AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #1 Del Skrevet 5. mai 2024 Når jeg sjekker pulsen på klokka “her og nå” kan den vise f.eks 140 i puls også når jeg synkroniserer klokka med appen så sier den at maks puls jeg hadde den dagen var 130. Men det er jo feil? Noen som har noe kunnskap om hvorfor den viser for lite i appen og hva jeg kan gjøre for å fikse det? Anonymkode: 9a6aa...917 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #2 Del Skrevet 5. mai 2024 Noen? Anonymkode: 9a6aa...917 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 8. mai 2024 #3 Del Skrevet 8. mai 2024 Vet ikke hvordan det er på Polar, men på Garmin har jeg fire forskjellige makspulser!! Det vises én makspuls for dagen på klokka ved å gå inn på puls, en annen makspuls for dagen i appen ved å se på oversikten, en tredje makspuls i appen ved å gå inn å se på pulsdetaljer og en fjerde makspuls den dagen hvis jeg går inn i en logget økt. Noen av disse makspulsene som vises er snittet over 1 - 2 minutter i løpet av en dag osv. noe som gjør at du ikke ser samme makspuls over alt. Jeg ville spurt Polar support hvordan det funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå