Andro Skrevet 5. mai 2024 #21 Del Skrevet 5. mai 2024 Hadde vært ugreit om du ødela for de nærmeste sin måte å pynte på, men siden de ikke gjør noe så er gesten din bare vakker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 5. mai 2024 #22 Del Skrevet 5. mai 2024 Pent gjort av deg❤️ Du kjenner historien til dama. Hjerteskjærende å lese. Du setter litt ære på hennes liv vil jeg si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2024 #23 Del Skrevet 5. mai 2024 Jeg har aldri pyntet, men hvis plantene holder på å visne bort, da vanner jeg så mye jeg vil. Jeg er snill. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #24 Del Skrevet 5. mai 2024 Jeg ville tenkt dette bare er snilt av deg. Den situasjonen kan beskrive litt av virkeligheten til de som er mangemillionærer . Har de kontakt med sine familiemedlemmer eller skyver de familien vekk og vil ikke en gang ha kontakt med egne foreldre? Anonymkode: 53872...32e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #25 Del Skrevet 5. mai 2024 49 minutter siden, Pink Kitty said: Ok.... 41 minutter siden, Pink Kitty said: Ok 😊 40 minutter siden, Pink Kitty said: 😊 39 minutter siden, Pink Kitty said: Ok 😊 Virker som du tenker at en meningsmåling på kg veier tyngre enn hva de som eier graven måtte mene. Anonymkode: b8e65...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 5. mai 2024 #26 Del Skrevet 5. mai 2024 Jeg har opplevd at noen har pyntet og kjøpt inn ting til min sønns grav og jeg misliker det. Det blir litt … privat? Jeg går dit for å minnes han i en stille stund, da vil jeg ha kontroll på hva som er der. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 5. mai 2024 #27 Del Skrevet 5. mai 2024 Pink Kitty skrev (4 timer siden): Vi vet ikke hva som skjer med oss etterpå, jeg velger å tro at dem som er død og som ikke har gått videre - selv om vi ikke kan se dem - er blant oss ennå. Jeg snakker ivertfall til pappa og mormor mens jeg steller gravene deres ~ ❤️ Nei, det vet vi ikke. Jeg håper sønnen min er med meg til vi møtes igjen i himmelen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #28 Del Skrevet 5. mai 2024 Melus skrev (5 timer siden): Ja, jo. Vi føler i alle fall at vi gjør det. Jeg mente bare at den døde ikke merker noe av det, så sånn sett gjør vi det for oss selv. De ser oss vet du ❤️ Jeg mener at man skal ikke blande oss og pynte andre sine graver. Om de ikke bryr seg med å pynte selv så kan man likevel komme opp i ubehagelighet om de misliker det. Anonymkode: 0ceb9...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #29 Del Skrevet 5. mai 2024 Jeg hadde spurt sønnene om de synes det er greit. Hadde aldri tatt meg friheten til å pynte noens grav uten den nærmeste familiens velsignelse, uansett om tanken din bak det er god 🙂 Anonymkode: 2abfa...c56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Kitty Skrevet 7. mai 2024 Forfatter #30 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 5.5.2024 den 22.07): Jeg hadde spurt sønnene om de synes det er greit. Hadde aldri tatt meg friheten til å pynte noens grav uten den nærmeste familiens velsignelse, uansett om tanken din bak det er god 🙂 Anonymkode: 2abfa...c56 Oki, kan prøve å spørre dem 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delia Peabody Skrevet 7. mai 2024 #31 Del Skrevet 7. mai 2024 (endret) I utgangspunktet er det bare fester som har lov til å plante noe på graven, det var beskjed jeg fikk av kirkevergen her jeg bor. Sette en oppsats eller andre blomster (buketter) kan alle gjøre. På vår datters grav finner vi stadighet blomster, lys og andre pyntegjenstander fra andre mennesker❤️ Det gjør godt å se at ungen ikke er glømt av folk sjøl om det nærmer seg 13 år siden hun ble tatt fra oss. Endret 7. mai 2024 av Delia Peabody Presisering 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #32 Del Skrevet 7. mai 2024 Det at det kun er fester som har lov å plante på graven, må være en gammel regel fra "nittenhundreogpilogbue" for ingen kjenner til den regelen. På min manns grav tar hans søster seg til rette så til de grader, og jeg klarer ikke å gi beskjed for jeg tenker at det er jo hennes bror som er begravet og ikke bare min mann, selv om jeg levde med han i åresvis og kjente han som voksen best av alle. Planting/pynting på grav er et sensitivt tema og kan skape splid. Flott at du pynter på graven. Det hadde din bestemor likt ❤️ Anonymkode: fe28b...8e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå