AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #1 Del Skrevet 5. mai 2024 Det er en energiarbeider på Facebook som flere ganger i måneden har fjernhealing av grupper av mennesker og mange skriver at de har vippset. Basert på antallet som sier de har vippset og hyppigheten av «behandlingene» ser jeg at damen tjener rundt 250 000 i året på dette og i tillegg kommer kostbare telefontimer med høy pris. Jeg må si alternativbransjen er lukurativ og lønner seg godt. Anonymkode: c8d5c...808 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 5. mai 2024 #2 Del Skrevet 5. mai 2024 Det er derfor den eksisterer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #3 Del Skrevet 5. mai 2024 Fjernhealing er veldig effektivt. Og kan bruker fra hvorsomhelst til hvorsomhelst. Helt fantastisk. Anonymkode: d0cda...259 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #4 Del Skrevet 5. mai 2024 ‘Takk’ for informasjonen. Anonymkode: 348fd...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #5 Del Skrevet 5. mai 2024 Det kan hende hun har en brødjobb Anonymkode: ba38f...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #6 Del Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 5.5.2024 den 12.46): Det er en energiarbeider på Facebook som flere ganger i måneden har fjernhealing av grupper av mennesker og mange skriver at de har vippset. Basert på antallet som sier de har vippset og hyppigheten av «behandlingene» ser jeg at damen tjener rundt 250 000 i året på dette og i tillegg kommer kostbare telefontimer med høy pris. Jeg må si alternativbransjen er lukurativ og lønner seg godt. Anonymkode: c8d5c...808 Åse Helen du snakker om eller? Anonymkode: 5fa0a...4f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #7 Del Skrevet 6. mai 2024 Det er vanvittig enkelt å tjene penger på noe man ikke trenger å bevise at fungerer, spesielt når man ikke selger et fysisk produkt eller trenger å møte kundene ansikt til ansikt. Fjernhealing kan hvem som helst holde på med, lag en falsk FB konto og flere falske kontoer som gir positive tilbakemeldinger. Reklamer med gratis timer en dag i uken og snart har man kunder som er villige til å betale. Anonymkode: 41edf...767 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #8 Del Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Det er vanvittig enkelt å tjene penger på noe man ikke trenger å bevise at fungerer, spesielt når man ikke selger et fysisk produkt eller trenger å møte kundene ansikt til ansikt. Fjernhealing kan hvem som helst holde på med, lag en falsk FB konto og flere falske kontoer som gir positive tilbakemeldinger. Reklamer med gratis timer en dag i uken og snart har man kunder som er villige til å betale. Anonymkode: 41edf...767 Så det du seier er at når ein kunde får gratis healing og det fungerer så vil ho/han også betale for det seinare? Anonymkode: 3f1ab...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #9 Del Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Så det du seier er at når ein kunde får gratis healing og det fungerer så vil ho/han også betale for det seinare? Anonymkode: 3f1ab...3ff Selvfølgelig. Dem er dumme som brød. Anonymkode: 8bb61...b5a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #10 Del Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Åse Helen du snakker om eller? Anonymkode: 5fa0a...4f0 Nei Anonymkode: c8d5c...808 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #11 Del Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er vanvittig enkelt å tjene penger på noe man ikke trenger å bevise at fungerer, spesielt når man ikke selger et fysisk produkt eller trenger å møte kundene ansikt til ansikt. Fjernhealing kan hvem som helst holde på med, lag en falsk FB konto og flere falske kontoer som gir positive tilbakemeldinger. Reklamer med gratis timer en dag i uken og snart har man kunder som er villige til å betale. Anonymkode: 41edf...767 Tror du det er falske profiler? Det de skriver ser jo utrolig banalt og enkelt ut og hvem som helst kan jo tulle sammen noe sånt og håve inn. Anonymkode: c8d5c...808 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #12 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Selvfølgelig. Dem er dumme som brød. Anonymkode: 8bb61...b5a Eg skreiv: "Så det du seier er at når ein kunde får gratis healing og det fungerer så vil ho/han også betale for det seinare?" Om det fungerer, så er vel ikkje folk "dumme som brød"? Anonymkode: 3f1ab...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #13 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 5.5.2024 den 14.55): Fjernhealing er veldig effektivt. Og kan bruker fra hvorsomhelst til hvorsomhelst. Helt fantastisk. Anonymkode: d0cda...259 Jeg er faktisk litt interessert i slike ting jeg da. Hvordan fungerer fjernhealing? Og finnes det gode healere i Rogaland? Anonymkode: 8e2ff...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #14 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er faktisk litt interessert i slike ting jeg da. Hvordan fungerer fjernhealing? Og finnes det gode healere i Rogaland? Anonymkode: 8e2ff...45c Ser at norsk spiritualistisk forbund har fleire healere i Rogaland: Anonymkode: 3f1ab...3ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #15 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 6.5.2024 den 18.55): Selvfølgelig. Dem er dumme som brød. Anonymkode: 8bb61...b5a Du må jo være dummeste av alle som ikke er styrtrik nå 🤷 Anonymkode: 25a85...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #16 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må jo være dummeste av alle som ikke er styrtrik nå 🤷 Anonymkode: 25a85...ab8 Ops, mente 767. Anonymkode: 25a85...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #17 Del Skrevet 9. mai 2024 Alt som er mulig er mulig Anonymkode: ba38f...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #18 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 5.5.2024 den 14.55): Fjernhealing er veldig effektivt. Og kan bruker fra hvorsomhelst til hvorsomhelst. Helt fantastisk. Anonymkode: d0cda...259 Enig! Jeg mottok fjernhealing, og jeg kjente noe jobbet med kroppen. Og etterpå fikk jeg en melding av healeren om hva hun hadde jobbet med og hva hun hadde sett under healingen. Alt stemte. Og nei, det var ikke ting hun bare kunne gjettet seg til. Anonymkode: cfb7c...ad9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #19 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 8.41): Eg skreiv: "Så det du seier er at når ein kunde får gratis healing og det fungerer så vil ho/han også betale for det seinare?" Om det fungerer, så er vel ikkje folk "dumme som brød"? Anonymkode: 3f1ab...3ff Men det fungerer jo ikke, det var vel brukerens poeng. Anonymkode: 5d1cf...de5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #20 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Enig! Jeg mottok fjernhealing, og jeg kjente noe jobbet med kroppen. Og etterpå fikk jeg en melding av healeren om hva hun hadde jobbet med og hva hun hadde sett under healingen. Alt stemte. Og nei, det var ikke ting hun bare kunne gjettet seg til. Anonymkode: cfb7c...ad9 Visste hun navnet ditt? Vet man det kan man finne ut av mye, for eksempel på facebook. Det er også enkelt å si ting som enten er så generelle at alle kan tolke det til å gjelde deres situasjon, eller si noe spesifikt som gjelder nesten alle, basert på informasjonen man har. Hva spesifikt hadde hun "sett"? Hvor mye hadde dere kommunisert på forhånd? Anonymkode: 5d1cf...de5 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå