AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Del Skrevet 5. mai Jeg har nettopp testet positivt, men så oppdaget jeg at testen har gått ut på dato! Jeg kjøper selvfølgelig nye i morgen, men jeg lurer på om andre har opplevd det samme og at det allikevel stemte? Jeg har søkt på Google og ser bare at folk tester falsk negativ på gamle tester. Håper ikke dette er veldig teit å spørre om. Anonymkode: b9ef5...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 5. mai #2 Del Skrevet 5. mai Hvor gammel er den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Del Skrevet 5. mai Just now, mommyaka said: Hvor gammel er den? Det står den gikk ut i august 2023 Anonymkode: b9ef5...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 5. mai #4 Del Skrevet 5. mai Denne datoen skal stå på innpakningen, og som regel holder testen i to-tre år før den ikke lenger vil gi et sikkert nok svar på om du er gravid eller ikke. Hvis testen er for gammel, kan nemlig kjemikaliene som måler graviditetshormonet HCG være mindre følsomme og effektive.3. mai 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Del Skrevet 5. mai Ok, takk. Det var det jeg så på nett også, at de blir mindre følsomme. Men fant ikke informasjon om at de kan slå ut feil positivt Anonymkode: b9ef5...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #6 Del Skrevet 5. mai Ville ikke stolt på en utgått test. Ikke prøvd utgåtte graviditetstester, men bruke med et uhell en utgått pakke eggløsningstester og der slo alle ut falsk positiv. Var utgått 6mnd før jeg brukte de Anonymkode: 8e5bc...8f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå