AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Del Skrevet 5. mai Hei! Jeg hadde satt stor pris på om noen kunne satt av litt tid til å spå meg? Jeg som mange andre håper jo på å finne den store kjærligheten. Veldig nylig skulle jeg på en date med noen jeg har pratet med over tid. Alt virket bra og ingen tegn til at noe skulle gått galt. På date kvelden dukket han aldri opp, og kontakten ble kuttet brått. Kan noen spå hva er årsaken? Hva ligger bak det? Fint om dere kan spå hans utsende også. Jeg har opplevd dette tidligere, dermed begynner å spekulere om det er noe jeg virkelig gjør galt? Anonymkode: b69bd...d74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Del Skrevet 5. mai Hei jeg la et you vs them legg, Dette var ikke så lett egentlig, men jeg vil si til deg at uansett så er det ikke ok å bare drite i noen og ikke dukke opp, bare ikke gi beskjed eller noen ting. For meg ser dette ut som en fin start, da jeg la kort på dine følelser i dette så kom det to kort, det skjer sjeldent så de hadde en sterk beskjed. Jeg tror du kanskje jobbet hardere eller gjorde en større innsats for å skape trygghet eller stabilitet i dette "forholdet" om jeg kan kalle det for det. Han hadde en bra start, men underveis så bare forsvant alt og alle kortene for ham etter det sier "jeg gidder ikke å legge mer tid og krefter i dette, er ikke så opptatt av den personen, men vil gjerne ha et bra forhold likevel". Så ikke få sjokk om han kommer tilbake som om ingenting har skjedd, ikke slipp ham inn. Jeg vil gi deg et råd, ikke legg så mye tyngde, viktighet og mening i et forhold så tidlig fra starten, jeg tror du legger veldig vekt på hva du ønsker deg, verdiene dine, målene dine, og det er bra det, men det er kanskje litt tidlig og kan overvelde den andre, uten at det er en unnskyldning for å stood you up. Anonymkode: 8dd27...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei jeg la et you vs them legg, Dette var ikke så lett egentlig, men jeg vil si til deg at uansett så er det ikke ok å bare drite i noen og ikke dukke opp, bare ikke gi beskjed eller noen ting. For meg ser dette ut som en fin start, da jeg la kort på dine følelser i dette så kom det to kort, det skjer sjeldent så de hadde en sterk beskjed. Jeg tror du kanskje jobbet hardere eller gjorde en større innsats for å skape trygghet eller stabilitet i dette "forholdet" om jeg kan kalle det for det. Han hadde en bra start, men underveis så bare forsvant alt og alle kortene for ham etter det sier "jeg gidder ikke å legge mer tid og krefter i dette, er ikke så opptatt av den personen, men vil gjerne ha et bra forhold likevel". Så ikke få sjokk om han kommer tilbake som om ingenting har skjedd, ikke slipp ham inn. Jeg vil gi deg et råd, ikke legg så mye tyngde, viktighet og mening i et forhold så tidlig fra starten, jeg tror du legger veldig vekt på hva du ønsker deg, verdiene dine, målene dine, og det er bra det, men det er kanskje litt tidlig og kan overvelde den andre, uten at det er en unnskyldning for å stood you up. Anonymkode: 8dd27...155 Jeg føler egentlig ikke at det var helt tilfelle. For denne gang prøvde jeg å holde det balansert så mye som mulig. Samtidig skjedde alt på en så utrolig merkelig måte. Vi snakket også før daten, det var ingen tegn til en viss usikkerhet. Kan selvsagt være jeg er litt blind. Anonymkode: b69bd...d74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #4 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg føler egentlig ikke at det var helt tilfelle. For denne gang prøvde jeg å holde det balansert så mye som mulig. Samtidig skjedde alt på en så utrolig merkelig måte. Vi snakket også før daten, det var ingen tegn til en viss usikkerhet. Kan selvsagt være jeg er litt blind. Anonymkode: b69bd...d74 Det glimt jeg ser av hans energi så tenker jeg at det er litt flaks det ikke gikk lenger, han ser ut som han kan slå følelser av og på som det passer ham uten å legge mye i det, ikke bli overrasket om han kommer tilbake med en dårlig unnskyldning. Dette er ikke et detaljert legg, men sånn over all så var det dette bildet jeg fikk, og det er naturlig at når en part slår av/trekker unna så jobber den andre kanskje mer på for å gjøre opp ubevisst i stede for å reagere i real time, men han skulle vært åpen om hvordan han følte og at han ikke hadde tenkt å dukke opp. Det er bare shithead move. Anonymkode: 8dd27...155 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Det glimt jeg ser av hans energi så tenker jeg at det er litt flaks det ikke gikk lenger, han ser ut som han kan slå følelser av og på som det passer ham uten å legge mye i det, ikke bli overrasket om han kommer tilbake med en dårlig unnskyldning. Dette er ikke et detaljert legg, men sånn over all så var det dette bildet jeg fikk, og det er naturlig at når en part slår av/trekker unna så jobber den andre kanskje mer på for å gjøre opp ubevisst i stede for å reagere i real time, men han skulle vært åpen om hvordan han følte og at han ikke hadde tenkt å dukke opp. Det er bare shithead move. Anonymkode: 8dd27...155 Klarer du å se om han blir å ta kontakt igjen? Hvis ja, hva er intensjonen? Burde jeg la være? Anonymkode: b69bd...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #6 Del Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Klarer du å se om han blir å ta kontakt igjen? Hvis ja, hva er intensjonen? Burde jeg la være? Anonymkode: b69bd...d74 Ja han kommer tilbake, knip igjen på alt og avvis ham. Jeg hadde rett, en fyr som ikke er i kontakt med følelsene sine, og dermed kan såre deg rett sol det er. Motivasjonen er intimitet uten dybde, tenk fyr som ikke kan å kommunisere eller få kontakt med, og sex. Høres ikke ut som det faller i planene dine for hva du ønsker i et forhold. Jeg ser du har jobbet og jobber hardt med å oppnå det du vil ha i et samliv, ikke slepp inn han der. Anonymkode: 8dd27...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai #7 Del Skrevet 5. mai Vet ikke. Jeg har selv gitt opp kjærligheten. Anonymkode: cff19...448 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå