare la noen andre finne ut av ting? Ja, men det er ikke vår dynamikk, og vår dynamikk funker for oss, om jeg så er den bitchy trollkjærringen som alle tror bare herser med mannen min. Vi har et godt liv samme. Anonymkode: 1c4ea...c46 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #9 Del Skrevet 7. mai On 5/5/2024 at 7:47 PM, AnonymBruker said: Føler jeg har sett det så ofte. Anonymkode: 86265...3ff Jeg føler du generaliserer, eller ikke har sett eller opplevd nok mangfold. Det er gjerne sammenheng mellom det og det man føler etter observasjoner. Anonymkode: 31cd0...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #10 Del Skrevet 7. mai Hva betyr «tafatte»? Dette er et nytt ord for meg. Anonymkode: 60274...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #11 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 11.29): Fordi menn lyver når de sier at de helst vil ha snille, lojale og stødige damer. De vil ha pene, slanke og unge damer. Får de en slik dame, så godtar de hva som helst av oppførsel for å beholde "statusen". Anonymkode: c08be...c20 Den logikken henger ikke på greip hos meg. Kjenner en med ei "bitchy" dame og han gjør alt hun sier eller ber om. Hun er slettes ikke tynn. Faktisk ganske så kraftig/tykk og bare 1 år yngre enn han om jeg husker riktig.. Anonymkode: 86265...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #12 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 14.08): Hva betyr «tafatte»? Dette er et nytt ord for meg. Anonymkode: 60274...96c Åja, kanskje det ikke er mye brukt hehe. Er vant til det hjemmefra at man kaller folk "tafatt" om de virker som de ikke bryr seg, er late eller giddalause. Anonymkode: 86265...3ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #13 Del Skrevet 9. mai Bitchy damer trenger noen de kan tråkke ned, en som det er enkelt å overkjøre. Jeg er en mann som damer tror de kan overkjøre, merker det så godt, for vet jeg kan oppfattes som dumsnill og et "lett bytte", men jeg lar meg ikke overkjøre Anonymkode: 2fc91...7a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #14 Del Skrevet 9. mai Kan være noe med at den rolige partne ikke kan noe om selvhevdelse eller ha egne meninger. Anonymkode: 3d96e...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #15 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 11.52): Som en av disse «bitchy» damene så tror jeg virkelig at det har noe med at vi er vande med å ha kontroll på ting, vi tar ansvar for at ting blir gjort og at de blir gjort skikkelig. Min «tafatte» man foretrekker å bli «ledet», han foretrekker å få beskjed om hva han skal gjøre og at noen andre tar beslutningene, da han har fullstendig beslutningsvegring og mangler initiativ til å få ting gjort. Han ser rett og slett ikke hva som må gjøres. Dette skjer gjerne med mannfolk som har fått være barn hele livet, så de finner seg en ny «mor». om jeg blir frustrert over å måtte kjæfte om den samme tingen igjen og igjen og igjen? Om jeg skulle ønske jeg kunne senke skuldrene og bare la noen andre finne ut av ting? Ja, men det er ikke vår dynamikk, og vår dynamikk funker for oss, om jeg så er den bitchy trollkjærringen som alle tror bare herser med mannen min. Vi har et godt liv samme. Anonymkode: 1c4ea...c46 Lurer på om det i hele tatt hadde gått an wt en mann skrev et slikt innlegg om seg og kona uten å bli stemplet som undertrykkende 😬 Anonymkode: a44ff...3a9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #16 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Åja, kanskje det ikke er mye brukt hehe. Er vant til det hjemmefra at man kaller folk "tafatt" om de virker som de ikke bryr seg, er late eller giddalause. Anonymkode: 86265...3ff Takk for svar Anonymkode: 60274...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #17 Del Skrevet 9. mai Fordi mennesker er ræva på balanse. Anonymkode: 7555b...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå